Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Haha coetje maar wel jummie hoor. Heel suf, ik hoorde dinsdag dat de goede en erg dichtbij Chinees er ineens mee stopt of dat binnen een paar dagen doet. Balen.



BE, sorry, snap het nog niet. Is het dan soort chocolaatje/truffel of een drankje zoals latte?



Het is vast een gezellige avond bij bbf Blue.



Na het eten had ik weer een kom volle yoghurt met fruit. Zolang ik 's ochtends niets eet prima, maar zodra ik iets gegeten heb, heb ik de hele dag door trek. Dan zo maar een beschuit met kaas of zo bij de thee. En ik heb de andere halve donut nog.

En had een hele verse worst gebakken (geen saucijsje) en dus 3 bakjes worst met jus in de vriezer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op het moment echt een chinees verslaving En dan nasi met rundvlees en groenten in hele pittige kerriesaus.Mijn hoofd gaat er van zweten maar ik vind het echt superlekker.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je vriend Daremanda.



En nog iets gegeten Thee?



O Chinees is inderdaad ook zo lekker Coetje!! Mijn favorieten zijn bami, koe lo yuk, babi pangang en pisang goreng. Zo heerlijk!! En wat balen dat die van jou ermee stopt Thee.



Avond met bff was heerlijk!! Foto's zijn erg mooi geworden zoals te zien op fb. Wel ijdel als we zijn allebei onze bril af gezet Mis lenzen ook echt maar met gips lukt dat dus niet. Ik ga de foto's ook laten afdrukken.



Thuisgekomen wat hoofdpijn en arm erg moe dus gauw naar bed gegaan in de hoop goed te kunnen slapen maar na een uurtje liggen is hoofdpijn gezakt en ik ben klaarwakker.
Alle reacties Link kopieren
Danio bananensplit-kwark
Goedemorgen!



Ik heb al boodschapjes gedaan, de was in machine gedaan. Net kopje koffie op en heb ham-kaas croissants meegenomen.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Hier draait de was ook al! Kan hem helaas niet buiten drogen want de achterbuurman heeft duiven en die schijten dan mijn was onder!
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag, hier kan de was wel buiten maar ik heb geen was vandaag



Helaas stond er op de galerijkant teveel wind om even wat zon op te vangen.



Iemand vertelde me onlangs dat ze haar diepvries had geinventariseerd en de voorraad in haar telefoon had gezet en afstreept wat je gebruikt zodat je beter overzicht hebt en gerichter boodschappen kunt doen/kunt aanvullen. Ik vond het wel een goed idee dus ben daar ook aan begonnen vanochtend.

Benieuwd of het werkt, maar iig zijn de lades (7)weer beter ingepakt met soort bij soort.

Nu eet ik broodjes gebakken bacon met karnemelk erbij.
Goedemiddag

ik zit lekker masterchef te kijken, net lekker stukje gefietst in de zon.



Vanavond maak ik taco's met zelfgemaakte guacamole saus.



En het is weekend! Ik zit aan het water.
Alle reacties Link kopieren
Nieuw dieptepunt: heb vriend moeten vragen mijn oksels te scheren. Wat een vernedering. Maar alles beter dan bossen haar krijgen, daar waak ik voor. Vond de stoppels al misselijkmakend, ik ben altijd zo verzorgd daarna stond ik van ellende in de douchebak met... een washandje. Je weet wel, van die dingen waar niemand schoon van wordt. Maar tot maandag is het sowieso niet anders aangezien die beulen me gister tot aan mijn oksel hebben ingepakt en ik een serieus probleem heb als het mensonterende gips nat wordt.



En misschien krijg ik maandag zelfs wel nieuw gips als chirurgijn zo beslist. Ach ja, als Hij maar gelukkig is.

Ook meteen wenkbrauwen weer gedaan na het opmaken.
Ah blue :( gelukkig heb je wel een hele lieve vriend die je helpt en steunt
Alle reacties Link kopieren
Ik durf te wedden dat vriend dat met alle liefde voor je doet Blue! Hier heeft vriend maanden mijn bikinilijn moeten scheren,eerst door de zwangerschap en later door operatie baarmoeder en litteken.Maar ach,die onderkant heeft hij al vanuit alle hoeken gezien

Fijn dat vriend je helpt,ook voor zulke dingen ben je geliefden



Wij eten nasi,ben pas net terug van het ziekenhuis met schoonvader en we eten allemaal op verschillende tijden plus er komt een vriend van middelste eten.Dan is dat wel zo makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja blijkbaar ben ik een uitstervend soort, gebruik dus altijd washandjes.



Blue, hij beslist echt wel het beste voor je. Je moet er toch niet aan denken dat het gips eraf gaat en het nog onvoldoende genezen is, dus nog maar even doorbijten met hulp van vriend



Na de broodjes een elstar gegeten, toen bekertje bouillon, nu een glas thee. Groene thee met granberries. Ik ben niet zo van de groene thee maar het smaakt best oke en weggooien vind ik ook zonde. Heb er toch 2 volkorenbiscuitjes bij.

Karbonades staan lekker te sudderen en daarmee maak ik zo bami.
Heerlijke koud glas rosé genomen.

Lekker in het zonnetje, damn dit is genieten.



Alles voor het avondeten staat klaar, hoef het alleen nog te warmen (bij wijze van).
Thee, tip, gooi je theezakje niet in kokend heet water, maar laat het afkoelen tot je je hand er tegenaan kunt leggen.



Hier is het diepvries-Griekse rijst en straks nog wat Griekse salade.



BL, vriend doet het vast graag. Maar ik snap dat het heel moeilijk is!



Rare dag vandaag, ben hier op het forum naar behandeld in een ander topic.
Alle reacties Link kopieren
Dat meen je niet Blueeyes?

Naar voor je!
Jep. In het topic 'verdienen mensen echt zo veel'. Door de TO, nota bene... gelukkig vonden mede-forummers het ook te ver gaan en namen het massaal voor me op. Maar leuk vond ik het niet. Vandaar dus gekke dag.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allen voor de lieve woorden.



Wat naar voor je BE kan me indenken dat het een rotgevoel geeft.



Vandaag wederom een hele verdrietige dag en ook ruzie gehad. Mentaal wordt het iedere dag zwaarder, ook vriend begint het te voelen want het bepaalt de stemming natuurlijk heel erg. Die ellendige rot-arm breekt ons allebei op.



Vriend is nu friet halen maar ik betwijfel of er veel van gegeten zal worden. Beiden zeer in mineur-stemming.
BL, ik ben zo benieuwd of je nu ook in een extreem goede stemming zult zijn als het nu maandag allemaal goed is. Verder snap ik je wel. Volgens mij is er meer dan alleen die arm. Het is het verlies van je zelfstandigheid, je zelfredzaamheid, daar ben je zo boos en verdrietig over. Klopt dat?



Zo, ik ga een computerspelletje spelen (youda farmer, even in een roze truc een dorpje redden) en dan lekker detective kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ergens wel opgelucht zijn maar een extreem goede stemming durf ik niet te zeggen, ik vertrouw namelijk niemand daar. En inderdaad het verlies van dat alles, en het verlies van mijn eigen leven. Want leven doe ik allang niet meer, het is puur overleven. Ik was een arrogant verwend nest dat alles vanzelfsprekend vond. Ook onafhankelijkheid en zelfstandigheid. Wat ben ik mezelf gruwelijk en op brute wijze tegen gekomen...
Ik vind dat je te hard bent voor jezelf BL! Echt. Volgens mij weet jij heel goed dat sommige dingen niet vanzelfsprekend zijn. En van de dingen waarbij je daar nu achter komt, nou, die kun je straks des te meer waarderen!



Zou het helpen om een second opinion aan te vragen? In een ander ziekenhuis? Misschien heb je dan wat meer vertrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik ook al eens aan gedacht voor jou Blue, een second opinion.

Naar voor je hoor dat je je zo voelt!



Blueeyes, fijn dat ze het voor je opnamen! Heb je het inmiddels wat van je af kunnen schudden?



Frituurpan staat hier aan voor de jeugd.Bitterballen en mini frikandel
Er zit een hele goede orthopeed in Leiden BL! Die heeft mijn tante indertijd geopereerd (gevalletje elleboog zeer creatief gebroken) en zij kan bijna alles weer (en wat ze niet meer kan zit in de categorie 'kleinkind optillen' of 'arigumi-beestjes haken', niet in de categorie 'make-up opdoen'). Ze heeft minder kracht in haar arm en pols (maar he, ze is bijna 70... dus mogelijk komt ook daar nog wat vandaan ). En anders moet je verzekeraar even aanwijzen wie er goed is.
Het gaat wel weer hoor Coetje! Bedankt.



O, en thee, white mokka is koffie. Met chocolademelk. In dit geval witte.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een gezellige avond Coetje!!



Fijn dat het weer gaat BE en dank jullie wel voor het meedenken.



Gisteravond saai vroeg naar bed gegaan dus nu al wakker. Net broodjes appelstroop gegeten. En ondertussen topic zitten lezen over fruit eten op school. Wat slaan ze tegenwoordig door zeg. En wat ben ik blij dat wij nog gewoon mochten trakteren op lekkere dingen. Mijn favoriete kleuterherinnering is nibbit's aan een dropveter geregen ook bakte mijn moeder cupcakes met vlaggetjes erin gestoken. Kleuter daarentegen moest 'trakteren' op rijstwafels en mandarijntjes. Echt stom, de juffen zullen wel stiekem taart achterover slaan in de lerarenkamer zoals ook al werd gezegd in dat topic.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Hier hebben ze ook een gezond beleid op school,maar echt streng zijn ze niet.Fruit of groenten is altijd goed,het gaat er vooral om dat er bv geen koeken met chocola oid mogen.Wat er op het brood zit maakt niet uit,en je mag best soms een plak ontbijtkoek,krentebol of eierkoek.

Jongste is meer van het hartig dus die geef ik soms een bifi of een stukje harde worst mee.



Ik ga vandaag naar de kapper met schoonmoeder,zij moet permanent en ik alleen knippen.Tussendoor ga ik even naar de Douglas om mijn parfum te ruilen.

Fijne zaterdag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven