Ben ik een zeur of niet ??

23-03-2017 21:54 62 berichten
Hallo

Ik heb net een half jaar een nieuwe keuken en als mijn vriend bij mij kookt schuift hij met de pannen over de keramische kookplaat.

Ik heb hem vriendelijk gevraagd of hij de pan wil optillen maar hij zegt de plaat is ervoor gemaakt dus zeur niet
Zelf ben je ook niet echt zuinig op je spullen, als je voorstrijkmiddel op je tegels smeert.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat gebruiksvoorwerpen ook gebruikssporen mogen hebben en zit er dus niet mee. Maar ik vind ook dat ik in jouw huis rekening met jouw wensen zou moeten houden. Aangezien het dus niet in mij zit om voorzichtig met dit soort spullen om te gaan zou me dat veel energie kosten en zou ik dus niet zo graag meer bij je koken. En bij een liefdesrelatie zou ik het onhandig vinden om daar zo verschillend in te staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 24 maart 2017 @ 07:27:

Zelf ben je ook niet echt zuinig op je spullen, als je voorstrijkmiddel op je tegels smeert.Ook niet op zichzelf, dus in dit geval vind ik die kookplaat nou ook weer niet zo belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt allebei gelijk.

Die plaat moet daar tegen kunnen. Maar het is jouw huis en jouw plaat.



Als je niet goed samen door één deur kunt, dan vraag ik me af waarom je een relatie hebt. En anders; tel je zegeningen. Mijn man kan alleen water koken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Maar meent hij dat ook of roept hij dat uit irritatie?

Want als iemand zo op mijn vingers zou letten zou ik wellicht ook geirriteerd gaan reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 23 maart 2017 @ 21:59:

[...]





Nee, is van TO. Dus hij moet normaal doen en gewoon de pannen optillen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 23 maart 2017 @ 23:37:

[...]



En zo goed geformuleerd!ja, een beetje van hetzelfde niveau als iemand die zegt dat je niet moet zeuren.
Over dat voorstrijkmiddel baal ik ook gigantisch en ik had alles afgeplakt maar toch tussendoor gaan lekken en heb het gelijk afgedaan

En als iemand zuinig is op spullen ben ik het zeker
Alle reacties Link kopieren
C'est le ton qui fait la musique... hij komt als een ongelikte beer over die uut het niets akelige dingen roept. Maar misschien vroeg jij het ook niet zo vriendelijk? Mij lijkt het probleem eerder hoe jullie tegen elkaar doen dan een kookplaat die al dan niet bekrast raakt
quote:marcaro schreef op 24 maart 2017 @ 06:18:

Bedankt voor de reacties

Gaat mij er ook om dat hij echt kwaad op me werd. En pannen hard neerzetten op de kookplaat doet hij ookWat kunnen wij hier nou aan doen dan? Zeggen dat je niet (of wel) zeurt. Helpt dat?
quote:marcaro schreef op 24 maart 2017 @ 06:18:

Bedankt voor de reacties

Gaat mij er ook om dat hij echt kwaad op me werd. En pannen hard neerzetten op de kookplaat doet hij ook



Hij heeft geen respect voor jou en jou spullen.

Ik zou er klaar mee zijn
quote:marcaro schreef op 24 maart 2017 @ 06:18:

Bedankt voor de reacties

Gaat mij er ook om dat hij echt kwaad op me werd. En pannen hard neerzetten op de kookplaat doet hij ook





En dat komt als een verrassing voor jou?

In je topic van een maand geleden was het ook kommer en kwel.

Heb je ook niets mee gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven