Leuke vriendinnen gezocht in-rond Utrecht

22-12-2016 20:57 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Ladies!



Ik ben een 24 jarige dame en ik woon in Utrecht. Ik ben op zoek naar een paar leuke vriendinnen tussen de 20 en 30 om mijn vriendengroep uit te breiden. Nu wonen de meestte over heel Nederland (en buitenland) Dus ik mis hier soms nog mijn vaste contacten.



Ik ben gek op trainen, lekker uit eten, lekker koken, borrelen, festivals, dansen, drankjes doen en lekker relaxen en netflixen.



Kan je jezelf hierin vinden, stuur me dan een prive berichtje!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop rond juni naar Utrecht te verhuizen.

Ik begin in september met een nieuwe opleiding aan de HU.



Ik ben 23 trouwens.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben 23 jaar en verhuis over 8 maanden naar omgeving Utrecht. Het lijkt mij ook leuk om mensen te leren kennen en af te spreken!

Ik hou van shoppen, terrassen, koken en gezellige dingen te doen.

Ik kan je geen berichtje sturen, zou je mij een privé berichtje willen sturen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee, het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik ben 22 jaar en woon dichtbij het centrum in Utrecht. Je interesses spreken me in ieder geval aan. Zou je mij een privéberichtje willen sturen? Liefs,
:)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk! Kan je alleen geen bericht sturen.. kun je mij een bericht sturen? Ik ben 23 jaar en woon ook in Utrecht
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook heel leuk om hierbij aan te sluiten!

Ik ben 27 en woon ook in Utrecht! Misschien handig om een app groep aan te maken en een keer een drankje te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 22, woon in Amsterdam, en mij lijkt het ook gezellig!

Kan je alleen geen pb sturen.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_335617 wijzigde dit bericht op 20-08-2018 22:03
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooom schreef op 12 maart 2017 @ 12:05:

Hoi hoi,

Ik heb toevallig ook net een topic geopend, misschien had dat niet gehoeven.

Lijkt me leuk om in contact te komen!

Misschien een idee om met zijn alle een whatsapp groepje te beginnen?

Ik ben 23 en woon ook in Utrecht.Ik kan je ook helaas geen berichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook leuk me hierbij aan te sluiten! Ik ben 20 en woon ongeveer 20 minuutjes bij Utrecht vandaan. Je interesses komen overeen met de mijne, een whatsappgroep lijkt me leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal een email adres aanmaken want ik heb geen idee hoe ik me settings kan veranderen dat je me een berichtje kan sturen. Iedereen die interesse heeft in een WhatsApp groepje kan me een berichtje sturen met z'n nummer dan voeg ik iedereen toe
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die interesse heeft: Stuur me een emailtje met je nummer naar llnmke10@gmail.com ! Ik zal een groep aanmaken
Alle reacties Link kopieren
Bij je profiel -> instellingen en dan als je iets naar onder scrollt staat een kopje 'voorkeuren'. Daar kun je aanvinken of je het ok vindt dat anderen je berichten kunnen sturen (heb ik net zelf ook gevonden haha!)
Alle reacties Link kopieren
Hey k ben roxanne woon in nijkerk is een half uurtje van Utrecht vandaan lijkt me leuk iemand te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Heehee, ik woon zelf in de omgeving van Utrecht en heb hetzelfde met dat ik soms vaste contacten mis die in de buurt wonen. Hoe kom ik met je in contact? Groetjesss



Never mind: ik ga je een mailtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 24, woon in Utrecht en heb veel overeenkomende interesses! Lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten als dat nog kan



Ik zal een mailtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hi,sluit ook graag aan!

(zit net op t forum en heb geen idee hoe/wat ik een privébericht verstuur..)
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik zag nu pas je oproepje staan op het viva forum. En ik dacht ik stuur je een berichtje (niet geschoten is altijd mis haha). Ik hoop dat ik mij nog kan aansluiten.



Ik ben 25 jaar en sinds februari naar Utrecht verhuist. Ik woon samen met mijn vriend in het oh zo mooie Overvecht. Ik ben gek op koken, lezen, stappen, terrasjes pakken en festivals. Daarnaast spaar ik graag paspoortstempels. Van noorwegen tot vietnam ik verzamel ze allemaal en reis graag met een backpack(lees: minikoffertje)



Misschien tot gauw! Liefs



P.s. heb je dezelfde tekst naar je emailadres gestuurd met mijn nummer
Alle reacties Link kopieren
AMP91 schreef:
29-04-2017 19:42
Hoihoi,



Ik zag nu pas je oproepje staan op het viva forum. En ik dacht ik stuur je een berichtje (niet geschoten is altijd mis haha). Ik hoop dat ik mij nog kan aansluiten.



Ik ben 25 jaar en sinds februari naar Utrecht verhuist. Ik woon samen met mijn vriend in het oh zo mooie Overvecht. Ik ben gek op koken, lezen, stappen, terrasjes pakken en festivals. Daarnaast spaar ik graag paspoortstempels. Van noorwegen tot vietnam ik verzamel ze allemaal en reis graag met een backpack(lees: minikoffertje)



Misschien tot gauw! Liefs



P.s. heb je dezelfde tekst naar je emailadres gestuurd met mijn nummer
Hoi!

Ik heb helaas niets meer gehoord op mijn berichtje hierboven maar zie nu jouw berichtje pas en toevallig woon ik heel dicht bij Overvecht!

Lijkt het je misschien leuk om in contact te komen? :)

Liefs
Hey,

Ben zelf ook opzoek naar leuke contacten/vriendinnen. Het lijkt mij leuk om met jullie in contact te komen!

Ik ben zelf 26 jaar oud en ik woon in Amersfoort.

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven