Clusteren? Regeldagen? icm afbouwen bv

23-03-2017 21:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik ben onlangs bevallen van een prachtige dochter. Ze is nu inmiddels 12 dagen oud. Dit is ons eerste kindje en ik merk dat ik nog heel erg zoekende ben in alles.



Om verschillende redenen ben ik begonnen met het afbouwen van mijn bv. Vandaag hebben we de eerste dag gehad dat één van mijn voedingen is vervangen door fv.



We merken zelf dat ze rond etenstijd en de uren daarna erg onrustig is. Ze kan na de voeding van 19 niet goed in slaap komen. Nu vermoed ik dat dit clusteren is (of misschien toch een regeldag) maar omdat ik de bv aan het afbouwen ben wil ik haar niet aanleggen, want dan zou mijn melk productie alleen maar weer omhoog gaan.



Zijn er meer dames die hier ervaring mee hebben icm afbouwen van de bv? Is het dan misschien een idee om een klein beetje fv te geven?
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje clusterde ook met fv hoor nu gaf ik wel afgekolfde melk in t flesje geen kV. Ze heeft nooit goed bij mij gedronken helaas

Verder herken ik die onrust van begin avond en hier hielp de draagzak ook lekker gaan wandelej
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties!

Mijn redenen om te stoppen zijn inderdaad persoonlijk.



Ik heb vandaag contact gehad met een lactatiekundige en heb van haar advies gekregen om volledig over te gaan op fv en zelf mijn borsten om de zoveel tijd even de spanning eraf te kolven.
Goed dat je contact hebt opgenomen met een lactatiekundige. Cold turkey stoppen geeft toch de kortste klap. Houd je borsten goed in de gaten, dat zich geen harde plekken vormen en schroom niet om de lactatiekundige nog een keer in te schakelen als je hulp nodig hebt.



Succes ermee, hopelijk lukt het snel en zonder al te veel problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven