Leuke,gezellige vriendschappen gezocht ??

24-03-2017 09:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,



Leuk dat je me topic leest Ik dacht ik type wel ff wat maar is toch iets moeilijker om wat leuks hier te typen dan verwacht ) ik ga me best doen.



Ik ben op zoek naar leuke, gezellige vrouwen / meiden om leuke vriendschappen mee op te bouwen.

Gezellig samen dingen beleven en mee maken. Denk bijvoorbeeld aan terrasje pakken, samen shoppen, bioscoopje, uit eten, gezellige gesprekken en ga zo maar verder.



Ik ben zelf een vrouw van 36 jaar maar voel me jonger en ben ook nog jong van geest ;) Ik woon 12 jaar samen met me vriend en heb 2 knullen van 13 en 11 jaar.

We wonen naast Den Haag.



Ik heb wel mensen om me heen maar iedereen heeft ze eigen leventje, gezinnetje en daardoor mis ik de gezellige dingen van het leven om samen te beleven.



Spreekt je dit aan en zoek jij ook een betrouwbaar, gezellig iemand dan hoor ik graag van je



xxx
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je precies?
Alle reacties Link kopieren
you lost me at "me topic"
Alle reacties Link kopieren
@bucket ongesteld geworden?



TO waar woon je? Je oproep klinkt leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon naast Den Haag. Zie nu pas dat ik dat niet heb vermeld.
Alle reacties Link kopieren
Jammer zeg, das veel te ver weg....:(
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Leuk berichtje! Ik had er zelf ook 1 geplaatst alleen ik kom uit Rotterdam, ook best in de buurt toch?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, leuk! Alleen woon ik in de buurt van Arnhem. Helaas
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig , maar woon in Zuid-Limburg.

Jammer zeg.
Alle reacties Link kopieren
Hi Tassie-Tas, wat een leuk oproepje! :-) Ik ben 34 jaar, al bijna 12 jaar getrouwd en woon in Rotterdam vlakbij de Randstad rail. Heb bewust geen kinderen, ben spontaan en altijd in voor een geintje. Mocht je een keer een kopje thee/koffie willen drinken stuur mij dan een berichtje.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven