Iets heel fouts gedaan

24-03-2017 14:43 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na mijn scheiding heb ik een tijdje een vriend gehad. Het is een superleuke vent die succesvol is en er -vind ik- heel goed uitziet.

Hij heeft een jaar lang getwijfeld over mij en onze relatie en het is in die periode 3 keer uitgeweest en weer aangegaan. In september heeft er definitief een punt achter gezet maar zijn we wel vrienden gebleven. Hij heeft toen gezegd dat hij ging internet daten. In december vond hij een aardige dame die echter in januari plotsklaps besloot terug te gaan naar haar ex. Mijn vriend bleef verbijsterd achter en trok weer naar mij. Ik heb hem getroost (in bed) en hoopte dat een en ander zou betekenen dat het weet goed zou komen tussen ons. Een paar weken hebben we intensief contact gehad en leek alles koek en ei. Totdat hij opeens vertelde een date te hebben met een 10 jaar jonger modelletje. Ik was totaal van de kaart. Had deze niet aan zien komen. Inmiddels zijn we een tijdje verder en kwam ik erachter dat de betroffen dame nog altijd een e-matching profiel heeft. En dat terwijl mijn vriend stapelverliefd alle internetprofielen heeft verwijderd.

Nu komt het schokkende. Ik heb een nep-profiel aangemaakt (met de beste profielfoto die ik kon vinden) en heb het met de dame in kwestie aangepapt. Ze trapt er volledig in. Ik heb haar gevraagd of ze vrijgezel is, en dat beaamde ze. Ze vertelde zelfs dat ze al maanden geen contact had gehad met mannen omdat ze het zo druk had.

Mijn dilemma is het volgende. Ze stuurt aan op een ontmoeting. Ze belooft in sexueel opzicht een onvergetelijke date (ze is ook heel knap). We zijn inmiddels geswitcht naar Whatsapp en ze dringt aan op telefonisch contact. Dat kan natuurlijk niet maar waar ik het meest mee zit is dat mijn vriend denkt dat ze geheel betrouwbaar is en dat dus absoluut niet blijkt te zijn. Ik vind dat ik mijn vriend niet kan confronteren met wat ik gedaan heb, en vind zelf dat ik te ver ben gegaan. (Enig eigenbelang is hier natuurlijk ook in het spel)



Wat moet ik doen? Of wat zouden jullie doen?
Ik zou per mail aangeven dat jij eigenlijk je exvriend bent en het bij deze uitmaakt met die hoer.
Wauw, echt? Jij bent niet goed!
Alle reacties Link kopieren
Die man loslaten. Jij houdt veel meer van hem dan hij van jou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je noemt hem jouw vriend, maar je bent niets meer dan zijn "altijd makkelijk achter de hand".



Je kunt prima stoken tussen hem en haar, maar dan is het gewoon wachten op de volgende waar hij kwijlend achteraan hobbelt terwijl hij jou achter de hand houdt. Heb je dan echt geen greintje zelfrespect dat je deze jongen je vriend noemt? Alle personen in de openingspost zijn onbetrouwbare debielen, jij niet minder dan zij en hij al helemaal niet.
quote:Fee-de-Goede schreef op 24 maart 2017 @ 16:51:

Ik zou per mail aangeven dat jij eigenlijk je exvriend bent en het bij deze uitmaakt met die hoer. Ja, nu ze toch al lekker bezig is.....
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dit nog niet geopperd: Is een trio een optie?



Ik vind het trouwens een raar verhaal: jij whatsappt met 'het modelletje', en je doet je voor als man, toch? In je profiel heb je dus geen foto van jezelf? En je hebt geen (vrouwen)naam in whatsapp ingesteld?
Alle reacties Link kopieren
Op iedere deurmat past een voetveeg!
Alle reacties Link kopieren
Als hij het uitmaakt met deze, heeft hij binnen een maand weer een ander.



Hij kijkt op je neer, juist omdat je je zo beschikbaar opstelt. Dit wordt nooit meer wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 24 maart 2017 @ 16:51:

Ik zou per mail aangeven dat jij eigenlijk je exvriend bent en het bij deze uitmaakt met die hoer.
Ik vind deze kwestie te ingewikkeld voor de vrijdagmiddag
Alle reacties Link kopieren
Hij wil jou niet! Ga door met je leven en bemoei je niet met zijn liefdesleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 24 maart 2017 @ 16:51:

Ik zou per mail aangeven dat jij eigenlijk je exvriend bent en het bij deze uitmaakt met die hoer.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 24 maart 2017 @ 14:46:

Ik zou gewoon stoppen en verder gaan met mijn levenoh ik zou de vriend en het modelletje laten daten en zelf verdekt opgesteld zitten of een vriendin vragen dit te doen en verslag uit te brengen
you go girl
Afstand nemen van die man.

Nummer blokkeren en het contact verbreken.

Hij gaat nooit en te nimmer verliefd op jou worden.

Verliefdheid ebt weg als je alle contact verbreekt.

Geef al je valse hoop op, meteen mee beginnen.

Als je eenmaal afstand neemt kun je zien hoe erg het je in de tang had.

Geniet voorlopig van je leven als single, je komt wel iemand tegen.

En zo niet, dan niet.



Geef het gewoon op, dit kansloze gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaan ze wel trouwen samen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kurk schreef op 24 maart 2017 @ 15:37:

Héél simpel toch dit?

Maak een nieuw mailadres aan bv 10jaarjongermodelletje@hotmail.com

Mail hem alle appcontacten.

Hij zal diepgeschokt zijn en bij jou uitkomen neuken huilen. Als je nou heel lief bent wordt hij vast en zeker weer smoorverliefd en zal hij nooooit meer naar een ander omkijken!

En ze leefden nog lang en gelukkig Dit vind ik n goeie ja! Via een nieuw emailadres stuur je hem alle screenprintjes... en haal vast een pot popcorn
Alle reacties Link kopieren
En daarna verdergaan met je eigen leven zonder die vriend - ex of hoe je hem ook noemt. Ga voor iemand die ook echt voor jou gaat!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 24 maart 2017 @ 18:11:

Ik vind deze kwestie te ingewikkeld voor de vrijdagmiddagHet is inmiddels zaterdag en het is er niet beter op geworden..
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Kurk schreef op 24 maart 2017 @ 15:37:

Héél simpel toch dit?

Maak een nieuw mailadres aan bv 10jaarjongermodelletje@hotmail.com

Mail hem alle appcontacten.

Hij zal diepgeschokt zijn en bij jou uitkomen neuken huilen. Als je nou heel lief bent wordt hij vast en zeker weer smoorverliefd en zal hij nooooit meer naar een ander omkijken!

En ze leefden nog lang en gelukkig



Ja deze!

Kan niet anders dan dat het een groot succes wordt.



Vroeg of laat móet hij toch een keer bij jou terechtkomen en dan voor altijd weten dat jij 'the one' was al die tijd al.

En dan kan het leven voor eeuwig samen beginnen.







Even naar een bibliotheek (IP adres!), nieuw mailgebeuren, versturen en naar de Livera voor een nieuwe string want hij zal troost tussen je benen komen zoeken en dan wil je er wel knap op staan.



Doorzetten en binnenhalen dit lot uit de loterij, koste wat het kost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven