Vriendinnen Hilversum

02-01-2017 10:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal,



Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben een spontane meid van 24 jaar, ik heb een lieve vriend, een schattig huisje en een leuke baan in de psychologie. Onlangs ben ik verhuisd van het altijd gezellige Utrecht, naar het nog-even-wennen-Hilversum. Ik ben sociaal ingesteld en hou van koken, drankjes drinken, winkelen, wandelen op de hei, reizen en naar de bioscoop gaan. Helaas ken ik nog geen meiden in de buurt om deze hobby's mee te delen!



Ik ben dus op zoek naar leuke meiden in Hilversum om gezellig wat mee te drinken en kletsen, een stukje over de hei te lopen, een terrasje te pakken of een film te kijken.



Ben jij van ongeveer dezelfde leeftijd, woon je in Hilversum en zou je ook graag nieuwe vriendinnen willen leren kennen, hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Je berichtje spreekt me wel aan. Ik ben wel ietsje ouder, 30 jaar en heb min of meer dezelfde hobbies, namelijk bios, wandelen, sportschool, terrasje pakken en ben op zoek naar gezellige, postief in het leven staande mensen. Als het je leuk lijkt om kennis te maken, laat het me dan weten. Misschien kunnen we ergens een drankje doen en kijken of het klikt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Het lijkt mij heel leuk om met jou in contact te komen/ af te spreken. Veel van jouw hobby's komen overeen met die van mij, dus dat moet helemaal goedkomen

Ik ben zelf 22 jaar en woon ook in Hilversum. Het lijkt me heel leuk nieuwe contacten te leggen en leuke gezellige dingen te doen.

Als jou dit ook leuk lijkt, hoor ik het graag.
Alle reacties Link kopieren
Hi justagirl,



Ik lees je positieve berichtje net. Lijkt me leuk om elkaar eens een keer te ontmoeten. Hoe zullen we dat doen? Pm bericht?
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, ik woon ook in Hilversum en zou het ook leuk vinden nieuwe meiden te leren kennen! Ik ben net 27 jaar, dans graag en het lijkt me leuk af en toe samen een drankje of filmpje te doen. Zou graag in contact met jullie komen! Hoe kunnen we dat het beste aanpakken?
Alle reacties Link kopieren
Hee Alingebruik,



Wat leuk dat je op mijn bericht gereageerd hebt! Het lijkt me heel leuk elkaar te ontmoeten/ privé contact met elkaar te hebben. Ik heb geprobeerd je een privé-bericht te sturen, maar hij gaf aan dat je deze niet kunt ontvangen. Weet je een andere manier?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
He allemaal, ik ben nini, 31 en ik woon sinds een klein jaar in Bussum samen met m'n vriend. Ik kom uit het oosten dus in deze omgeving ken ik ng wei of mensen. Ook mij lijkt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen om gezellige dingen te doen.

Rw1990, ik heb geprobeerd jou een Pb te sturen, maar dat lukt niet. Je mag mij een pb-the sturen, kunnen we verder kletsen!
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_335617 wijzigde dit bericht op 20-08-2018 22:04
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik heb mijn voorkeuren aangepast, waardoor ik nu privé-berichten kan ontvangen. Je kunt dit doen bij de instellingen van je profiel. Als het goed is, zie je nu bij mijn foto ook zo'n spraakbalonnetje. Daar kun je op klikken voor een privé-bericht. Het lijkt me leuk van julli te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi justagirl, ik ga je nu ook een priveberichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden, ik woon nog niet zo lang in huizen en zoek ook gezelligheid in de buurt! Ik ben 35, geen kinderen, hou echt enorm van borrelen, lunchen, met het hondje lopen op de hei, paardrijden etc, Ik zie dat er al even niet meer is gereageerd in het forum, hoop dat iemand het nog leest? Xx
Alle reacties Link kopieren
Hey Vosje81! We hebben een FB groepje voor meiden uit Hilversum en omstreken waar we nu een paar keer een drankje mee hebben gedaan. Als je het leuk vindt om aan te sluiten stuur me dan maar een PB'tje voor de link.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, ik woon ook in Hilversum en zou het ook leuk vinden nieuwe meiden te leren kennen! Ik ben31 jaar, en het lijkt me leuk af en toe samen eten een drankje of filmpje te doen. Zou graag in contact met jullie komen! Hoe kunnen we dat het beste aanpakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven