Reispapieren in koffer?

23-03-2017 20:28 57 berichten
Als ik alleen op reis ga print ik altijd 2 setjes reispapieren voor het geval dat. Het gaat hier om kaartjes voor de trein, printje van mijn hotel reservatie en eventuele etickets van activiteiten ter plaatse. Dus geen paspoort ofzo.

Normaal doe ik een setje in m'n handtas en een setje in mijn grotere bagage maar nu ik binnenkort ga vliegen vraag ik mij af of dat wel zo slim is. In de trein had ik altijd zicht op mijn trolley in het bagage rek maar nu gaat de koffer mee als ruim bagage en heb ik er dus geen zicht op.



Kortom doen of niet doen? Heb ook alles in de mail staan maar sommige dingen moeten perse geprint zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 23 maart 2017 @ 21:28:

[...]



Ik heb het op mijn pols getatoeëerd, maar na mijn laatste zmp kan ik de cijfers niet allemaal meer lezen.Zmp?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 23 maart 2017 @ 21:36:

[...]



Zmp?Polsen doorsnijden. Duh.
quote:Phaedra__ schreef op 23 maart 2017 @ 21:37:

[...]



Polsen doorsnijden. Duh.oh, die moest ik ook even googelen hoor....
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 23 maart 2017 @ 21:33:

[...]



Dat je überhaupt nog niet dood bent.Ik verbaas me daar zelf ook vaak over..
quote:closednote schreef op 23 maart 2017 @ 21:28:

Ja ik weet het misschien wat overdreven maar het gaf mij een prettiger gevoel. Vind alleen reizen zowiezo al stressvol, maar ook leuk, dus dan doe ik wellicht wat meer overdreven dingen om te zorgen dat ik me toch iets minder gestrest voel op de een of andere manier

Kwam erachter dat de vliegtuigmaatschappij een app heeft dus daar ga ik mijn vliegticket inzetten als ik ga reizen. Mijn hotel reservatie heb ik ook digitaal maar vind een printje ook handig voor als mijn telefoon leeg is ofzo.Een printje is altijd verstandig, alleen 2 printjes is niet nodig. Zorg er wel voor dat je alles ergens in de cloud hebt (bijv via webmail) en ook een kopietje van je paspoort, zodat je wel altijd een back-up hebt indien nodig, en dan heb je echt voldoende veiligheid ingebouwd.
Alle reacties Link kopieren
Vliegticket heen op je telefoonscherm of 1x printen als het niet van het scherm mag (vliegticket in je ruimbagage lijkt me vrij zinloos ).

Verder gewoon niks van tevoren boeken, dan heb je ook geen printjes nodig.

Vliegticket terug weer op je scherm of printen in je laatste verblijfplaats.
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Bij de meeste maatschappijen kun je inderdaad je ticket op je mobiel laten scannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven