Het Viva Forum werkt!

22-03-2017 00:39 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dankzij het topic "Gezellige kinderloze meiden gezocht", zit met ik 11 leuke dames (verdeelt over heel Nederland) in een gezellige drukke groepsapp, wat mij (en de andere dames) prima bevalt! Lekker keuvelen over van alles en nog wat en in een deuk liggen om een paar getypte woorden, heerlijk toch. Het eerste uitje staat ook al op de agenda en hoop dat het blijvende is, want het is oprecht een leuke groep dames!



Met dit in mijn achterhoofd ben ik dus mijn eigen topic gestart. Er zullen toch ook wel gezellige dames dichterbij wonen die het aanspreekt om spontaan iets leuks te kunnen ondernemen. Zit jij ook in buurt van Kaatsheuvel en lijkt het jou ook wat om nieuwe contacten op te doen, reageer dan gerust met een pb en wie weet wat voor gezelligs er nog uit voort kan komen rollen!



Ik lees het graag
Alle reacties Link kopieren
Meid..je krijgt t toch veel te druk met ons :-)

Trouwens..ik zit in de buurt he..
Alle reacties Link kopieren
Ja maar jou ben ik ook niet vergeten, en in t centrum afspreken is zo gepiept
Alle reacties Link kopieren
quote:Versnellingsbak schreef op 22 maart 2017 @ 00:42:

Meid..je krijgt t toch veel te druk met ons :-)

Trouwens..ik zit in de buurt he..En eerst maar eens kijken of er iemand gaat reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:Versnellingsbak schreef op 22 maart 2017 @ 00:42:

Meid..je krijgt t toch veel te druk met ons :-)

Trouwens..ik zit in de buurt he..Jij bent ook de enige
Alle reacties Link kopieren
Vooruit ik reageer maar helaas kan ik niks voor je betekenen. Ik woon daar nl niet.



Maar eigenlijk heel stom maar altijd een nieuwschierig vraag van me geweest; Je woont naast de efteling maar hoevaak kom je er?

Heel stom maar ik had altijd een discussie met een vriendin van me. We wonen hier ook bijna naast een 'klein' pretpark. Maar we komen er nooit. Vroeger op schoolreisje maar verder. En de reden; niks te beleven (vinden wij). Maar zij zei altijd: " maar als je naast de efteling woont dan ga je wel minstens 2x p.j er heen". Ik vond dat onzin nl. Puur omdat het park mooier en groter is. Hahha
Bam!!!!
quote:Ycjoo- schreef op 22 maart 2017 @ 01:25:

Vooruit ik reageer maar helaas kan ik niks voor je betekenen. Ik woon daar nl niet.



Maar eigenlijk heel stom maar altijd een nieuwschierig vraag van me geweest; Je woont naast de efteling maar hoevaak kom je er?

Heel stom maar ik had altijd een discussie met een vriendin van me. We wonen hier ook bijna naast een 'klein' pretpark. Maar we komen er nooit. Vroeger op schoolreisje maar verder. En de reden; niks te beleven (vinden wij). Maar zij zei altijd: " maar als je naast de efteling woont dan ga je wel minstens 2x p.j er heen". Ik vond dat onzin nl. Puur omdat het park mooier en groter is. Hahha
Alle reacties Link kopieren
Wow ben jaloers. Naast de Efteling leuk, dan zie je zeker de slakken voorbij gaan de hele dag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ycjoo- schreef op 22 maart 2017 @ 01:25:

Je woont naast de efteling maar hoevaak kom je er?

Nou zeker wel een keer of 10 per jaar hoor. Al is 't maar een uurtje als het mooi weer is
Alle reacties Link kopieren
quote:theelepel-vrouwtje schreef op 22 maart 2017 @ 08:47:

[...]





Nou zeker wel een keer of 10 per jaar hoor. Al is 't maar een uurtje als het mooi weer is Meen je... :-)
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen! En zo te zien heb je al een leuke vriendin bij jou in de buurt wonen !



Naast de Efteling wat een luxe haha !
~~Denk aan vrolijke dingen en zet een glimlach op je gezicht. Zodoende kunnen positieve mogelijkheden jou beter vinden ~~
Alle reacties Link kopieren
quote:Doorenvogels55 schreef op 22 maart 2017 @ 07:30:

Wow ben jaloers. Naast de Efteling leuk, dan zie je zeker de slakken voorbij gaan de hele dag?Nope, maar wel het hoofd van lange jan haha
anoniem_332605 wijzigde dit bericht op 24-03-2017 00:29
Reden: Woord vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Ycjoo- schreef op 22 maart 2017 @ 14:04: Meen je... :-)Jazekers
Alle reacties Link kopieren
quote:Mini0n schreef op 22 maart 2017 @ 21:44:

Naast de Efteling wat een luxe haha ! Misschien voor sommige, maar ik weet niet beter
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in de buurt



Niet in kaatsheuvel zelf maar niet ver ervandaan haha:)
Alle reacties Link kopieren
quote:DJDK2013 schreef op 30 maart 2017 @ 12:14:

Ik woon in de buurt



Niet in kaatsheuvel zelf maar niet ver ervandaan haha:)Zet ander even de optie om een pb te sturen aan
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben jaloers: ik wil ook naast de Efteling wonen..
Alle reacties Link kopieren
Staat nu aan denk ik haha en anders snap ik er niet zoveel van
Alle reacties Link kopieren
quote:DJDK2013 schreef op 03 april 2017 @ 08:07:

Staat nu aan denk ik haha en anders snap ik er niet zoveel vanJe hebt een pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven