Oude vader

23-03-2017 22:02 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik ben Simon 16 jaar oud. Mijn vader is 65 jaar oud. Dat is best wel oud voor een vader. Daarom wordt hij vaak aangezien als mijn opa. Ik vind het best wel jammer. Tips hoe ik er mee om kan gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:JesyDoe schreef op 24 maart 2017 @ 07:26:

Bij mij is het omgekeerd, ik heb heel jong mijn zoon gerkregen en als wij samen bijvoorbeeld naar de bouwmarkt gaan o.i.d. wordt er vaak gedacht dat wij partners zijn. Mijn zoon vindt dat alleen jammer als hij een mooie vrouw ziet.heeft mijn zus ook met haar zoon tegenwoordig blijft hij een stukje achter haar staan als er mooie meiden in de buurt zijn
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:Tovergieter schreef op 23 maart 2017 @ 23:56:

[...]





Huh, ik vind 39 bij geboorte helemaal niet echt extreem oud ofzo.Ik toen wel als kind zijnde..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik begrijp wel dat je het niet leuk vind. Mensen zouden beter na moeten denken voordat ze op oudere leeftijd kinderen op de wereld zetten. Dat geld overigens ook voor vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is wat het is. Mijn vader was 29 toen ik werd geboren. Hij overleed toen hij 58 was. Mijn schoonvader daarentegen werd op zijn 50e vader. Hij gaat nu, in vrij goede gezondheid, richting de 90.
Alle reacties Link kopieren
Je moet leren je niet zoveel aan te trekken van wat anderen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 24 maart 2017 @ 08:27:

Ik begrijp wel dat je het niet leuk vind. Mensen zouden beter na moeten denken voordat ze op oudere leeftijd kinderen op de wereld zetten. Dat geld overigens ook voor vrouwen.

Ik snap het probleem niet. Wat is nou de toegevoegde waarde van een jonge vader ten opzichte van een oudere?

Je gaat daar toch niet gezellig mee samen meiden in een club gaan versieren, dat doe je toch met je vrienden, op je 16de.

Ouders zijn toch per definitie niet cool als je 16 bent, maakt niet uit hoe oud ze zijn. En als je 16 bent vind je 30 al oud...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven