Hoelang kan een jonge pup alleen zijn?

23-03-2017 10:59 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren hebben sinds een week een puppy in in huis.

Deze wordt regelmatig alleen gelaten, wat ervoor zorgt dat hij hartverscheurend gaat piepen/blaffen/janken tot ze weer thuis zijn.

Nu alweer vanaf 08:30 vanmorgen....

Ik ben geen hondenkenner, maar ik vraag me af of dit normaal is.

Ik begrijp dat het beestje eraan moet wennen om alleen te zijn, maar het janken is echt non-stop, zou hij niet uitgelaten moeten worden oid?

Ik twijfel of ik er iets over moet zeggen tegen de buren,...

Ik ben op zich vrij tolerant wat 'overlast' betreft en wil niet meteen gaan zeuren, maar ik vind dit vooral heel zielig. Het gaat echt door merg en been.
The time is now
quote:rascalles schreef op 23 maart 2017 @ 16:51:

[...]





Misschien eens iets met je hond gaan doen dan . De hele dag pitten is ook niet normaal. Waarom neem je honden als je ze of alleen laat of alleen maar laat pitten. Heel bijzonder.Wat leuk dat jij kan zien wat ik met mijn hond doe. Die krijgen wel genoeg aandacht, beweging en liefde.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze nog gereageerd op je app Banba?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is de situatie nu?
Ik liet mijn pup na een paar dagen 10-20 minuten alleen, boodschappen moesten tenslotte ook gedaan worden. Na een weekje of 2 liet ik hem iets meer dan een uur alleen, baasje ging toen sporten. Ik liet hem dan met heel veel speeltjes en botjes achter. Aan de buren vroeg ik regelmatig of hij heeft lopen janken/blaffen, wat gelukkig niet zo was.

Zo jong al zolang alleen laten kan echt niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven