Werk & Studie alle pijlers

Sugardaddy ervaringen

23-03-2017 14:05 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las laatst in de nieuwe Linda Meiden een interview met sugarbabies, vrouwen die een sugardaddy hebben. Het klinkt erg mooi allemaal, ik heb interesse. Nou heb ik mij onlangs ingeschreven op seekingarrangement .

Heeft iemand hier ervaringen met het hebben van een sugar daddy?

Graag hoor ik jullie ervaringen. Negatieve opmerkingen mogen ook, kom&kijk ik wel overheen



Betekenis sugardaddy volgens internet :





Een sugardaddy is namelijk iemand die rijk en succesvol is en het prettig vindt een vrouw financieel te ondersteunen en lekker in de watten te leggen. Date je een sugardaddy, dan profiteer je van zijn grote vermogen door vaak op vakantie te gaan, etentjes te organiseren en lekker te winkelen, uiteraard allemaal op zijn kosten. Vrouwen die een sugardaddy zoeken, zijn simpelweg op zoek naar een rijke man die hen kan verwennen.



Overigens zijn sugardaddy’s niet altijd mannen. Een sugardaddy kan ook een vrouw zijn, al wordt het dan een sugarmommy of suikertante genoemd.
Waarom wil je jezelf zo afhankelijk maken van een man? Waarom niet je eigen inkomen verdienen? Als hij je zat is zit je ineens zonder vakantie en nieuwe kleding...



Hoe groot denk jij dat de markt is met sugardaddy's die geen seks verwachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:ghostly41 schreef op 23 maart 2017 @ 14:11:

[...]



En je denkt serieus dat er in NL rijke mannen zijn die alleen voor wat gezelschap grof geld gaan betalen? Hahahahahahahaaha
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 maart 2017 @ 14:32:

Droom lekker verder to.



Dit....

ik heb er trouwens wel een. Maar ik ben wel met hem getrouwd....
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:veronica0101 schreef op 23 maart 2017 @ 14:09:

[...]

Kan je als vorm van werk zien toch?

Gezelschap inruil voor geld.



Bij seks wou ik het er niet nee zetten, dit bied ik namelijk niet aanWat aandoenlijk
Je kunt ook gewoon gaan werken voor je geld
Alle reacties Link kopieren
Je bent dan niet beter dan een hoer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Toen ik studeerde was er ooit een onhygiënisch uitziende man in me geïnteresseerd en bood me geld voor wederdiensten.

Ik heb nee gezegd.

Tot zover mijn ervaring.



Je denkt toch niet dat elke sugar daddy er uit ziet als Richard Gere? En jou slechts als gezelschapsdame voor restaurants ziet.

Dream on.



Natuurlijk gaan de prostituees hun verhaal niet doen in de Linda. Die verhalen hoor je dus niet.



Meisje, pas alsjeblieft op.
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 23 maart 2017 @ 16:21:

[...]





Dit....

ik heb er trouwens wel een. Maar ik ben wel met hem getrouwd.... Vind ik wel héél ver gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 23 maart 2017 @ 20:49:

[...]



Vind ik wel héél ver gaan Ach, zo loopt 'ie tenminste niet zo snel weg...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:veronica0101 schreef op 23 maart 2017 @ 14:09:

[...]





Kan je als vorm van werk zien toch?

Gezelschap inruil voor geld.



Bij seks wou ik het er niet nee zetten, dit bied ik namelijk niet aan



Dan kan je dit echt wel vergeten hoor



Je bent hoer of je bent het niet.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, het is gewoon prostitutie.



Ik zou mezelf niet verkopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 23 maart 2017 @ 14:23:

Ik heb al een snoepertje voor je gevonden.

[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... -Small.jpg[/img]Kijk, daar heb ik wèl interesse in
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Wat ikneigenlijk nog het ergst vind is dat dus de Linda Meiden een blijkbaar positief en promotend artikel over sugarbabies publiceert? Dat is toch ook ernstig?
quote:Saz schreef op 23 maart 2017 @ 21:49:

Wat ikneigenlijk nog het ergst vind is dat dus de Linda Meiden een blijkbaar positief en promotend artikel over sugarbabies publiceert? Dat is toch ook ernstig?Ik denk dat dit meer aan de persoonlijkheid van TO ligt. Eerder was ze geïnteresseerd in een carrière als webcamgirl, maar dan zonder uitkleden en zonder gezicht in beeld. Ik denk dat ze begrijpt dat seks goed betaald, maar niet bereid is om daar seks voor te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik dat verhaal ook niet eens in de Viva gelezen? Waarschijnlijk zit dat bedrijf zelf achter het verhaal en is het verkapte reclame. Natuurlijk komt er sex aan te pas, duh.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 23 maart 2017 @ 21:53:

[...]





Ik denk dat dit meer aan de persoonlijkheid van TO ligt. Eerder was ze geïnteresseerd in een carrière als webcamgirl, maar dan zonder uitkleden en zonder gezicht in beeld. Ik denk dat ze begrijpt dat seks goed betaald, maar niet bereid is om daar seks voor te hebben. Ah, ze is op zoek naar gratis geld.
Alle reacties Link kopieren
Zit er ook een 13e maand bij, of een winstuitkering?
quote:Phaedra__ schreef op 23 maart 2017 @ 22:41:

[...]



Ah, ze is op zoek naar gratis geld.Nee yoh. Gratis geld bestaat niet. Ze zal vast goed advies moeten geven in 3 talen, wel bespraakt moet je zeker zijn ;) En alle commentaar moet je langs je heen laten gaan, en anders maar slikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven