Zwanger worden van een tweede kindje in 2016

28-11-2015 22:13 2638 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic schrijven meiden die in 2016 graag zwanger willen worden van een tweede kindje.

Inmiddels hebben we een leuk clubje en een goed gevulde tabel.

Hopelijk hebben we snel een tabel vol met



NicknameLeeftijd Geboortemaand/jaar 1e kindWanneer startenNOD/ uitgerekende datumZwanger/bijzonderheden Bella2000 - 2014 begin 2016 - Bloempje188 - zoon januari 2015 februari 2016 7 februari MEISJE Ditta07 28/29 aug 2014 december 2015 11 oktober MEISJE Fiat500l 34/38 mei 2014 december 2015 16 december MEISJE Juliejetje 28/30 juni 2014 november 2015 9 september bevallen 08-09 JONGEN Kwaassie 28/31 dochter augustus 2013 december 2015 18 oktober LesAdam 39/37 zoon oktober 2012 september 2015 Lotus87 28/29 juni 2015 december 2015 - JONGEN Miss88 28/27 zoon januari 2015 december 2015 6 oktober JONGENS Phanta1 34/34 2008/ juni 2014 november 2015 13 september MEISJE Platvis 33/32 nov 2013 december 2015 11 september MEISJE SchaapjeM 34/38 december 2014 april 2016 18 januari JONGEN sexyladygirl88 28/30 oktober 2013 augustus 2015 - 13 sept echo, 22 sept intake VK Zonnestraal88 - juli 2015 mei/juni 2016 - Zonnigkleintje 29/32 dochter april 2015 mei 2016 15 maart 1 sept echo voor Combinatietest Zonzonzon 30/29 zoon april 2012 september 2015 9 augustus bevallen 05-08 MEISJE
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zonnigkleintje! Geniet er van
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Zonnigkleintje!! Lekker genieten.



Wat een lange dagen Bam. Slim om even een stapje terug te doen en fijn dat dit zonder al te veel poeha geregeld is.



Fiat Hoe oud is jullie dochter nu? Ik geloof dat we hier met een maand of 4 van die laatste voeding af waren. (Erg he dat ik het nu al niet meer weet). Hier was het echt een kwestie van proberen, eerste 3 dagen ging het goed daarna weer niet en na een week of 2 ging het wel heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Grote kleine update. Onze dochter Lexi is geboren afgelopen zondag met 35 w en 1 d.

Eventjes op de neonatologie gelegen vanwege infuus. Bloedsuiker was te laag. Nu is inorde.

Sinds gisteren ligt ze bij mij op de kamer. Afwachte
Alle reacties Link kopieren
Grote kleine update. Onze dochter Lexi is geboren afgelopen zondag met 35 w en 1 d.

Eventjes op de neonatologie gelegen vanwege infuus. Bloedsuiker was te laag. Nu is inorde.

Sinds gisteren ligt ze bij mij op de kamer. Afwachten wanneer we naar huis mogen

Ze doet het verder super!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd sexyladyGirl en zonnig kleintje. Geniet van jullie meisjes!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sexylady met jullie dochter. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.
Gefeliciteerd Sexylady



Hebben ze nog een reden gevonden waarom ze zo vroeg was?



Geniet van de kleine meid.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd SexyladygirL!
Blijf positief!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sexylady en Zonnigkleintje! Hoe reageerden de oudste?

Geniet van elkaar!
Onze oudste vindt het helemaal leuk. Ze is soms een beetje jaloers op ons, dan moet ze ook de baby op schoot . En de kleine mag haar knuffel vasthouden (mogen wij absoluut niet).
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel dames



We zijn sinds vrijdag ochtend gelukkig thuis en compleet. Ze doet het super goed. Wel rustig aan prikkels opbouwen. De oudste is heel druk en enthousiast. Maar vind zijn zusje helemaal geweldig en wilt bij alles helpen.
Hoihoi, hoe is het met iedereen.



Onze kleine had koorts dus we liggen in het ziekenhuis met zijn 2en. Met een beetje geluk morgen naar huis. Pittige nachten gehad. Bam, ik moest veel aan je denken afgelopen dagen. Heel veel respect dat je dit in je eentje aandurft!
Alle reacties Link kopieren
Zonnigkleintje, wat vervelend. Hopelijk snel naar huis idd! Aan mij gedacht positief of negatief haha. Het moet nog maar blijken hoe het mij zal vergaan straks, tot nu toe valt het me maar zwaar maar dat komt gewoon omdat ik niet vooruit kan in m'n eigen lijf...
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Positief hoor

Of vooral; wat moet het pittig zijn alleen.



Nog eventjes en dan ben je alweer van je buikje af, op welke wijze dan ook. Weet je al meer?
We mogen maar huis
Alle reacties Link kopieren
Fijn zonnig kleintje! Goed nieuws!

Tot deze zwangerschap heb ik het nooit als zwaar ervaren. Nu eigenlijk nog niet wat betreft m'n zoon maar wel om mijn eigen lijf en er niet op kunnen rekenen. Zoon is super lief en makkelijk en die plak ik maar zelden achter het behang (en dan nog alleen omdat ik zelf niet goed vooruit kan en dus soms minder geduldig ben). Anders had ik een tweede ook niet zo snel aangedurfd en ik weet zeker als ze er straks uit is en ik weer fitter en wat op gewicht ben het allemaal goed komt!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Dinsdag 28 maart om 10:02 uur is onze zoon Vince Bowi geboren via een keizersnede.

Sinds woensdagmiddag weer thuis.

De kleine man doet het goed. Met mij gaat het ook goed, alleen wel best last van de buikwond. Dus alles rustig aan ????
Blijf positief!
Gefeliciteerd lesadams! Geniet van jullie kleine man. En jij, verplicht rustig aan voorlopig. Laat je lekker verwennen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!



Maarre.. dinsdag ks en woensdag naar huis? Pff das wel mega snel! Hopelijk snel minder last en meer genieten!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Ik schreef woensdag middag, maar het was donderdag middag.

Thuis rustig aan doen. Vince was afgevallen, maar is inmiddels al weer aangekomen.
Blijf positief!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!! Hopelijk lukt het om rust te houden en heb je voldoende hulp! Geniet van dit kleine mannetje!
Alle reacties Link kopieren
Wie zijn er nu nog zwanger? BAM en ....?
Alle reacties Link kopieren
ik. 39 weken
Alle reacties Link kopieren
Vandaag het gesprek gehad met de gyn en ik mag gewoon zelf kiezen of ik een keizersnede wil! Wat een opluchting ze lag toevallig ook in een stuit maar dat wil nog niet zoveel zeggen..
~ It takes a rad mama to be a father too ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven