Vriendinnen gezocht in Amsterdam (IJburg-Oost) 25+

24-02-2017 17:44 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Je berichtje is heel herkenbaar!

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen.



Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat leeftijd maar een nummer was.



Ik woon in Amsterdam (de pijp) en ben erg gezellig al zeg ik het zelf. Ik hou ontzettend van eten, wijn en gezelligheid. Ik ben absoluut geen planner, maar iemand die belt of je zin hebt om over 5 minuten brood te proeven? Die ik dan daarvoor heb staan bakken. Tot 6 uur in de ochtend dansen met je hakken in de hand hoeft van mij ook niet meer maar eens in de zoveel tijd heb ik daar wel behoefte aan.



Ook zou ik wel naar de sportschool willen alleen heb ik nog steeeds de stap niet genomen om het echt te doen.



Maar helaas, ik ben 21
Normal is an illusion
Alle reacties Link kopieren
Rianne en Hoog! Wat leuk jullie reactie! Zullen we contact hebben via pb? Lijkt mij leuk om kennis te maken!
Alle reacties Link kopieren
Heb een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
hi!

Mijn naam is Irene, 26 jaar. Ik woon nu 8 jaar in Amsterdam, waar ik een fantastische studententijd heb gehad met een vol sociaal leven, maar inmiddels merk ik dat steeds meer vriendinnen wegtrekken uit de stad. Hierdoor schiet gezellig borrelen/uitgaan/etentjes en spontane koffie dates er bij in. Zelf wil ik nog lang niet weg uit Amsterdam en geniet ik nog iedere dag van de stad dit is natuurlijk het allerleukst met een groep vriendinnen, dus ik wil mijn sociale contacten graag aanvullen. Ik heb wel aardig wat losse vriendinnen om mee op te pad te gaan, maar ik mis het samen dingen doen met een groep. Wat mij betreft zijn festivals of uitgaan toch leuker met als je met een aantal meiden bent.

Om wat over mijzelf te vertellen; ik gek op alles wat met eten te maken heeft: koken, uit eten, foodfestivals ;) verder heb ik een lichte online shop verslaving, ga ik graag gin tonic's drinken en loop ik hard of doe ik af en toe een groepslesje in de sportschool. Wintersporten is mijn absolute favoriet in de winter, en in de zomer maak ik het liefst een verre reis.

Ik heb sinds kort een nieuwe liefde waar ik nu druk mee om een huis te zoeken in Amsterdam. Zelf woon ik in het centrum en mijn vriend in Amsterdam Noord. Ik werk bij een adviesbureau als aanbestedingsjurist, een leuke en afwisselende baan waar ik veel voor onderweg ben maar ook relaxte thuiswerkdagen heb.



Ik hoop van je te horen en wellicht dat we binnenkort iets kunnen afspreken.



Groetjes Irene
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Ik woon zelf sinds 1 week in A'dam en je berichtje spreekt me wel aan. Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, zeker nu ik hier (nog) niet zoveel mensen ken!

Oh en ik ben fanatiek sporter, dus als het klikt lijkt het me gezellig eens samen te sporten.

Groetjes Annemiek
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben Ellen, 24 jaar en woon vlak boven Amsterdam met mijn vriend. Helaas heb ik niet zoveel vriendinnen in de omgeving Amsterdam, ze wonen allemaal in andere delen van het land. Vandaar dat ik op zoek ben naar gezellige vriendinnen in deze omgeving!

Wat over mijzelf: ik ben afgelopen zomer afgestudeerd en begin binnenkort aan m'n eerste 'echte' baan. Ik houd van gezellig lunchen, eten, koken, terrasje pakken, shoppen, festivals en dingen ondernemen.

Lijkt mij leuk om binnenkort eens af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!! Ik stuur jullie even een pb!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ell123 schreef op 08 maart 2017 @ 16:03:

Hoi!

Ik ben Ellen, 24 jaar en woon vlak boven Amsterdam met mijn vriend. Helaas heb ik niet zoveel vriendinnen in de omgeving Amsterdam, ze wonen allemaal in andere delen van het land. Vandaar dat ik op zoek ben naar gezellige vriendinnen in deze omgeving!

Wat over mijzelf: ik ben afgelopen zomer afgestudeerd en begin binnenkort aan m'n eerste 'echte' baan. Ik houd van gezellig lunchen, eten, koken, terrasje pakken, shoppen, festivals en dingen ondernemen.

Lijkt mij leuk om binnenkort eens af te spreken!Hi Ellen, ik kan je geen pb sturen. Zou je er mij eentje kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annemiek1993 schreef op 03 maart 2017 @ 19:47:

Hoihoi!

Ik woon zelf sinds 1 week in A'dam en je berichtje spreekt me wel aan. Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, zeker nu ik hier (nog) niet zoveel mensen ken!

Oh en ik ben fanatiek sporter, dus als het klikt lijkt het me gezellig eens samen te sporten.

Groetjes AnnemiekHi Annemiek, ik kan je geen pb sturen. Zou je er mij eentje kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Haak graag aan bij dit groepje. Ben een half jaar geleden in Amsterdam komen wonen en hoewel ik genoeg leuke dingen doe met m'n vriend hier of met vriendinnen buiten Amsterdam, wil ik graag oom hier iets opbouwen zonder dat je eerst een datumprikker hoeft uit te zetten. Ben overigens 25 en inmiddels ook fulltime aan het werk in Amsterdam. Het lijkt me superleuk om hier nieuwe mensen te ontmoeten :)!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sydney91 schreef op 24 maart 2017 @ 22:16:

Hee!



Haak graag aan bij dit groepje. Ben een half jaar geleden in Amsterdam komen wonen en hoewel ik genoeg leuke dingen doe met m'n vriend hier of met vriendinnen buiten Amsterdam, wil ik graag oom hier iets opbouwen zonder dat je eerst een datumprikker hoeft uit te zetten. Ben overigens 25 en inmiddels ook fulltime aan het werk in Amsterdam. Het lijkt me superleuk om hier nieuwe mensen te ontmoeten :)!Hi Sydney, wat leuk je bericht! Ik kan je helaas geen pb sturen. Zou jij mij een pb willen sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven