single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Als het goed is vandaag dan wel naar de fysio geweest? Hoe was het?

Ik heb morgen lekker vrij genomen, haha, op het laatste moment (vandaag dus). Vannacht, nou ja, om 4.00 uur, speelt Nederland tegen Cuba. Die wedstrijd wil ik wel zien. Mijn knul vond het ook wel erg gezellig als ik mee zou kijken, dus tja...wat doe je dan he..lol

Laat mijn bed het maar niet horen.. Morgen stemmen he. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Ik zou haast zeggen alles is best, als de PVV het maar niet redt..pfff...Dat geneuzel van Erdogan speelt Wilders nu ook alleen maar in de kaart, pff, wat een verrotte timing zeg. Sowieso natuurlijk, wat een mafkees. Enge man ook.
We zijn net terug van de fysio. Hij moest er om 21:00 uur zijn. Ze kon nog niet zo veel zeggen, omdat het nog dik is. Wel ingetapet om het vocht af te voeren en wat extra steun te geven. Ze verwacht dat hij max 4 tot 6 weken niet kan voetballen, dat is wel een tegenvaller voor hem.

Maar misschien gaat het sneller, dat kan ook nog.

Wel druk voor mij vandaag, want hij kan natuurlijk ook zijn folders niet lopen of de hond uitlaten. Dat mocht ik dus allemaal doen vandaag.

Lekker zeg dat je morgen vrij bent. Ik ook, maar ik ga morgenmiddag met Mn moeder mee naar het ziekenhuis. Spannend.

En we moeten gaan stemmen morgen hè? Heb jij al een idee?
Oe zeg, dat is een fikse tegenvaller, zo lang niet voetballen. Hopelijk gaat het sneller.

Hoe was het in het ziekenhuis vanmiddag?

Het was pittig afgelopen nacht, pfff, gelukkig stond Nederland dik voor en was de wedstrijd na 7 innings (normaal 9) afgelopen. Ik was echt doodmoe. Maar wel gaaf hoor en ze zijn door. Helaas is die wedstrijd ook weer s nachts, van maandag op dinsdag. Die ga ik wel missen, kan niet aan de gang blijven natuurlijk. Ook heb ik dagen genoeg, die uitzendkracht begint maandag. Wel jammer!

Vanmiddag wezen stemmen. Ook hier was het in de rij staan. Wauw! Goed hoor. Ik heb nu voor het eerst op de SP gestemd. Ik had een paar van die kieswijzers ingevuld en een beetje debatten gekeken (verveelt me zo gauw he..). Uit de kieswijzer kwam partij voor de dieren als 1e, en sp heel dicht daarop. Omdat ik denk dat SP toch wel meer in de melk te brokkelen heeft (hopelijk dan) toch maar daarop gestemd. En wat was het heerlijk in de zon en uit de wind.. Lekker even buiten gezeten. Nu lui op de bank en op tijd naar bed.
Morgen gaan ze een biopt nemen van haar borst. Er zijn wel kalkspatjes, maar deze zijn niet geclusterd. Dat schijnt een goed teken te zijn. Het zou ook uniek zijn als er tijdens de chemo behandeling toch een tumor gegroeid zou zijn. Maar dat weten ze pas na meer onderzoek.

De oncoloog zag geen belemmering voor verder onderzoek. Ik ga morgenmiddag met haar mee. Ze zegt wel stoer dat het niet nodig is, maar het is gewoon een rot onderzoek.

Ik heb vanmorgen al gestemd. Toch weer vvd. Ben bang dat ons land anders zo weer in een rescessie beland, het moet tenslotte ergens door betaald worden.

Maar goed, zo heeft iedereen natuurlijk zn eigen ideeen.

Pfff jij liever dan ik zo'n hele nacht tv kijken, dapper hoor.

Bijna vrijdag, heb er wel zin in. Zoonlief gaat voor het eerst alleen thuis blijven vrijdagavond. Hij heeft wel gevraagd of er 2 vrienden mogen komen chillen.
Is toch erg fijn, wanneer er dan iemand meegaat naar zo'n rot onderzoek..Hopelijk komen ze niet achter rare dingen.

Jaaaa bijna vrijdag. Gezellig hoor. Wij gaan natuurlijk met zijn allen met een bus vanuit Zwolle, haha, krijg al helemaal zo'n schoolreisje idee. Ook op tijd al op pad daardoor, om 16.30 komt de bus al bij kantoor. Denk dat ik maar iets korter ga werken morgen, moet ook nog boodschappen doen. Tot overmaat van ramp ook nog een lekke band, dus net fiets naar fietsenmaker gebracht, die is maandag pas klaar. Wel leenfiets mee, maar zonder fietstassen. grrrrr....Dat wordt dus nog een klus morgen. En ik had toch echt geen zin om én vandaag boodschappen te doen én morgen of zaterdag..Eer wij thuis zijn vrijdagnacht..En zaterdagavond weer weg, naar Waylon, Mijn knul ook een druk weekend voor de boeg, vanavond trainen van 8 tot 10. Laat, maar komt omdat ze nog niet op het grote veld kunnen vanwege de duisternis en de aspiranten moeten eerst op het enige veld waar verlichting is. Morgen klusdag op de club en zondag weer een oefenwedstrijd. Goed voor m...

Toch vandaag weer de huisarts gebeld. De laatste dagen is het weer helemaal mis, vooral 's nachts weer erg veel last. Deken erop, deken eraf en gewoon geen oog dicht doen. Zelfs na die nacht honkbal kijken kon ik gisteren niet in slaap komen en heb de hele nacht liggen draaien. Gelukkig hoefde ik niet eerst nog een afspraak te maken en is er gelijk een recept naar de apotheek gestuurd voor weer een half jaar. Dan toch weer kijken, maar dat vind ik ook prima. Ooit moet het toch afgelopen zijn! Helaas had de apotheek ze niet op voorraad en kan ik ze morgen halen. Nou ja, dat maakt niet zo heel veel uit. Ben blij dat ik ze weer krijg. Vooral met de zomer in het vooruitzicht.

De formatie gaat een ingewikkelde klus worden, lijkt me. Ik ben benieuwd wat voor kabinet we uiteindelijk gaan krijgen.

Hoop wel dat ze hun poot stijf houden wat betreft regeren met de PVV. Ook al is het wel een beetje vreemd natuurlijk, er hebben toch veel mensen op ze gestemd en dat wordt niet "beloond". Ik ben in elk geval blij dat ze niet de grootste geworden zijn.
Maar die mensen zijn wel een beetje dom, want ze wisten dat niemand met de pvv wil regeren, dus eigenlijk een weggegooide stem dan.

Wat een heerlijke voetbalavond was het. Mijn knul was gezellig mee. Het was een goede en spannende wedstrijd in een zeer goede sfeer.

Mijn moeder krijgt maandag de uitslag van het biopt. Spannend weer.

Wij gaan morgen ook op tijd weg. Ik ben vrij en C komt om 2 uur naar huis.

Balen zeg dat je toch weer zo veel last hebt van die opvliegers.

De wedstrijd van mijn knul gaat zaterdag niet door. Naast hem zijn er gisteren nog 4 met pijntjes uit de training gestapt. En er moeten er 2 met de C1 mee. Echt balen dat hij juist nu geblesseerd is, dit was zijn kans geweest.

Met Pasen gaan ze deze wedstrijd inhalen, hopelijk kan hij dan weer gewoon meedoen.
Hahaha en zo hebben we elkaar toch nog even gezien! Ik had een topavond, jij ook? Super georganiseerd door de PV, met in de bus koffie/thee, water, bier, wijn. De planning was dat de bus om 23.00 weer zou vertrekken, maar toen was het concert nog niet eens afgelopen.

Gelukkig was de chauffeur ook mee..Al met al waren we rond een uur of 2 weer in Zwolle. Het heeft wel wat, zo gratis drinken, maar daar had ik toch niet de volle mep voor over gehad zeg. Dat geld haal je er nooit uit. En vanavond naar Waylon. Heel anders, maar toch ook wel zin in.

Sneu zeg, dat je knul net nu geblesseerd is. Anders had hij zeker meegedaan met C1. Maar die kans komt nog wel. Heeft hij nog veel last?

Spannend maandag, duimen dat het allemaal meevalt. Pfff, ik moet hier nog wel wat doen..ook de bedden verschonen, echt geen zin in. Mijn knul is naar de club, klusjesdag. brrr, lekker weer voor. Vannacht ook in de stromende regen naar huis gefietst, bah, niks an. Hopelijk is het vanavond droog, want we gaan het liefst op de fiets naar Waylon.
Ik had ook een topavond. Wij waren rond 24:00 uur weer thuis. Ik vond er verrassende optredens tussen zitten Mn Anouk en Johnny de Mol.

Ja vanavond naar Waylon. Heel veel plezier, ik hoop dat je weer een topavond hebt.

Mijn moeder is gisteren eind van de dag nog gebeld door het ziekenhuis, met goed nieuws. Het is niks gelukkig.

Maandag hoeft ze er dus ook niet heen.

We gingen dus met een goed gevoel het weekend in.

Vandaag hebben C en ik samen het huis gedaan. Gisteren al wel de boodschappen gedaan en de was en strijk weggewerkt.

Verder vandaag lui geweest. Voel het wel in Mn rug hoor de hele avond staan, maar het was de moeite waard.

Vandaag de kaartjes voor Ajax- Schalke 04 besteld. Gezellig weer samen met mijn knul.
En hoe was Waylon?

Ik zag gave beelden voorbij komen in ieder geval.

Hier was het verder een rustig weekend. Wel belastingaangifte gedaan vandaag, dan is dat maar gebeurt. Verder lekker beetje luieren
Ja, ik vond Anouk ook erg leuk en Johnny, goed. Wat een fijn nieuws zeg, van je moeder. Wat een opluchting voor haar en jullie. Niet nog meer ellende erbij. Waylon was echt te gek. Wat een artiest zeg..Er kunnen ongeveer 500 mensen in de zaal, dus het was best intiem.

Daardoor ook prima zicht op het podium. Zijn band vond ik trouwens ook erg goed, vooral een van de gitaristen. Hij had nog een deelnemer van The Voice meegenomen, Mike. Dat was die gozer die er vrij "nerdy" uitzag (ik geloof tenminste dat ie Mike heet), wat een geweldige stem zeg..wauw. Tijdens de nummers die hij zong ging Waylon drummen. Zo is ie geloof ik ooit begonnen? Dat kan ie ook als de beste.

Ik vond 1 nr wel zo mooi..ik weet niet eens hoe het heet, beetje gevoelig nummer. Het was dus weer een topavond. Maar vandaag dan ook wel last van mijn voeten hoor, van die dagen, pfoee..Rustig aan gedaan, wel gestreken en de neverending was.

Lekker tijdens Go Ahead-PEC, want we hebben even tijdelijk FOX sports ivm honkbal. Mijn knul had een oefenwedstrijd, dik gewonnen.

Straks BZV en een beetje op tijd naar bed hopelijk. Morgen komt de uitzendkracht. We zijn benieuwd. Zij zal ook door mij ingewerkt moeten gaan worden, hoop dus dat het een beetje klikt.
Ooooo ben moe. Waardeloze nacht achter de rug weer, ik werd tegen 00.30 wakker en daarna amper meer geslapen. Veel hitte aanvalletjes, bah, hoop dat die pilletjes weer snel gaan helpen. Nu ook last van mijn keel, pfff, hopelijk zet dat ook niet verder door. En dan ook dat rotweer er nog bij, blehhhhh.
Woehaha, toch een beetje last van een weekend de beest uithangen? Kan je merken dat we toch wat ouder worden hè.

Hoe was de uitzendkracht?

Oh ik kan het me zo voorstellen, Waylon. Die gozer is echt zo goed, hij weet ook nog wat entertainen is. Zal indd wel een geweldige show geweest zijn. En dan ook nog in zo'n klein zaaltje. Super.

Ik hoef morgen niet naar het ziekenhuis. Ze belde op dat ze nog niet alle uitslagen binnen heeft. Dan ga ik maar gewoon werken morgenochtend.

Net heerlijk getraind. Echt lekker om weer helemaal voluit te kunnen trainen, geeft veel voldoening.

Op het werk druk, ik kreeg vorige week een paar spoedzaken waar ik druk mee ben. Dan vandaag veel overleggen gehad, dus dan loop je de hele dag achter de feiten aan.
Pfoe ja, zeker last van het weekend! En dan ook nog slecht slapen erbij, bah. Nog steeds wel last van mijn keel, hoop toch echt dat het niet verder doorzet. De uitslag van het bevolkingsonderzoek is binnen, alles goed, gelukkig! Dat is natuurlijk hartstikke fijn, voor nu.

Jij weet dus nog niets, weet je nu ook hoe lang je nog moet wachten? De uitzendkracht is leuk. Tikje ouder, ik weet niet meer of ik dat al had gezegd, maar zij is 56. Vooralsnog gaat het prima, maar we doen het wel heel kalm aan. Eerst een paar dingen goed onder de knie krijgen voor er uitgebreid gaat worden. Jammer, Nederland heeft afgelopen nacht de halve finale verloren. hihi, ik had nl op het werk alvast aangekondigd dat mocht Nederland in de finale staan, ik donderdag vrij zou nemen. Dat gaat nu niet door. Misschien maar beter ook, nu ik al zo moe ben. Fijn, dat je weer voluit kunt trainen. Hopelijk nu weer even gedaan met alle lichamelijke ongemakken!
Dat hoop ik ook ja. Heb me in ieder geval ingeschreven voor een 10 weekse hardloopcursus. Bij voldoende deelnemers start deze op 12 april. 2x in de week opbouwen tot 5 km hardlopen.

Wat een dag vandaag zeg. Omdat ik niet naar het ziekenhuis hoefde ben ik gewoon gaan werken. Tot 1 uur telefoondienst, aansluitend een huisbezoek ( politiemelding nav huiselijk geweld). Daarna begonnen met de folders van zoonlief, die om 3 uur uit school gehaald en weer door me folders. Om kwart over 5 nog een huisbezoek gehad en om half 8 met mijn knul naar de fysio. Zit gelukkig verbetering in. Hij heeft nu oefeningen die hij ook thuis moet doen. Mag ws over 2 weken de looptraining hervatten en dan over een week of 4 weer voetballen.
Ondanks mijn vrije dag, toch weer veel geren vandaag. Moest een pakje ophalen vanmorgen, wat er niet bleek te zijn, na 3 uur 's middags nog een keer terug. Kon ze het weer niet vinden, bleek het onder het verkeerde nummer te liggen en lag het er vanmorgen dus ook al.

Medicatie van zoonlief lag bij de verkeerde apotheek. Dus ook weer voor niks heen en weer, pfff.

Maar goed het is gelukt, ook de boodschappen gedaan, aangezien ik vrijdag moet werken.

Morgen een afspraak met mijn oude teamleider, laptop en telefoon inleveren en afscheid nemen. Wordt echt definitief nu.

Ik had heel optimistisch de was buiten gehangen, is toch niet helemaal droog nog, net te fris nog waarschijnlijk.
Oo ik ben moe..afgelopen nacht weer slecht geslapen. Ook nog erg last van kriebelhoest en van mijn keel, wat zal ik blij zijn als het weekend is zeg. Fijn dat er vooruitgang te zien is bij je knul, maar het zal hem wel niet snel genoeg gaan denk ik?

Vandaag heb je afscheid genomen he..hoe was dat nou? En nog iets gehoord over jouw onderzoeken in het ZH?

Morgen nog even doorbijten en dan hoop ik komend weekend weinig tot niets te kunnen doen. Maf toch, je zo moe voelen en toch niet slapen. Trainen van mijn knul ging niet door, er waren te veel afmeldingen. Hopelijk blijft dat niet zo wanneer het seizoen weer begonnen is, niet goed voor het team.
Ik heb een uitnodiging gekregen voor aankomende dinsdag, dan krijg ik de uitslagen.

Tja het afscheid, het voelt heel dubbel. Aan de ene kant is het goed om af te sluiten en iets nieuws te beginnen. (Wat natuurlijk al niet nieuw meer is). Toch heb ik er 18 jaar rondgelopen dus dat is wel weer heel raar.

Ik kreeg wel een mooie bos bloemen, heb de sleutel, laptop en telefoon ingeleverd en dat was het dan.

Goh vervelend dat je je weer zo moe voelt en dat je weer zo slecht slaapt zeg. Pffff erg vermoeiend.

Ook balen dat de training niet doorgaat zeg, ik hoop niet dat dit vaker gebeurt.
Best gek eigenlijk, zo'n abrupt einde, na zoveel jaar. Maar dat komt misschien ook omdat eigenlijk al een tijdje in je nieuwe baan bezig was?

Heerlijk, het is weekend! Ben ook lekker verkouden geworden, dus voel me best een beetje zielig...hahaha.

Ga zo weinig mogelijk doen en hoop zo weer wat energie bij te tanken dit weekend.

Fijn dat er meer bekend is en dat je dinsdag een afspraak hebt. Het was fijn weer vandaag, volgende week ziet er ook goed uit!

Vanavond de accommodatie reserveren voor als we naar Rotterdam gaan voor dat honkbaltoernooi. Echt iets gaafs gevonden: een appartementenhotel. Ik krijg toch nog die bonus? Het scheelt bijna niets met een hotelkamer voor 3 dagen (nou ja..niet de allergoedkoopste hotelkamer, maar een beetje luxe), maar voor die prijs een eigen appartement met riant uitzicht over Rotterdam, op de Lijnbaan, midden in het centrum dus en mooi strak ingericht, met vaatwasser, balkon, ramen van plafond tot aan de vloer, echt gaaf (op de foto's in elk geval).

Zou helemaal mooi zijn als het dan ook goed weer is, dat zou helemaal genieten zijn, op je balkon met een lekker glas wijn..nu al zin in!
Hihi, ik merk aan je enthousiasme dat je er zin in hebt. Het klinkt goed in ieder geval.

Nou ja dat is natuurlijk ook het dubbele, ik was eigenlijk al bijna 3 jaar weg. Stond nog wel op de loonlijst, maar dat was het. Per 1 april ga ik natuurlijk officieel in dienst bij Mn huidige werk, dus dit was dan echt de afsluiting zeg maar.

Ik heb eigenlijk ook geen plannen voor het weekend. Misschien morgenavond naar een 80/90 party, in een café hier. Dat is wel leuk.
Ik was vanmorgen toch vroeg wakker, heb dus maar de kwalificatie voor de F1 gekeken. of ik morgen ook om half 5 ga opstaan...wanneer ik toch wakker ben kan ik net zo goed kijken natuurlijk. Een hele grote stapel was gevouwen, de wasmachine draait (natuurlijk) en verder lekker wat klungelen. Mijn knul wil in elk geval nog een Red velvet cake maken, met marsepein eroverheen. Erg fout, maar ook erg lekker.

Leuk, zo'n party. Maar ik ben blij dat ik dit weekend niets heb, hahaha.
Die party begint vanavond pas om 23:00 uur. Dat is al een uitdaging op zich... Haha.

Mijn knul heeft vandaag bij de fysio op de loopband gestaan, dat ging goed. Misschien nog een weekje, dan mag hij langzaamaan weer beginnen.

Ik was ook al vroeg op, om half 7. Mijn knul moest natuurlijk wel op tijd bij de voetbal zijn, zijn team speelde om half 9 al.

Ze hebben met 5-1 verloren, dat is wel balen natuurlijk.

Omdat ik vroeg op was, had ik ook al op tijd het huis aan kant en de was buiten hangen. Uiteindelijk C om half 11 maar wakker gemaakt. Daar baal ik dan zo van hè, ik ben al druk en hij slaapt gewoon door. Ik hoop toch echt dat hij morgenochtend eerder wakker is dan ik. Ik hoop een beetje uit te kunnen slapen, maar ja de hond moet er ook uit.
Dat was toch wel weer een gezellig feestje gisterenavond. Al gaat de tijd wel hard als de klok een uur vooruit gaat.

Vanmiddag gingen we even naar Utrecht. C moest schoenen en zoonlief ging spontaan mee, omdat hij ook schoenen wilde. Ik moet een nieuwe spijkerbroek. Helaas is het ze ver niet gekomen. Zoonlief mocht geen schoenen van 170,= en liep daarop door te drammen. Ipv negeren ging C reageren, waarop zijn gedram natuurlijk erger werd. Eind van het liedje was C het zo zat dat hij naar huis ging, wij moesten toen wel mee natuurlijk. Ik probeer hier over te praten met hem, wat niet lukt want hij blijft zo eigenwijs. Hij wil er gewoon niet aan dat het negeren van het gemopper veel beter is, san draait ie vanzelf wel weer bij. Nu is de middag voor iedereen verpest en zit ik met 2 mopperende mannen, waarvan zoonlief trouwens al lang weer aanspreekbaar is. Ik wordt hier zo moe van hè. Dat gezeik elke keer.
Oef ja, wat vermoeiend zeg.Dat ie nou nog niet snapt dat het beter is het te negeren. Hij raakt dan natuurlijk geirriteerd, maar dit schiet niet op. Ik snap dat je daarvan baalt. Je had dus ook nog tijd om de voetbal te kijken voor je naar het feestje ging. Pffff...al had je dat net zo goed niet kunnen doen he..wat erg. Erg triest dat het weer zo slecht gaat en dat kwalificatie weer haast onmogelijk is. Ongelooflijk dat "we" ons dan al 2x niet plaatsen voor een groot toernooi. Wat was het gisteren lekker in de zon zeg. Heerlijk even buiten gezeten, vandaag was de zon hier helaas niet te zon, tot laat in de middag. Maar komende week wordt erg lekker! Jammer dat we daar niet veel van kunnen genieten, maar zo fijn dat het eindelijk de goede kan op gaat. Fijn dat het zo goed gaat met je knul. Zo te horen heeft zijn team hem ook hard nodig.

Ik heb niet veel gedaan vandaag. Had het ook even nodig, na al dat slechte slapen. Ik ben er vanmorgen niet uitgegaan om Formule 1 te kijken, leek me niet zo verstandig. En ook al heb ik niet uren aanéén geslapen, heb toch wel wat uurtjes gepakt. Vandaag ook maar op tijd naar bed.
Wat een weer! In 1 klap voelt het als zomer. Heerlijk.

Een leuk bericht van de personeelsvereniging vandaag: Elk jaar doen ze in september een stedentrip. Zo zijn ze al naar Maastricht, Brussel en Londen geweest. Dit jaar zijn ze van plan om een weekend naar Rome te gaan. Whoehoe!! Supergaaf ! Wel doodvermoeiend natuurlijk, zaterdagochtend al vroeg vertrekken vanaf vliegveld Rotterdam en dan zondagavond weer in Nederland, 1 overnachting, maar ondanks dat..Ze zijn nu aan het inventariseren hoeveel animo er voor is, ook zodat ze dan kunnen berekenen wat de eigen bijdrage zou worden. Mijn collega's en ik zijn in elk geval dolenthousiast! Het is ook nog inclusief een partner/introducee, dus ik heb eerst braaf mijn knul gevraagd, maar die heeft daar helemaal geen zin in, dus daarna mijn vriendin vast gezegd dat ze dat weekend moet vrij houden. Zij was ook helemaal blij. Nu maar hopen dat het allemaal door gaat!
Dat voetbal was indd een drama ja. Pffff toch vind ik het wel erg makkelijk dat Blind nu geslachtofferd wordt. Hij is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk vind ik.

Wouw wat gaaf een stedentrip naar Rome. Jullie personeelsvereniging doet leuke dingen zeg. Ik hoop dat wij in de toekomst ook een personeelsvereniging krijgen.

Met mijn knul heb ik een goede oplossing gevonden. Ik ga hem kleedgeld geven van de kinderbijslag. Kan hij het zelf besteden aan wat hij wil. Natuurlijk wel met goede afspraken, hij moet er ook van naar de kapper en krijgt van mij dus geen kleding meer. Ook ga ik hem leren het bij te houden wat hij uitgeeft, dmv bonnen bewaren en alles opschrijven, zodat hij wat inzicht gaat krijgen (hoop ik).

Wat een prachtig weer hè. Helaas heb ik de hele dag binnen moeten zitten vanwege een training. Morgen wordt het rond de 20 graden. Heerlijk......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven