Vriend gaat naar vrijgezellenfeest met strippers

13-03-2017 13:45 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Al jaren lees ik mee en start vandaag dan ook mijn eerste topic. Ik ben benieuwd of er dames zijn die dit herkennen (heren mogen ook reageren). Volgende maand gaat mijn vriend naar een vrijgezellenfeest van een goede vriend & komen er meerdere strippers. Geen probleem toch? Zolang je elkaar vertrouwt, elkaars grenzen respecteert en duidelijke afspraken maakt.



Nu zijn er verschillende dingen aan de hand, de telefoons van alle heren wordt afgepakt zodat niemand die nacht kan filmen. De bruidegom is namelijk bang dat er anders niet wordt getrouwd. Prima, dat is zijn zaak zou je denken. Nu, ben ik er meerdere keren tijdens het uitgaan bij geweest dat hij de grenzen van zijn relatie heeft overschreden. De een noemt dat vreemdgaan, de ander noemt dat geen probleem, ware het niet dat ze geen open relatie hebben maar op het punt staan om te trouwen. En niet alleen hij, ook een paar andere vrienden uit de vriendengroep houden hun handen niet thuis met het uitgaan. En ja, ook dat moeten ze zelf weten. Ze hebben alleen langdurige relaties van gemiddeld 2 a 5 jaar. Ik heb het niet over onschuldig flirten, maar droogneuken en zoenen op de dansvloer, tot aan hotels boeken met je minnares. Niet alle vrienden zijn zo, ongeveer de helft.



Nu er getrouwd gaat worden, moet dat natuurlijk afgesloten worden met strippers wat gezellig en maf kan zijn, zoals het hoort. Maar zoals ik het heb begrepen wordt het geen standaardavond met alleen maar slagroom likken van een tiet & een lapdance, nee. Deze strippers geven ook happy endings en je voelt hem al, ik ben behoorlijk zenuwachtig aan het worden. Bijzonder ook dat hij zijn verloofde niet informeert dat hij zo'n vrijgezellenavond krijgt. Zij wordt voor de gek gehouden, maar ook dat is hun zaak.



Zelf zit ik in een relatie van 2 jaar, ga heel goed om met de vrienden van vriendlief, probeer altijd open minder te zijn maar ik krijg het best een beetje benauwd. Mijn vriend is zelf tijdens het uitgaan vreemdgegaan een aantal maanden geleden in een ontzettend dronken bui en met heel wat gesprekken zijn we daar bovenop gekomen. Ik vind het namelijk veel erger als hij verliefd zou worden.



Hoewel ik het soms nog wel moeilijk heb (een onzekere bui), raak ik minder snel in paniek omdat ik een relatie wil op basis van vertrouwen en niet op basis van wantrouwen. Dat een aantal vrienden van hem vreemdgangers zijn maakt het soms niet makkelijk. Maar uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt om hem te vertrouwen en daarbij hebben we afgesproken dat ik mijn best doe om het los te laten en hij mijn grenzen respecteert.



Is het onredelijk van mij dat ik het een beetje benauwd krijg? Wat zouden jullie doen? Hoe zouden jullie hier mee omgaan? Ik snap dat een stripper iets totaal anders is dan een meid die je ontmoet in de club en deze vrouwen gewoon hun werk doen. Maar ergens ben ik bang dat hij me niet wil kwetsen als er wel wat zou gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is nog nooit vreemd gegaan, maar ik zou het hier ook benauwd van krijgen. Niet eens omdat zijn vrienden blijkbaar eikels zijn, maar gewoon omdat ik het heel erg niet relaxed zou vinden als hij aan iemands tieten zit, een lapdance krijgt, of wat dan ook. Echt, het idee alleen al
Wauw, wat goed van je! Je bent zoveel beter af zonder zo'n mafkees. Eenzaam voel je je misschien nu even, maar op de lange duur is dit zoveel beter voor je.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat je ruimte geven voor die nieuwe contacten. Neem afscheid van ze en sta open voor een nieuwe toekomst. Ik heb het volste vertrouwen in je dat dat goed komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het al uitgemaakt met hem ,

En zo normaal vind ik het niet , slagroom likken van tiet , dat zou voor mij al vreemdgaan zijn
Wees jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:sophia_anna schreef op 15 maart 2017 @ 14:50:

[...]



Helaas weet ik uit ervaring dat voor jezelf kiezen, daadkrachtig zijn en grenzen stellen soms ook gepaard gaat met een prijs, namelijk eenzaam zijn. Je bent uiteindelijk wel beter af zonder sommige mensen in je leven, maar opnieuw mensen leren vertrouwen is dan ontzettend moeilijk. En ik heb wat teleurstellingen gehad, niet per se in een liefdesrelatie. Mijn vertrouwenscirkel is klein en om antwoord te geven op je vraag, nee ik heb niet echt mensen om me heen bij wie ik troost kan zoeken. Ik heb geleerd dat het uiteindelijk op jezelf aankomt, de keuzes die je maakt en mensen hebben daar altijd wel een mening over. Ik denk dus wel goed na bij wie ik troost zoek. Soms ben ik een beetje anders en daar deal ik dan mee. Leuk is anders.



ik had nog niet eerder gereageerd in dit topic maar wil je nu toch even een hart onder de riem steken

ik vind het knap dat je deze beslissing hebt genomen en je mag trots zijn op je daadkracht en dat je voor jezelf hebt gekozen



verdrietig om te lezen dat je niet echt op je omgeving kunt leunen.

ik heb al menig maal hier op het forum steun en troost gevonden

(ook al is het soms ook wel een kibbelende bende)

dus weet dat je hier maar ook in andere topics dat wel degelijk kunt vinden

het is niet hetzelfde als een echte arm om je heen, maar het helpt wel tegen eenzaamheid

dat wilde ik je graag meegeven
Lieve Sophia-Anna,



Wat ontzettend rot nu. Maar zijn reactie zegt zo enorm veel over hem. Dat jij moeite hebt om hem te vertrouwen ligt niet aan jou, dat komt door zijn eigen handelen.

Op een dag zul je inzien dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Misschien niet vandaag, ook niet morgen. Maar wel op een mooie dag.



Heel veel sterkte nu, wees goed voor jezelf. Ook wanneer je kring klein is kun je troost vinden.

Nog enkele tips die voor mij persoonlijk altijd fijn zijn:

Volg een yogales

Of volg zumbalessen (daar word je vrolijk van!)

Dagje sauna in je eentje en neem een goed boek mee

Lekker een dagje in je eentje shoppen. Koop iets moois, drink ergens een te dure kop koffie met een moeilijke naam en neem er een muffin bij

Of ga met een lieve vriendin high tea-en



Veel sterkte!
quote:sophia_anna schreef op 15 maart 2017 @ 14:50:

[...]





Dank je wel BridgetteDubois en anderen, ik wens jullie veel positiviteit en kracht toe



Helaas weet ik uit ervaring dat voor jezelf kiezen, daadkrachtig zijn en grenzen stellen soms ook gepaard gaat met een prijs, namelijk eenzaam zijn. Je bent uiteindelijk wel beter af zonder sommige mensen in je leven, maar opnieuw mensen leren vertrouwen is dan ontzettend moeilijk. En ik heb wat teleurstellingen gehad, niet per se in een liefdesrelatie. Mijn vertrouwenscirkel is klein en om antwoord te geven op je vraag, nee ik heb niet echt mensen om me heen bij wie ik troost kan zoeken. Ik heb geleerd dat het uiteindelijk op jezelf aankomt, de keuzes die je maakt en mensen hebben daar altijd wel een mening over. Ik denk dus wel goed na bij wie ik troost zoek. Soms ben ik een beetje anders en daar deal ik dan mee. Leuk is anders.



Hoi Sophia,



Ik wil hier ook even op reageren. Sterkte meid, wat een heftige wending. Ik snap dat je erg verdrietig bent. Supermoeilijke beslissing, maar ik vind het wel enorm dapper en krachtig dat je niet over je grenzen laat gaan!

Dat is veel moeilijker en sterker dan blijven terwijl het niet goed voelt. Het zegt veel over je zelfbeeld.
Ik zou hier ook echt geen zin in hebben als ik jou was. En telefoons afpakken? Echt? Zou ik sowieso niet aan meedoen.



Anyway, je zult de waarheid nooit te horen krijgen als je vriend zich misdraagt daar. Als je daar vrede mee hebt, soit.



Edit: ik zie nu dat ik behoorlijk mosterd ben. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie graag allemaal bedanken voor jullie bemoedigende woorden en steun.



Het is momenteel ontzettend zwaar, ik ben behoorlijk depressief geraakt. Het klopt, ik hou van mijzelf daarom kan ik er niet mee doorgaan. De eenzaamheid is wel confronterend, ik zit in een rollercoaster van emoties; ik voel me in de steek gelaten, ben weer onzeker en merk dat ik afsluit van de buitenwereld...
Alle reacties Link kopieren
Ach meid, wat verdrietig.

Het feit dat het de juiste beslissing was maakt het niet per definitie makkelijker.

Ik heb weinig tips voor je, buiten de dooddoener dat de tijd alle wonden heelt.

Wel even een
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:elf12 schreef op 15 maart 2017 @ 19:37:

Volg een yogales

Of volg zumbalessen (daar word je vrolijk van!)

Dagje sauna in je eentje en neem een goed boek mee

Lekker een dagje in je eentje shoppen. Koop iets moois, drink ergens een te dure kop koffie met een moeilijke naam en neem er een muffin bij

Of ga met een lieve vriendin high tea-enWauw, jij bent goed in opvrolijken. Ik hoop dat ik dit lijstje kan terugvinden als ik zelf in de put zit.
Alle reacties Link kopieren
Probeer wel echt contact te houden met de buitenwereld TO. Verbinding, contact met anderen, (vrienden, familie) is in deze periode juist ontzettend belangrijk. Sterkte!
.
Alle reacties Link kopieren
Is de bruid een vriendin van je ?



Ga je nog wel naar hun bruiloft of zijn het zijn vrienden?



Mocht de bruid een goede vriendin van je zijn dan zou ik haar wel inlichten.

Draai de situatie maar naar jezelf, iedereen weet dat je (aanstaande) man vreemd gaat en alleen jij loopt met roze oogkleppen.



Scheelt heel veel geld als ze nu achter de waarheid komt



*zie net je laatste berichtje to.



Veel sterkte en jij hebt wel even genoeg aan jezelf



Ga de dag van het vrijgezellenfeest lekker weg of iets leuks doen.

Niet thuis gaan zitten met allerlei beelden in je hoofd van hoe het er aan toe gaat en wat je ex aan het doen is.



Jij komt hier echt over heen!

En zodra jij klaar met hem bent, komt hij met spijt en hangende pootjes terug.

Te laat dus !!!
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig mop! Houd je sterk! Je bent een topper. Ik denk dat iedereen een mens respecteert die haar/zijn grenzen kent, ze aangeeft, en ze bewaarkt! Ik in ieder geval wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat een l*l is het, dat hij het nog zo probeert te draaien dat het aan jou ligt.

Je hebt de goede keus gemaakt, denk als je was doorgegaan met deze relatie de grenzen overschrijden van kwaad tot erger zou gaan.

sterkte
quote:orkenflow schreef op 23 maart 2017 @ 22:09:

[...]



Wauw, jij bent goed in opvrolijken. Ik hoop dat ik dit lijstje kan terugvinden als ik zelf in de put zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophia_anna schreef op 23 maart 2017 @ 21:01:

Ik wil jullie graag allemaal bedanken voor jullie bemoedigende woorden en steun.



Het is momenteel ontzettend zwaar, ik ben behoorlijk depressief geraakt. Het klopt, ik hou van mijzelf daarom kan ik er niet mee doorgaan. De eenzaamheid is wel confronterend, ik zit in een rollercoaster van emoties; ik voel me in de steek gelaten, ben weer onzeker en merk dat ik afsluit van de buitenwereld...



Ik wil echt niet lullig doen maar zou jij niet gaan werken aan je eigenwaarde. Dan maar eenzaam, in de steek gelaten en onzeker dan een flapdrol van een vent die je al bedriegt na een paar maanden, totaal geen respect heeft voor vrouwen, ze alleen ziet als neukwaar en ook totaal geen respect voor jou had omdat hij graag naar een vrijgezellenparty ging met happy end.



Wake up!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:aquarium schreef op 15 maart 2017 @ 18:06:

Hmmmm, ik zie mezelf eigenlijk als een behoorlijk open minded persoon en ik vertrouw mijn man eigenlijk blind. Mijn man heeft veel vriendinnen, gaat er mee zwemmen, zonnen en sauna doen, etc. en ik maak me totaal geen zorgen. Omdat mijn man nl. enorm goed ontwikkelde principes en een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft.



Dit alles mis ik bij jouw vriend. Als je al in zo'n korte relatie vreemd gaat en kennelijk vrienden hebt die het ook allemaal maar normaal vinden, dan heb ik ernstige twijfels bij het morele compas van je vriend. Mijn vertrouwen zou hij niet hebben. Ergo, mijn vriend zou het niet eens zijn. Op zo'n basis wil ik niet in een relatie zitten.Als mijn man en zijn vriendin samen de hele dag in hun blote kont in de sauna willen gaan zitten samen zou ik toch mijn wenkbrauw optrekken. Ik denk eerlijk gezegd dat je meer een uitzondering op de regel bent dan dat veel vrouwen dit zouden accepteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:ecam2015 schreef op 23 maart 2017 @ 23:08:

Is de bruid een vriendin van je ?



Ga je nog wel naar hun bruiloft of zijn het zijn vrienden?



Mocht de bruid een goede vriendin van je zijn dan zou ik haar wel inlichten.

Draai de situatie maar naar jezelf, iedereen weet dat je (aanstaande) man vreemd gaat en alleen jij loopt met roze oogkleppen.



Scheelt heel veel geld als ze nu achter de waarheid komt



*zie net je laatste berichtje to.



Veel sterkte en jij hebt wel even genoeg aan jezelf



Ga de dag van het vrijgezellenfeest lekker weg of iets leuks doen.

Niet thuis gaan zitten met allerlei beelden in je hoofd van hoe het er aan toe gaat en wat je ex aan het doen is.



Jij komt hier echt over heen!

En zodra jij klaar met hem bent, komt hij met spijt en hangende pootjes terug.

Te laat dus !!!



Sterkte Sophia_Anna!



Ook al is de bruid geen vriendin van je, je kunt haar natuurlijk alsnog vertellen waar jouw relatie op stuk liep. Mooi weer spelen om je vriend te behouden, hoef je toch al niet meer te doen. Misschien komt er dan nog wat goeds van voor een ander ook.

Aan de andere kant weet of vermoed ze misschien wel wat, maar of ze er nu blij mee zal zijn of boos om, je zal haar toch niet meer zien.

Of misschien levert het een vriendin op.





Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 24 maart 2017 @ 10:37:

[...]





Als mijn man en zijn vriendin samen de hele dag in hun blote kont in de sauna willen gaan zitten samen zou ik toch mijn wenkbrauw optrekken. Ik denk eerlijk gezegd dat je meer een uitzondering op de regel bent dan dat veel vrouwen dit zouden accepteren.Ik zou mijn man ook zo met een vrouw naar de sauna laten gaan. Ik ben zelf wel met andere mannen (toevallig wel familie van mijn man) naar de sauna geweest. Reuze gezellig.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 24 maart 2017 @ 10:39:

[...]





Ik zou mijn man ook zo met een vrouw naar de sauna laten gaan. Ik ben zelf wel met andere mannen (toevallig wel familie van mijn man) naar de sauna geweest. Reuze gezellig.



Zou ik ook geen moeite mee hebben. Ik zie de sauna niet als iets erotisch en mijn partner ook niet.



TO: zoals ik t lees wil hij de schuld van de breuk ook nog in jouw schoenen schuiven. Goeie keus gemaakt denk ik!

Het eerste verhaal heb ik ook Mn twijfels bij.. strippers doen geen happy endings. Echt niet.. ze hebben waarschijnlijk gewoon een aantal prosituees ingehuurd..
quote:sophia_anna schreef op 23 maart 2017 @ 21:01:

Ik wil jullie graag allemaal bedanken voor jullie bemoedigende woorden en steun.



Het is momenteel ontzettend zwaar, ik ben behoorlijk depressief geraakt. Het klopt, ik hou van mijzelf daarom kan ik er niet mee doorgaan. De eenzaamheid is wel confronterend, ik zit in een rollercoaster van emoties; ik voel me in de steek gelaten, ben weer onzeker en merk dat ik afsluit van de buitenwereld...



Je opent een topic over een aankomend vrijgezellenfeest en wat daar eventueel gaat gebeuren (wat je niet zeker weet)



Je bent 2 jaar samen met je vriend en hebt dingen die zijn gebeurd uitgesproken.



Vervolgens luister je 1 dag naar adviezen en meningen van forummers hier (die jouw vriend en zijn vrienden en hun vriendinnen niet kennen), en op basis daarvan neem je ineens pats boem een besluit om een punt achter je relatie te zetten??
Alle reacties Link kopieren
Als alles in hun relatie koek en ei was geweest had ze geen topic geopend.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 24 maart 2017 @ 14:55:

Als alles in hun relatie koek en ei was geweest had ze geen topic geopend.

Volledig mee eens...

Maar binnen een dag zo een besluit nemen, puur o.b.v. de reacties die gegeven worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven