Vriendinnen omgeving Hilversum

31-12-2016 22:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ik ben onlangs in Hilversum komen wonen en ken hier helaas geen mensen. Het lijkt me leuk om de stad te verkennen met iemand die de omgeving kent en weet waar het gezellig en leuk is.



Ik hou zelf van wandelen, cinema, sporten, uitgaan, musea en terrasje pakken. Ik ben op zoek naar iemand die goed kan luisteren, die humor heeft, relativeringsvermogen, optimistisch in het leven staat en die op zoek is naar gezelligheid en lol. Als dit berichtje je aanspreekt, laat het me weten! Ik hoor het graag.
Alle reacties Link kopieren
@miranda, ik heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, ik zou ook graag aansluiten! Ik woon vlakbij het station in Hilversum en ben 27 jaar. Lijkt me heel leuk wat meer meiden in de buurt te leren kennen. Zou ik aan de groep toegevoegd kunnen worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rw1990 schreef op 18 maart 2017 @ 21:27:

Hi allemaal, ik zou ook graag aansluiten! Ik woon vlakbij het station in Hilversum en ben 27 jaar. Lijkt me heel leuk wat meer meiden in de buurt te leren kennen. Zou ik aan de groep toegevoegd kunnen worden? Hoi! Kan je me even een PB'tje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!

Het lijkt me heel leuk om ook aan te sluiten! Ik ben Nicolien, 31 jaar oud en ik woon sinds een klein jaar in Bussum samen met m'n vriend. Ik kom uit het oosten van het land, daar werk ik ook nog. Dat maakt dat ik nog wat weinig tijd heb om hier mensen te leren kennen, maar dat wil ik wel graag! Ik ben een echt mensen mens, hou van gezelligheid, spontane dingen, sporten, lekker eten etc!



Ik zie nu dat je oproepje al van een tijdje terug is. Ik hoop dat het nog mogelijk is om aan te sluiten.
Alle reacties Link kopieren
@hsum1998 ik heb je een privéberichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden!

Ik zou ook wel willen aansluiten bij het groepje.

Inmiddels woon ik al weer een paar jaar in Hilversum, vlakbij de groest. Ik mis vaak nog de leuke vriendengroep hier, is toch lastiger opbouwen dan ik dacht.

Oorspronkelijk kom ik uit groningen en sinds ik hierheen verhuisd ben zijn de vriendschappen van daar verwaterd. Het zou leuk zijn om in deze groep leuke vriendinnen te ontmoeten voor leuke spontane acties en evt een sportmaatje. Sinds kort ben ik weer begonnen met sporten bij de sportschool, maar dat is natuurlijk veel leuker om samen te doen.



Ik ga proberen een pb naar je te sturen @Hsum1988 voor de facebookgroep
Alle reacties Link kopieren
Je hebt PB terug Sanne!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven