IMGUR

22-03-2017 13:31 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,



Ik post wel eens foto's op IMGUR, zo dat ik die makkelijk via een link kan delen.

Dit is soms ook zakelijk. Ik zet hierbij de privacy op 'Only Me'



De foto's zouden dan niet publiekelijk gezien mogen worden, tenzij iemand de link heeft gekregen.

Echter zie ik onder de foto ook het aantal views. Dit komt vaak niet overeen met het aantal keren dat de foto bekeken zou kunnen zijn.



Bijvoorbeeld: Ik stuur de foto naar 2 personen toe. Echter zie ik een uur later 5 views staan, terwijl de ontvangers aangeven dat ze de foto nog niet bekeken hebben.



Kan ik IMGUR dan wel vertrouwen? Of kan dit aantal gewoon afwijken van de werkelijkheid?
Alle reacties Link kopieren
Heb je ze zelf 5 keer bekeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 22 maart 2017 @ 13:36:

Heb je ze zelf 5 keer bekeken?



Nee, wel 1 keer, maar ook via de app. En dan telt hij dat volgens mij niet mee..

Dus via hetzelfde account als waarmee ik het geüpload heb.
Nog een keer een foto uploaden en dan de link naar niemand sturen. Ook niet zelf kijken. Dan weet je het.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een foto geupload en de link via een andere pc geopend. Dan telt hij er netjes 1 view bij op.
Alle reacties Link kopieren
Uit hun voorwaarden:quote:Every image uploaded to Imgur – whether uploaded directly without going through a user account, or uploaded via a user account – has its own URL, and no matter what your privacy settings are, every image can always be accessed and viewed by anyone who types in that exact URL. No image uploaded to Imgur is ever completely hidden from public view. This is mainly to ensure that Imgur, which allows anonymous postings, will not be used as a platform for illegality.Kortom: 'Private' betekent alleen maar dat je niet terugkomt als zoekresultaat en niet in de browse-functie zit, maar je foto is nog gewoon te bekijken, en mensen (of scripts) die imgur afstruinen op zoek naar vieze plaatjes of creditcard-foto's of bedrijfsinformatie of wat er ook maar voor interessants opstaat kunnen nog steeds gewoon erbij, want het url-algoritme is heel doorzichtig (nog net geen nummertje, maar het scheelt niet veel).
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Hier dezelfde ervaring met imgur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven