Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Mijn hemel. Dat meiske waar Herbert er mee vandoor gaat. heeft ook geen enkel zelfrespect. En hij trouwens ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Je ziet steeds dezelfde verleiders / verleidsters. De rest verveelt zich zeker en vast
Alle reacties Link kopieren
Ik vond merijn wel lekker btw
Alle reacties Link kopieren
o o parasietje toch, wat zet je jezelf voor gek
Ik heb met open mond van verbazing zitten kijken.

Dit moet toch wel allemaal in scène gezet zijn?
Geweldig heb zitten smullen van de beelden
quote:taxi87 schreef op 23 maart 2017 @ 21:17:

[...]





Waarvoor worden ze na het programma geboekt dan?Om op te komen draven in clubs.
quote:nienkejj schreef op 23 maart 2017 @ 21:33:

o o parasietje toch, wat zet je jezelf voor gekHaha zo dronken als een tor
Alle reacties Link kopieren
dit was best een leuke uitzending voor de kijkers. Snap de beelden van volgende week nog niet, krijgen de meiden weer een kampvuur en zijn ze daarom zo van slag? Of zijn ze alleen straalbezopen en moeten ze daarom kotsen?

1 week geduld voor mij ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht bij aanvang van deze aflevering dat het genieten zou worden van dat er eindelijk eens iets zou gebeuren! Maar toen was het moment daar en vond ik het vooral erg gênant. Zo'n Herbert die even een showtje opvoert met iedereen erbij. En dan voordat hij in bed met Saartje stapt alleen maar over z'n vriendin praat. Echt de droom van iedere vrouw!



Merijn vond ik wel echt zielig trouwens, die ging elke avond braaf vroeg op bed
Ik blijf Pommeline echt 10x leuker vinden dan Lisa, dus go Merijn!



Lize heeft een beetje enorme oogkleppen op mbt wat eerlijk is en wat niet.

'Jeffie is te close bladibla', maar dat je zowat 24/7 aan Ken vastgeplakt zit, daar hebben we het niet over.

Ik vind het een leuke meid, maar het is echt zo scheef beredeneerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:nienkejj schreef op 23 maart 2017 @ 21:37:

dit was best een leuke uitzending voor de kijkers. Snap de beelden van volgende week nog niet, krijgen de meiden weer een kampvuur en zijn ze daarom zo van slag? Of zijn ze alleen straalbezopen en moeten ze daarom kotsen?

1 week geduld voor mij ;)In het voorstukje zie je dat de dames op een bank voor een tv zitten waar de beelden afgespeeld worden van hun vreemdgaande vriendjes. Als reactie daarop moet Lisa denk ik spugen en de rest kiest ervoor om ook maar vreemd gegaan. Dat is wat ik zag in het voorstukje iig.
quote:mjdlh schreef op 23 maart 2017 @ 21:40:

Ik dacht bij aanvang van deze aflevering dat het genieten zou worden van dat er eindelijk eens iets zou gebeuren! Maar toen was het moment daar en vond ik het vooral erg gênant. Zo'n Herbert die even een showtje opvoert met iedereen erbij. En dan voordat hij in bed met Saartje stapt alleen maar over z'n vriendin praat. Echt de droom van iedere vrouw!



Merijn vond ik wel echt zielig trouwens, die ging elke avond braaf vroeg op bedHaha idd, met plaatsvervangende schaamte.
Alle reacties Link kopieren
quote:k.middleton schreef op 23 maart 2017 @ 21:46:

[...]





In het voorstukje zie je dat de dames op een bank voor een tv zitten waar de beelden afgespeeld worden van hun vreemdgaande vriendjes. Als reactie daarop moet Lisa denk ik spugen en de rest kiest ervoor om ook maar vreemd gegaan. Dat is wat ik zag in het voorstukje iig.o ja, dat zou ook kunnen! Stiekem al best benieuwd naar de slotaflevering. Zie Jolien er bijv best voor aan dat ze alles vergeeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:nienkejj schreef op 23 maart 2017 @ 21:54:

[...]





o ja, dat zou ook kunnen! Stiekem al best benieuwd naar de slotaflevering. Zie Jolien er bijv best voor aan dat ze alles vergeeft.



Was het niet haar stem die je hoorde zeggen "ik had nooit verwacht zoiets op tv te doen..."

Had t idee dat zij dat zei en dus ook maar in bed belandt met iemand (al zag je haar wel huilend op de grond zitten maar dat zegt niks over hoe snel ze zich kan herpakken :-) )
Alle reacties Link kopieren
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
pffft de mannen doen echt als een stel poessies vooral Niels
Relax we're all crazy, it's not a competition
^ Nou ja, hij heeft berouw en is bang om z'n vriendin te verliezen. Best menselijk toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebra123 schreef op 23 maart 2017 @ 21:17:

Haha ben benieuwd hoe het zo verder gaat.



Wat had Lisa nou met die jongen gedaan in de badkamer? Had die jongen daar niks over op camera gezegd?Volgens mij gedoucht met kleren aan om de verf af te wassen, je ziet dat ze haar natte witte outfit nog aanheeft als ze uit de douche komt.
Alle reacties Link kopieren
Saartje mist inderdaad heel wat zelfrespect, met iemand naar bed die alleen over z'n vriendin praat...



Ik denk dat ze er nog even een ongepland beeldenmomentje tussen plakken omdat ze die beelden willen laten zien voor de dreamdates.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Niels uiteindelijk nog het minst debiel van de mannen.

Ja hij heeft een fout gemaakt maar enorm spijt en bovendien doet hij niet aan wraakseks.
Alle reacties Link kopieren
Lisa: Ik vind haar het ergst van alle dames en heren. Ze liegt en bedriegt.

Merijn: Hij verdient beter. Pommeline lijkt hem oprecht leuk te vinden, dus ik vind dat hij ervoor moet gaan.



Roxanne: Ik geloof niet dat Niels haar niets meer interesseert. Ze verlangt echter ontzettend naar Alex.

Niels: Ik geloof dat hij oprecht spijt heeft van zijn fout. Hij is ontzettend bang dat Roxanne daardoor ook zelf de fout in gaat (met Alex). Ik moet wel zeggen dat ik ontzettend baal van de beelden die ze aan Roxanne hebben getoond, tijdens het kampvuur. Waar was het verdriet van Niels? Of is dit programma er enkel op uit om relaties te verwoesten?



Herbert: Het gedrag van Jolien lijkt geen verassing. Toch grijpt hij deze gelegenheid aan om wraak op haar te nemen, met Saartje. Zijn gedrag vond ik nogal lachwekkend. Noemt hij dat 'dansen'? Volgens mij is er een steekje losgeschoten bij hem.

Jolien: Zoenen met andere vrouwen is geen vreemdgaan? Daar komt ze nog wel achter. Ze is namelijk al een aantal keren in beeld gekomen, terwijl ze huilend op de vloer zat. Ik vraag mij trouwens af wat Lisa ervan vond dat Jolien om de nek van Karim hing?



Jefferson: Hij was erg van streek bij het zien van de beelden van Lize. Ik had medelijden met hem...

Lize: Ze blijft zeuren over het gedrag van Jefferson. Hij doet echter ontzettend zijn best om zowel lichamelijk als geestelijk loyaal te blijven aan haar. Lize en Ken gedragen zich echter als verliefd stel, dat nog niet verder durft te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:d-purevision schreef op 24 maart 2017 @ 10:55:

Lisa: Ik vind haar het ergst van alle dames en heren. Ze liegt en bedriegt.

Merijn: Hij verdient beter. Pommeline lijkt hem oprecht leuk te vinden, dus ik vind dat hij ervoor moet gaan.



Roxanne: Ik geloof niet dat Niels haar niets meer interesseert. Ze verlangt echter ontzettend naar Alex.

Niels: Ik geloof dat hij oprecht spijt heeft van zijn fout. Hij is ontzettend bang dat Roxanne daardoor ook zelf de fout in gaat (met Alex). Ik moet wel zeggen dat ik ontzettend baal van de beelden die ze aan Roxanne hebben getoond, tijdens het kampvuur. Waar was het verdriet van Niels? Of is dit programma er enkel op uit om relaties te verwoesten?



Herbert: Het gedrag van Jolien lijkt geen verassing. Toch grijpt hij deze gelegenheid aan om wraak op haar te nemen, met Saartje. Zijn gedrag vond ik nogal lachwekkend. Noemt hij dat 'dansen'? Volgens mij is er een steekje losgeschoten bij hem.

Jolien: Zoenen met andere vrouwen is geen vreemdgaan? Daar komt ze nog wel achter. Ze is namelijk al een aantal keren in beeld gekomen, terwijl ze huilend op de vloer zat. Ik vraag mij trouwens af wat Lisa ervan vond dat Jolien om de nek van Karim hing?



Jefferson: Hij was erg van streek bij het zien van de beelden van Lize. Ik had medelijden met hem...

Lize: Ze blijft zeuren over het gedrag van Jefferson. Hij doet echter ontzettend zijn best om zowel lichamelijk als geestelijk loyaal te blijven aan haar. Lize en Ken gedragen zich echter als verliefd stel, dat nog niet verder durft te gaan.



Dat sowieso, dat lijkt mij echt het doel vd programma makers. Het draait alleen maar om de kijkijfers.



Ja klopt ja, Lize durft niet omdat ze dan bang is dat Ken haar niet meer hoeft. Ben wel benieuwd of ze nogwat gaat doen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Lize doet precies waar ze Jefferson van beschuldigd. Alsof ze in een datingshow zit.

Ze wil geen seks met Ken omdat haar ervaring is dat de speciale band die ze nu hebben dan kapot kan gaan en ze wil er zo lang mogelijk van genieten De reden zou natuurlijk Jefferson en haar relatie moeten zijn maar dat lijkt ze compleet vergeten te zijn
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Was er geen preview van Ken en Lize in bed aan het einde van de aflevering?

Ik denk dat ze, na de beelden van Jeff met Natasha, wel verder gaat.



Verder waren er toch wel beelden van hoe verdrietig Niels was? Toen hij buiten zat met een van de dames...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven