Abortus of einde relatie.

04-03-2016 14:51 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben moeder van een prachtig meisje van 5 maanden oud. Hele fijne zwangerschap en bevalling gehad. Gezond geboren en doet het zo goed! Vriend en ik waren er bewust voor gegaan en het was al snel gelukt.



Nu ben ik er vorige week achter gekomen dat ik weer zwanger ben, dit keer ongepland. We zijn ons natuurlijk helemaal rot geschrokken. We wilden altijd wel een 2e maar pas als oudste een jaar of 3 was. Vriend was heel duidelijk hij wil een abortus. Ik denk dat dat ook praktisch gezien het beste is, het gaat zo druk worden, ik kan minder werken, en het lijkt me zwaar, een baby en zwanger zijn, het leven gaat veel duurder zijn. Maar toch kan ik het niet zomaar een abortus.



Vriend heeft zoiets van bel even maak een afspraak en het is achter de rug. Ik kan het niet zo bekijken! Het is een leven wat in mijn groeit, vooral nu we ons meisje hebben. Ik weet niet of ik het kan! Heb dat gisteren uitgesproken naar vriend en zijn reactie was duidelijk, als ik geen abortus pleeg dan wil hij niet meer samen zijn. Gaat dan eigen huisje zoeken en ik, dochter en ongeboren kind kunnen het uitzoeken. Hij weet dat dat geen optie is, ik werk te weinig en verdien niet genoeg. Dat zou dan bijstand met 2 kinderen worden tenzij ik meer werk kan vinden. Alleen zijn met 2 kinderen met net iets meer dan een jaar leeftijdsverschil, het lijkt me zo zwaar.



Kortom ik weet het niet meer. Wou het even van me afschrijven en hoop op tips.
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare situatie ts. Echt die vent...wat een zak hooi! Met zo'n man wil je ook niet verder. Je bent uiteindelijk beter af.

Je maakte je zorgen over de financieën. Dat komt echt wel goed. Mijn schoonzus is ook alleenstaand als moeder en met alle toeslagen waar ze recht op heeft komt ze echt makkelijk rond. Voor alleenstaande moeders is het hier best goed geregeld. Laat de boel maar eens goed uitrekenen.



Verder...veel sterkte, het zal niet makkelijk zijn maar gelukkig heb je veel steun! Komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Oooh een jaar geleden
Alle reacties Link kopieren
quote:pilea schreef op 24 maart 2017 @ 10:37:

Oooh een jaar geleden weer 10 minuten van je leven weg die je nooit meer terug krijgt.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven