Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje123 schreef op 23 maart 2017 @ 09:38:

[afbeelding]



deze wilde ik voor gym omdat hij Mickey zo leuk vind.... hebben ze hem niet Jammer! Het is een leuk shirt
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 23 maart 2017 @ 14:30:

[...]





Ja en dan over de familie app sturen zodat iedereen gelijk ziet hoe leuk ze er uit zien samen Het idee was 2× een polo kopen, maar de een in marineblauw en de ander in rood. Lijkt me zo leuk met een baby van een paar maanden en dan een stoere grote broer er bij.Haha ja, jij begrijpt het!
Dames, waar is Belle??



Alles goed met haar??
quote:Troeteltje schreef op 24 maart 2017 @ 07:59:

Dames, waar is Belle??



Alles goed met haar??
Alle reacties Link kopieren
Net mijn winkelmandje volgeladen bij Next. Nog voornamelijk winterspul, want heeft nog zat zomerse dingen liggen (gekregen van vriendinnen of als kraamkado).



Weet iemand waar ik 'gewone' pyama's kan kopen in maat 74? Ik wil geen onesie, want zoonlief heeft relatief lang bovenlijf, waardoor die onesies dus niet passen. Maar blijkbaar denkt de babykleding-producerende wereld daar anders over.

Next had wel een paar leuke, maar bleek eenmaal in mijn winkelmandje toch uitverkocht (grrr..)
Alle reacties Link kopieren








Whomi??



Zucht, raadsel opgelost. Ik stuurde je een PB op ander account. Grapjas!



Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Speeseend schreef op 24 maart 2017 @ 11:42:

Net mijn winkelmandje volgeladen bij Next. Nog voornamelijk winterspul, want heeft nog zat zomerse dingen liggen (gekregen van vriendinnen of als kraamkado).



Weet iemand waar ik 'gewone' pyama's kan kopen in maat 74? Ik wil geen onesie, want zoonlief heeft relatief lang bovenlijf, waardoor die onesies dus niet passen. Maar blijkbaar denkt de babykleding-producerende wereld daar anders over.

Next had wel een paar leuke, maar bleek eenmaal in mijn winkelmandje toch uitverkocht (grrr..)Ik hou ook niet van onesies. Ik koop gewone simpele pyjama's bij de Hema, of bij de Kruidvat en Action, maar die hebben ze niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Speeseend schreef op 24 maart 2017 @ 11:42:

Net mijn winkelmandje volgeladen bij Next. Nog voornamelijk winterspul, want heeft nog zat zomerse dingen liggen (gekregen van vriendinnen of als kraamkado).



Weet iemand waar ik 'gewone' pyama's kan kopen in maat 74? Ik wil geen onesie, want zoonlief heeft relatief lang bovenlijf, waardoor die onesies dus niet passen. Maar blijkbaar denkt de babykleding-producerende wereld daar anders over.

Next had wel een paar leuke, maar bleek eenmaal in mijn winkelmandje toch uitverkocht (grrr..)Zeeman heeft pyjama's vanaf maat 68 geloof ik
Speeseend: HEMA.







Ik vind de onesies echt schattig, maar helaas gaat het hier niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb naar aanleiding van de webshop tips van jullie even gezocht en ben wat merken tegengekomen die ik nog niet echt ken. Heeft een van jullie ervaring met Stones and bones, Z8 of feetje? Ik heb toevallig van Z8 en feetje wel wat liggen in maat 56, maar dat is niet van de oudste geweest en in die kleine maat vind ik het lastig inschatten dus ik heb niet echt een idee van de pasvorm en kwaliteit... Zijn jullie toevallig bekend met die merken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Speeseend schreef op 24 maart 2017 @ 11:42:

Net mijn winkelmandje volgeladen bij Next. Nog voornamelijk winterspul, want heeft nog zat zomerse dingen liggen (gekregen van vriendinnen of als kraamkado).



Weet iemand waar ik 'gewone' pyama's kan kopen in maat 74? Ik wil geen onesie, want zoonlief heeft relatief lang bovenlijf, waardoor die onesies dus niet passen. Maar blijkbaar denkt de babykleding-producerende wereld daar anders over.

Next had wel een paar leuke, maar bleek eenmaal in mijn winkelmandje toch uitverkocht (grrr..)Ik heb van de wibra wel leuke pyama's gehad al vind ik dat ze nu niet hele leuke hebben maar het misschien de moeite waard om even te kijken of ze iets in jou smaak hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 24 maart 2017 @ 16:08:

Ik heb naar aanleiding van de webshop tips van jullie even gezocht en ben wat merken tegengekomen die ik nog niet echt ken. Heeft een van jullie ervaring met Stones and bones, Z8 of feetje? Ik heb toevallig van Z8 en feetje wel wat liggen in maat 56, maar dat is niet van de oudste geweest en in die kleine maat vind ik het lastig inschatten dus ik heb niet echt een idee van de pasvorm en kwaliteit... Zijn jullie toevallig bekend met die merken?Stones and bones ken ik niet. Z8 vind ik zo tegenvallen qua kwaliteit. Wat ik ervan heb gehad was snel verwassen of pillig. Het enig wat mooi bleef waren de leggings. Voor de prijs die je ervoor betaald vind ik dat je kwalitatief veel betere kleding kan kopen, dus ik koop het niet meer nu. Wat ik van Feetje heb gehad vond ik oké qua kwaliteit. Niet heel top, maar wel oké. Viel qua maat normaal.
Stones en Bones vind ik op maat vallen (misschien iets smaller dan veel andere merken) ik vind de kwaliteit wel goed.

Feetje vind ik ook oké en ook op maat.

Z8 vind ik leuk, maar kwaliteit best slecht zeker voor de prijs die ze ervoor vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor zoon wat Stones and bones valt goed op maat en sluit mooi aan hij is vrij smal.... feetje idd ook op maat z8 vind ik idd voor jongens ruim vallen voor meisjes dan weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Stones and bones vind ik een heel leuk merk! Mijn zoon heeft wel een shirt waarvan ik de kwaliteit wat tegen vind vallen, dat ging al vrij snel een beetje pillen. Maar ik weet niet of dat een uitzondering is of vaker voorkomt. De stof is verder heel prettig en rekbaar. Het valt lang en smal, voor mijn dochter eigenlijk te smal, shirt zit vrij strak om haar lijf (hoort wel bij het model en omdat het zo rekbaar is is aantrekken gelukkig geen probleem). Ik vind het redelijk vergelijkbaar met Wild, maar dan wat diverser prints (niet alleen dieren) en prettiger geprijsd, zeker in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Jammer om te horen van Z8, ik vind deze namelijk heel leuk:



Maar voor 19 euro is het wel zonde als het dan niet mooi blijft. Misschien koop ik nog wel iets in de aanbieding en/of maat 50 want dan is er ook minder sprake van slijtage.



Stones and bones gaat dan zeker op het lijstje, ik vind het leuk spul en de oudste is wat smaller dus voor hem zou het sowieso goed zijn en voor de jongste heb ik al een trui op het oog die ik graag zou willen. Feetje is niet met alles mijn smaak, maar ik had wel een shirt van hun gezien dat ik leuk vind dus misschien komt die er dan.



Bedankt voor jullie reacties!
Die is snoezig MLAT. Ik zie vaak in de sale dat de kleinste maatjes niet weg gaan. Dus misschien heb je mazzel. In maat 50 zou ik het wel aandurven met het pillen, zo lang blijft de gemiddelde baby niet in die maat zitten.



Of misschien ken je iemand die wat aanwijzing nodig heeft bij een kraamcadeau? Ik ben zo'n iemand die blij is met suggesties.



Ik was even naar de H&M geweest voor mezelf, maar was wat vroeg dus even de HEMA binnen gewandeld en veel leuks voor de jongste mee kunnen nemen:



Dunne trui:







In maat 86/92, dus die kan ook het najaar mee in, ideaal! Met 20% korting.





Ook in maat 86/92, ook 20% korting.





Het dit jurkje aangedaan vandaag met het eerder geplaatste roze vestje en een blauwe maillot. Ik had witte met donkerblauwe gympen van Next er bij aangedaan. Heel schattig geheel (en de eerste keer dat ik eens een echte outfit in elkaar gedraaid heb ).
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke jurkjes Fleet!!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Fleet, die poesjes en jurkjes! Klinkt als een mooie combi die je gemaakt hebt.
quote:Chica-1983 schreef op 25 maart 2017 @ 20:08:

Wat een leuke jurkjes Fleet!!!Echt HEMA.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog een goede tip voor smal vallende skinny spijkerbroekjes voor meisjes in maat 74 of evt. 80? Ik heb nu skinny's van Hema, TnD en Noppies maar die lubberen helaas alsnog. En zoek eigenlijk dan ook nog een beetje leuke, frisse zomerkleurtjes...
Ik.



Mango heeft fijne slim-fit/skinnybroeken. Ik heb ze voor mijn oudste en zitten goed aan. Zij heeft alleen gebrek aan billen dus ze vult de broeken achter niet helemaal goed op, maar blijft ondanks dat goed zitten op de andere plekken. Het zakt niet verder af of zo. Ik zou deze wel in maat 80 kopen want Mango valt wat smaller en heb je er wat langer plezier van.



Zie nu dat ze 'em ook in dit fris kleurtje hebben:





En in het lichtblauw:





Dochter heeft ook deze, staat met een fris kleurtje er boven ook heel leuk.

leuke broekjes Fleet!
Ze zijn er ook voor jongens Ourea! In veel leukere kleurtjes ook nog (misschien is dat ook leuk Chica, boeit toch niet of het voor jongens of meisjes is....).















Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven