Baby te klein? 30 weken

23-03-2017 15:35 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij de vk hebben ze een grow check gedaan (had ik eerder nooit van gehoord) het schijnt dat ze dat hier sinds 3 jaar doen, ze meten dan met cm van bovenrand navel tot schaambot en dat passen ze in een tabel aan die dan uitrekend hoe je kindje groeit dit is een persoonlijk tabel dus helemaal op jou gericht (duur zwangerschap, kilo's, de grote van baarmoeder ect ect) en de berekening kwam onder de lijn uit dus te klein voor 30 weken! Morgenochtend krijg ik een groeisecho en schatting hoeveel ze weegt op basis daarvan krijg ik te horen of ik elke week een echo moet of dat ze misschien ernaast zat betreft meten (blijft toch met de hand) wie heeft hier enige ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat veel verhalen die hetzelfde zijn! Zon meting is dus meer natte vinger werk maar goed ik ben wel blij dat ze het goed in de gaten houden

Ik heb morgenochtend al vroeg de echo en ben reuze benieuwd wat ze gaan zeggen, ik zal een update hiervan achterlaten!
Alle reacties Link kopieren
Hier klopte het ook bij beide kinderen helemaal niet. Werd bij de tweede bang gemaakt voor een enorm kind bij meerdere echo's en met de vraag of ik niet een stuk verder was. Uiteindelijk was ie juist lekker gemiddeld ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:pinchos schreef op 23 maart 2017 @ 18:27:

[...]





3300 kg?





Maar snel aangepast Haha.. oeps
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje werd ook te klein geschat met de meting bij vk. Ik heb de groei echo geweigerd en vk vond dit prima. Ze ontwikkelde goed en bewoog goed. Ze kwam spontaan twee weken te vroeg en woog 2500 gram. Een kleintje dus. Moest alleen even halsoverkoop luiers maat nul en maat 44 kleertjes laten kopen. Ze is nu met 9 maanden maat 68 nog een ukkie maar ze heeft een onwijs pittig karakter
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de echo to?
Alle reacties Link kopieren
quote:Skawa schreef op 24 maart 2017 @ 08:58:

Ze is nu met 9 maanden maat 68 nog een ukkie maar ze heeft een onwijs pittig karakter



Onze dochtertjes hadden hetzelfde geboortegewicht en nu zitten ze ook op dezelfde lijn, mijn dochtertje is nu net 10 maanden trouwens.

Er zijn meer kleintjes dus krijg je ook vaak reacties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven