Geld & Recht alle pijlers

Energie

24-03-2017 10:39 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn contract bij mijn huidige energiemaatschappij loopt af en ik ben aan het kijken naar een nieuwe energiemaatschappij. Ik kom er niet echt uit. Wat is een goede site om de maatschappijen te vergelijken? Of wie hebben er goede ervaringen met een energiemaatschappij? Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Gaslicht.com
Ik ga voor kwantiteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bartele_Broekzak schreef op 24 maart 2017 @ 10:42:

Gaslicht.comOké bedankt
absoluut niet gerelateerd aan welke leverancier ook: www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens of je je kunt inschrijven bij een energie collectief, dan krijg je vaak een gunstig tarief. Ik heb via de vereniging eigen huis aan zo'n collectief aanbod meegedaan en ik ben uiteindelijk bij Qurrent terecht gekomen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 24 maart 2017 @ 11:09:

Kijk ook eens of je je kunt inschrijven bij een energie collectief, dan krijg je vaak een gunstig tarief. Ik heb via de vereniging eigen huis aan zo'n collectief aanbod meegedaan en ik ben uiteindelijk bij Qurrent terecht gekomen.Het enige nadeel vind ik van Vereniging Eigen huis is het verplicht lid zijn/worden VEH. Ben je geen lid dan is het lidmaatschap het eerste jaar gratis, de volgende keer moet je betaald lid worden. Wel iets om rekening mee te houden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het zo dat je alleen goedkoper uit kunt zijn met je verbruik, het vastrecht (bij mij een grote hap uit mijn rekening) kun je niet veranderen naar een andere maatschappij.



Ontzettend veel winst is er dus niet te behalen, soms bieden ze wel een welkomstbonus aan wn kun je volgend jaar weer naar een andere maatschappij (als je het tenminste niet voor meerdere jaren hebt vastgelegd.)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu bij Eneco en kreeg daar geen welkomsbonus. Ik heb alleen electra dus mijn termijnbedrag is erg laag gelukkig. Ik neem aan dat als je een klant wil behouden dat ze dan een beetje moeite, maar ik moest maar terugbellen. Zo ga je niet met een klant om vind ik dus ik wacht nog steeds op een telefoontje. Ik denk dat het voor mij weinig uitmaakt naar wie ik overstap, omdat ik weinig gebruik. Maar bijvoorbeeld een leuke welkomsbonus is nooit verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Ik stap elk jaar over, niet omdat het dan steeds goedkoper wordt, maar zo voorkom ik dat het duurder wordt. De prijzen na het verlopen van het contract zijn tot nu toe steeds hoger geweest dan wanneer ik ergens anders een nieuw contract afsloot. Ik ging er alleen de eerste keer overstappen echt op vooruit.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 24 maart 2017 @ 11:20:

[...]



Het enige nadeel vind ik van Vereniging Eigen huis is het verplicht lid zijn/worden VEH. Ben je geen lid dan is het lidmaatschap het eerste h jaar gratis, de volgende keer moet je betaald lid worden. Wel iets om rekening mee te houden.Ik heb een huurhuis. Ik kan even kijken of de woningbouwvereniging zou iets heeft
Ieder jaar overstappen naar een andere leverancier die een welkomstbonus geeft loont iha wel. Ze steken meer geld en moeite in klanten krijgen dan in klanten houden.
quote:gewoon_corina schreef op 24 maart 2017 @ 11:40:

[...]



Ik heb een huurhuis. Ik kan even kijken of de woningbouwvereniging zou iets heeftZie ook mijn linkje van de Consumentenbond, zij hebben ook een collectief.
Alle reacties Link kopieren
Klopt maar volgens mij is het lidmaatschap rond de 30eu per jaar en wij gingen per maand 26eu minder betalen, dus dan is zo'n lidmaatschapje wel de moeite waard.quote:dianaf schreef op 24 maart 2017 @ 11:20:

[...]



Het enige nadeel vind ik van Vereniging Eigen huis is het verplicht lid zijn/worden VEH. Ben je geen lid dan is het lidmaatschap het eerste jaar gratis, de volgende keer moet je betaald lid worden. Wel iets om rekening mee te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:love_sun_and_son schreef op 24 maart 2017 @ 12:38:

Klopt maar volgens mij is het lidmaatschap rond de 30eu per jaar en wij gingen per maand 26eu minder betalen, dus dan is zo'n lidmaatschapje wel de moeite waard.

[...]

Als je toch wel lid wilt worden is het handig. Dat wilde ik niet persé, dus de tweede keer kon het sowieso al niet bij VEH.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven