Mode & Beauty alle pijlers

Wat kan je niet meer dragen na je 45e?

21-03-2017 06:43 297 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. een bericht op fb over wat je niet meer kan dragen vanaf een bepaalde leeftijd.

Binnenkort word ik 45 jaar en van de 18 punten waarvan fb vind dat je ze niet meer kan dragen, faal ik op minstens de helft.

Het is maar fb ik weet het maar buiten de te korte rokjes, naveltruitjes, shirts met kinderachtige prints vind ik geloof ik dat ik alles nog wel aan kan.

Het heeft mij toch wel aan het denken gezet.



Hoe staan jullie hierin?
quote:Vlaamsemeid schreef op 24 maart 2017 @ 00:35:

[...]





Hihi, grapje toch he? Ik denk dat mijn dochter van 12 dit al te kinderachtig vindt :-)



Aan de andere kant, als je het mooi vindt en er gelukkig van wordt: gewoon dragen! Ik vind net één van de voordelen van ouder worden dat je je veel minder aantrekt van wat anderen vinden dat je moet doen... ik draag nu nog hele brave dingen (al ga ik wel soms over the top met leer, nepbont en pluimpjes :-) maar ooit word ik een excentrieke oude dame met lila haar die alles draagt wat ze mooi vindt!Oh ik vind ze eigenlijk echt heel leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsNiceGuy schreef op 23 maart 2017 @ 23:16:

[...]





Ceylon, ik heb even op de site van Etos gekeken. Bedoel je dan Etos eigenmerk body bb crème? Ik zoek iets dat maar een lichtbruin kleurtje geeft. Te donker is zo onnatuurlijk voor mijn spierwitte huid.Yep. Op mijn hand zag het er prima uit, en ik ben ook behoorlijk licht. En je kunt hem altijd nog mengen met een beetje gewone bodylotion, als ie toch te donker is.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Bruint je lijf door het gebruik van bruin zonder zon wel gewoon nog door de gewone zon?
Alle reacties Link kopieren
Kennissen waren vorig jaar voor de vakantie in Spanje in zo een bruin spuit cabine geweest.

Ze kwamen bruin aan.

Maar na een week waren ze spierwit, spul eraf en de zon kwam er niet door blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 24 maart 2017 @ 08:26:

Kennissen waren vorig jaar voor de vakantie in Spanje in zo een bruin spuit cabine geweest.

Ze kwamen bruin aan.

Maar na een week waren ze spierwit, spul eraf en de zon kwam er niet door blijkbaar.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 24 maart 2017 @ 07:54:

[...]





Yep. Op mijn hand zag het er prima uit, en ik ben ook behoorlijk licht. En je kunt hem altijd nog mengen met een beetje gewone bodylotion, als ie toch te donker is.Ok, bedankt! Dan steken we de grens maar weer eens over
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:Jane-Ice schreef op 24 maart 2017 @ 00:05:

Dit shirtje kan wel toch wanneer je boven de 40 bent?



[afbeelding]



Mits het past.

Ik zag er laatst een 50 plusser mee en daar zaten de scheuren zodanig dat het een borstvoedingstrui leek zeg maar.

Ze had er een contrasterende gele kleur shirt onder ('anders was het 'te'zei ze ).

Alsof er wat vreemd geworden bananen opzaten als applicatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 24 maart 2017 @ 09:41:

[...]





Mits het past.

Ik zag er laatst een 50 plusser mee en daar zaten de scheuren zodanig dat het een borstvoedingstrui leek zeg maar.

Ze had er een contrasterende gele kleur shirt onder ('anders was het 'te'zei ze ).

Alsof er wat vreemd geworden bananen opzaten als applicatie.





Het is wel mijn smaak maar ik kan het niet kopen omdat ik weer een challenge heb.

(1 jaar geen kleding kopen) En volgend jaar is het zeker al weer uit de mode
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik vind bruin uit een potje/flesje/cabine helemaal niks. Je kunt het altijd zien. Wat is er mis met een mooie lichte huid? Vroeger liepen de vrouwen met parasolletjes tegen de zon omdat ze niet bruin wolden worden.
quote:Het-groepje schreef op 24 maart 2017 @ 09:41:

[...]





Mits het past.

Ik zag er laatst een 50 plusser mee en daar zaten de scheuren zodanig dat het een borstvoedingstrui leek zeg maar.

Ze had er een contrasterende gele kleur shirt onder ('anders was het 'te'zei ze ).

Alsof er wat vreemd geworden bananen opzaten als applicatie.Oeps....gevalletje misgeslagen plank
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstappeltaart schreef op 24 maart 2017 @ 12:41:

Ik vind bruin uit een potje/flesje/cabine helemaal niks. Je kunt het altijd zien. Wat is er mis met een mooie lichte huid? Vroeger liepen de vrouwen met parasolletjes tegen de zon omdat ze niet bruin wolden worden.En om veroudering van de huid tegen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat getoonde shirtje is leuk voor jonge meiden tussen 15 en misschien 30.



Daarna wordt het snel ordinair. ( maar dat is mijn mening.)

Nou ben ik zelf ook geen gatentruien/shirts/broeken type dat scheelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlaamsemeid schreef op 24 maart 2017 @ 00:35:

[...]





Hihi, grapje toch he? Ik denk dat mijn dochter van 12 dit al te kinderachtig vindt :-)



Aan de andere kant, als je het mooi vindt en er gelukkig van wordt: gewoon dragen! Ik vind net één van de voordelen van ouder worden dat je je veel minder aantrekt van wat anderen vinden dat je moet doen... ik draag nu nog hele brave dingen (al ga ik wel soms over the top met leer, nepbont en pluimpjes :-) maar ooit word ik een excentrieke oude dame met lila haar die alles draagt wat ze mooi vindt!



Dit vind ik zo'n heerlijke quote
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
IK ook
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 24 maart 2017 @ 08:26:

Kennissen waren vorig jaar voor de vakantie in Spanje in zo een bruin spuit cabine geweest.

Ze kwamen bruin aan.

Maar na een week waren ze spierwit, spul eraf en de zon kwam er niet door blijkbaar.



Jawel. Je moet je evengoed insmeren met factor honderd. Maar als ik naar mezelf kijk, ik kleur in de zomer drie tinten, maximaal. Dus als ik in zo´n cabine acht tinten bruiner word, en na een week is dat weg, dan ben ik evengoed dus weer max die drie tinten donkerder dan in de winter.



Mijn buurvrouw daarentegen begint de zomer met meer kleur dan ik ooit krijgen zal en is aan het einde van het seizoen klaar voor Zimbabwe.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
WAT KAN JE NIET MEER DRAGEN NA JE 45E?



Je partner
quote:Corona67 schreef op 24 maart 2017 @ 16:59:

WAT KAN JE NIET MEER DRAGEN NA JE 45E?



Je partner
quote:Nicotientje schreef op 24 maart 2017 @ 17:06:

[...]



Doekje durbij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 24 maart 2017 @ 16:54:

[...]





Jawel. Je moet je evengoed insmeren met factor honderd. Maar als ik naar mezelf kijk, ik kleur in de zomer drie tinten, maximaal. Dus als ik in zo´n cabine acht tinten bruiner word, en na een week is dat weg, dan ben ik evengoed dus weer max die drie tinten donkerder dan in de winter.



Mijn buurvrouw daarentegen begint de zomer met meer kleur dan ik ooit krijgen zal en is aan het einde van het seizoen klaar voor Zimbabwe.



Nou, dit koppel gaat anders ook voor minstens 50 Shades of Brown. En die zijn zelfs nog lang geen 45!



https://www.google.nl/sea ... img..0.1.20.3.nrJhpZj9qfs
quote:Dreamer schreef op 24 maart 2017 @ 13:25:

[...]





[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... d8f1fe.jpg[/img]



Dit vind ik zo'n heerlijke quote Geweldig dit. Laatst zag ik een dame lopen van minstens 75 met een outfit in paarrs en rood. Mantelpakje met uitbundige hoed erbij. Knalrode rijglaarsjes eronder.Ze had een kinderwagentje bij zich waarin een hondje zat . Genieten vind ik dat, het geeft de wereld kleur.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 24 maart 2017 @ 17:15:

[...]





Nou, dit koppel gaat anders ook voor minstens 50 Shades of Brown. En die zijn zelfs nog lang geen 45!



https://www.google.nl/sea ... img..0.1.20.3.nrJhpZj9qfs
quote:Jane-Ice schreef op 24 maart 2017 @ 00:05:

Dit shirtje kan wel toch wanneer je boven de 40 bent?



[img]https://images.yoins.com/thumb/big/oaup ... 2bca2d.jpg[/img]

Afgrijselijk. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind het ordinair.



Welke leeftijd dan ook, het siert geen enkele vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven