Filmmaatje gezocht Rotterdam (25-30 jaar +/-)

20-03-2017 11:16 5 berichten
hi!



Ik ben op zoek naar iemand die het gezellig vind om 1 of 2x in de maand samen naar de film te gaan.

Cinerama, Lantaren Venster en/of Pathe, maakt me niet uit. Als ik over een tijdje weer wat vaster werk heb ga ik denk ik voor een Cineville pas, omdat ik wel veel van de wat alternatieve films hou.



Ben ook heel erg fan van het filmfestival in Rotterdam. Afgelopen januari helaas gemist omdat ik in het buitenland zit.



Probleem is alleen dat ik wel wat vriendinnen heb die dat ook leuk vinden, maar die zijn niet zo vaak in voor de bios als ik zou willen. Dus wie weet is hier iemand die het gezellig vind. En ja, ik weet dat de bios ook alleen prima te doen is, maar samen vind ik gezelliger.



ben benieuwd!



oh en leeftijd, ik ben zelf 28, dus in die 'leeftijdscategorie' hebben we vast een match.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het zo ver uit de buurt is! Woon zelf in Tilburg en heb een pathe pas Zou het ook wel leuk vinden om iemand te vinden in de buurt, dus ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
Hey world,



Wat een leuk oproepje!! Zelf ben ik een enorme filmfreak en ga ik regelmatig naar de bios (ik heb een pathepas). Dit is inderdaad veel leuker met zijn tweeën.

Ik woon zelf in Delft maar Rotterdam is goed te doen dus als je wil, stuur een pb



Oh en ik ben 33 ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi worldtraveler,



Ik heb je een berichtje gestuurd. ik kom zelf ook uit Rotterdam en ben ook op zoek naar een filmmaatje
quote:Flower8983 schreef op 21 maart 2017 @ 21:32:

Hey world,



Wat een leuk oproepje!! Zelf ben ik een enorme filmfreak en ga ik regelmatig naar de bios (ik heb een pathepas). Dit is inderdaad veel leuker met zijn tweeën.

Ik woon zelf in Delft maar Rotterdam is goed te doen dus als je wil, stuur een pb



Oh en ik ben 33 ;)Ik heb je een berichtje gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven