Mode & Beauty alle pijlers

Meer volume in haar

24-03-2017 11:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu mijn dunne fijne haar wat langer wordt zou ik wel wat meer volume erin wille . Laagjes heeft de kapper er al ingeknipt dat scheelt al iets maar als ik door de drogist loop zie ik allerlei shampoos cremespoeling ed die extra volume beloven maar welke is nou echt goed en doet wat deze beloofd?!
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij helpt is er na het douchen wat schuim in doen en dan droog föhnen terwijl ik met mijn haar naar beneden hang, zeg maar. Een goede kapper maakt echt veel verschil.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Idd, schuim erin, dan doorborstelen en op de kop fohnen! Shampoo en crèmespoeling geven geen volume.

Ik vind Andrelon schuim fijn.
Alle reacties Link kopieren
Baptiste Xxx volume droogshampoo na het föhnen. Mega volume.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:sauvignonblanc schreef op 24 maart 2017 @ 11:23:

Baptiste Xxx volume droogshampoo na het föhnen. Mega volume.



Wordt het hier niet vet van?



Geeft dit ook volume voor hele dag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebra123 schreef op 24 maart 2017 @ 11:15:

Idd, schuim erin, dan doorborstelen en op de kop fohnen! Shampoo en crèmespoeling geven geen volume.

Ik vind Andrelon schuim fijn.de volume variant?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van de variant van Guhl. Geeft in mijn geval meer slag op de dag dat ik mijn haar was.



En een goede kapper, zodat de slag goed valt.
Alle reacties Link kopieren
Mousse en eventueel droogshampoo (batiste xxl!)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje terug een vergelijkbaar topic geopend en goede tips gekregen. Ik zal hier een link plaatsen.



Voor info klik hier
Sea salt spray van John Freida of Bumble & Bumble geven het haar wat meer textuur.

Volumepoeder van Kevin Murphy of Osis, die van Andrelon vind ik wat vieziger plakkeriger aanvoelen.

Lichtgewicht kokos conditioner van Andrélon geeft niet zozeer meer volume maar wel voedend zonder te verzwaren.

Qua shampoo vond ik bed head van Tigi of iets met volume van Fudge wel wat schelen vergeleken met andere shampoos maar verwacht geen wonderen. Effect van shampoo is vaak maar minimaal. Misschien is de kokosvariant van Andrelon wel goed, nog niet uitgeprobeerd. Ik weet niet of er SLS inzet want dat mijd ik.

Droogshampoo XX volume van Baptiste heb ik geprobeerd maar ben zelf niet zo fan droogshampoo want het voelt snel wat viezig.

Siliconen in shampoo en conditioner skippen want verzwaart maar goed dit geldt voor mij (veel haar maar fijn).
anoniem_332525 wijzigde dit bericht op 24-03-2017 11:56
Reden: Shampoo toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volumepoeder! Ik ben groooooot fan!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 24 maart 2017 @ 11:46:

Volumepoeder! Ik ben groooooot fan!



Inderdaad! Gekocht voor mijn stiefdochter die erg fijn haar heeft en dat vaak in een knotje moet doen voor een twirlingoptreden. Dit geeft ook houvast! En volume!



Zelf kan ik er niks mee, ik moet mijn krullenbol altijd erg laten uitdunnen....Aan volume geen gebrek!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Kan je volumepoeder en droogshampoo tegelijk gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frietmetmayo schreef op 24 maart 2017 @ 11:28:

[...]





Wordt het hier niet vet van?



Geeft dit ook volume voor hele dag?Wordt absoluut niet vet, je haar lijkt echt veel dikker. Ik was het 1 keer a 2 keer per week. Echt had ik eerder moeten weten heb altijd lopen te kloten met mijn dunne haar. Was er doodongelukkig mee en nu denk ik WoW .
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:Frietmetmayo schreef op 24 maart 2017 @ 13:32:

Kan je volumepoeder en droogshampoo tegelijk gebruiken?Eentje is genoeg ik heb liever de shampoo want die kan je gericht spuiten waar je wilt. Volumepoeder vond ik zelf niet zo geweldig.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Koop vooral geen Aussie volume droogshampoo het ruikt ten eerste behoorlijk chemisch en je haar wordt er ook nog vet van.
Ik heb ooit een fles shampoo voor dit doel gekocht bij de kapper. Het heette "queen for a day". Gaf veel volume. Mijn haar werd ahw "stug" en bleef goed zitten. Misschien heeft jouw kapper ook zoiets? Was wel heel duur, iets van 20 euro maar ik heb er wel een jaar mee gedaan. Ik gebruikte het alleen als ik extra goed voor de dag wilde komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven