Werk & Studie alle pijlers

LinkedIn profiel, samenvatting maken

23-03-2017 18:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een slimme headline en samenvatting maken bij interesses in meerdere functies/bedrijven/branches



Sinds kort ben ik werkloos en ben mijzelf aan het omscholen tot (online) marketing medewerker. Mijn achtergrond ligt in het bank- en verzekeringswezen. Ik zoek een baan in de marketing of makelaardij. Ook een functie als verzekeringsadviseur of assistent sluit ik niet uit.



Wat ga ik precies in mijn samenvatting zetten?

Wanneer ik al mijn pijlen op marketing richt dan sluit ik de rest uit. Ik reageer overigens ook wel eens op andere vacatures dan in de marketing, makelaardij en verzekeringen.



Hopelijk is er iemand die hier ideeën over heeft en deze zou willen delen?
Je beseft nu wel dat je zo te vinden bent door die ene zin op je profiel hier te noemen?
Alle reacties Link kopieren
Dank! Ik besefte mij het wel maar achteraf toch niet helemaal handig.

De ene zin heb ik eruit gehaald.
Je schiet nu met hagel, en hoewel begrijpelijk is het niet handig.



Je hebt een scherp profiel nodig. Waar ligt nu echt je voorkeur? Formuleer eens een elevator pitch?
Het zijn wel heel verschillende functies die je noemt. Ik denk niet dat een recruiter je daarmee uitkiest.

Kun je een rode draad formuleren uit de functies die je leuk vindt? Probeer het zo eenduidig mogelijk te houden, dan zet je een helder profiel neer.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Splinter_ en Forsyth.

Het klopt dat ik best veel interesses heb. Dit maakt het soms wel lastig, ook voor mijzelf.

Ik ga jullie tips zeker meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Waar zit voor jou de overeenkomst tussen verzekeringen, marketing en makelaardij?
Ik zou vooral in je samenvatting jezelf omschrijven. Wat zijn jouw krachten? Wat heb je gedaan waar je trots op bent. Daarbij kan je opnemen wat jouw interesse gebieden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Spel makelaardij ook goed. Dat zal ook helpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 23 maart 2017 @ 19:57:

Spel makelaardij ook goed. Dat zal ook helpen. Got it
Alle reacties Link kopieren
Een baan in "de marketing". Wat versta je onder marketing? Marketing strijkt zich uit over de complete organisatie van een bedrijf. Het loopt van marktonderzoek (of juist niet als je iets echt innovatiefs wilt gaan doen als bedrijf) voor de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten tot aan after sales service en alles daar tussen in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven