Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 22 -

18-03-2017 21:52 3279 berichten
En we gaan verder in deel 22!



Hallo lange nachten, uitslapen, je eigen plan trekken en vooral weinig kinderfeestjes.



Wij zijn zeker geen kinderhaters maar vinden een leven zonder kinderen nu eenmaal een stuk leuker.



Alle reacties Link kopieren
Ik was dit weekend ook voor het eerst met stomheid geslagen. Lief en ik waren met vrienden uit eten, ik dronk niet want bob, en ik kreeg voor het eerst voluit de vraag: goh, wil je zwanger worden of ben je soms al zwanger?????





I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Wat een stomme opmerking. Alsof dat de enige reden is om niet te drinken. En hoe lomp ook. Als je ze iets zou willen vertellen had je dat wel gedaan.



Heb je ze meteen uit de droom geholpen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het zegt ook meteen iets over hoe normaal het wordt gevonden alcohol te drinken als je nog moet rijden...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze idd meteen uit de droom geholpen. Ik vind ze stiekem ook meer zijn vrienden dan mijn vrienden, dit zei wel genoeg
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Om dit soort vragen te voorkomen drink ik dan ook altijd.
Ik drink helemaal niet dus ben volgens anderen altijd ongezellig.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 21 maart 2017 @ 23:02:

Ik drink helemaal niet dus ben volgens anderen altijd ongezellig.Volgens sommigen dan. Niet volgens alle anderen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 21 maart 2017 @ 23:03:

[...]





Volgens sommigen dan. Niet volgens alle anderen.Klopt. Maar wel irritant. Want ik ben reuze gezellig, soms...
Alle reacties Link kopieren
Ik mocht ook nachtbraken vannacht... om de melkweg te proberen te fotograferen. Vrijheid blijheid!
Alle reacties Link kopieren
quote:Forumster schreef op 22 maart 2017 @ 11:23:

Ik mocht ook nachtbraken vannacht... om de melkweg te proberen te fotograferen. Vrijheid blijheid!Gelukt?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het, mijn statief is stukgeraakt dus ik was wat beperkt. Maar moest naar het toilet en dacht dan kan ik ook wel even buiten kijken . Verder ben ik op congress dus kan nog niet nabewerken;



[...]
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Maar haal de link even weg, je naam staat er bij..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
[quote]Forumster schreef op 22 maart 2017 @ 12:07:

Ik hoop het, mijn statief is stukgeraakt dus ik was wat beperkt. Maar moest naar het toilet en dacht dan kan ik ook wel even buiten kijken . Verder ben ik op congress dus kan nog niet nabewerken;



*knip*
Alle reacties Link kopieren
Nu heb je het bericht gekopieerd, met een knip. Het oorspronkelijke bericht staat er nog
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mooie foto, Forumster!
Alle reacties Link kopieren
Oops, sorry! Fijn dat een modje het heeft gewijzigd. Dit forum handigt me nog steeds niet en ik had niet alle aandacht erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 19 maart 2017 @ 19:25:

[...]





Zeg... Ben jij wie ik denk dat jij bent? Ik forum niet zoveel meer, dus ik heb je gedaanteverwisseling gemist..



Ik zie dit nu pas, maar ehhh, jep ik gok zomaar dat je de goede voor je ziet!

Ik was mijn oude log-in gegevens kwijt na een pc crash, en dit was het makkelijkst en snelst
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
vandaag een kind in de wachtkamer van het dierenziekenhuis waar ik werk.. continu gillen : MAMA, MAMA!



na dat zo'n 20 keer aangehoord te hebben, de moeder vriendelijk ( denk ik ;) ) verzocht haar dochtertje stiller te houden vanwege de zieke dieren in de opname ( en om mijn irritatie level naar beneden te krijgen ha! )



waarom bij de huisarts en of ziekenhuis wel stil zijn en niet bij de dierenarts?



moeder was not amused.. "het duurt nl wel lang..." tja, dan vind ik geen reden om je kind niet tot stilte te manen. Dat het dan soms niet gauw lukt daar kan ik wel begrip voor opbrengen. maar niet 1 keer corrigeren, dat vind ik not done.





daarna met wat kindervrije collega's wat kinder ergernissen gedeeld. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik durf het bijna niet te bekennen, maar ik ga binnenkort op vakantie naar een all inclusive resort.



De locatie is uitzocht op basis van de mogelijkheden om te gaan duiken. We willen eens een keer echt op duikvakantie. Niet alleen omdat het ons gewoon leuk lijkt, maar ook om het aantal gelogde duiken te verhogen. Voor bepaalde hele gave duikspots moet je bijvoorbeeld 50 gelogde duiken hebben.

De keuze is daar niet groot, dus je komt sowieso op een resort terecht. Het is wel buiten het seizoen dus dat scheelt, maar ik maak mij er eigenlijk niet zo'n zorgen over kinderen en zo.



Ik ben veel benieuwder wat mijn vriend vindt van all-inclusive en een resort. Ik ging vroeger nog wel een week naar Griekenland of Spanje (welliswaar niet all inclusive), maar dat heeft hij sinds zijn vroege jeugd niet meer gedaan. Ik had hem tijdens het uitzoeken zitten plagen met ontbijt om zo laat, 10-uurtje zo laat, lunch, ijsje in de middag, snack voor het slapen gaan ed. Hij viel bijna van zijn stoel toen hij las dat het echt zo was, want hij geloofde mij dus niet. Er gaat straks een wereld voor hem open.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat je vriend er van gaat vinden, dianaf.

Vandaag een heerlijke dag gehad. Geluncht met een vriendin en wat nuttige dingen gedaan in de stad, en daarna spontaan allemaal leuke dingen gedaan: op het terras gezeten, de kroeg in geweest, bij vrienden gegeten en spelletjes gespeeld
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Dianaf, ik ben ook benieuwd wat je vriend er van gaat vinden.



Roxy, klinkt als een zeer geslaagde dag.



Ik geniet heerlijk van de rust en vrijheid van het kindvrij zijn. Als ik mijn broer, zus en vriendin zie dan ben ik wat jaloers op hun baby, maar totaal niet op hun wat oudere kinderen. Dan ben ik blij dat het me allemaal bespaard is gebleven.
Kan me als treinreiziger wel eens verbazen. Ooiteens in een trein gezeten met moeder en kleuter. Wat kleuter zoal zei weet ik niet meer, maar dat deed moeder wel aan de telefoon verzuchten dat ze het kind voortaan maar niet meer naar Baantjer liet kijken. Goh.....



Vandaag een kleutermeisje die met handjes op de oren toch maar wel één of andere vechtscene zat te kijken. Ouder zat ernaast. Het bleek Spiderman te zijn.



Ik zou kind eindeloos Zandkasteel laten kijken geloof ik. Ter compensatie ofzo



Meisje in schattig roze gekleed en dan een stoere Minionrugzak vond ik wel een grappige combi. Dat had ik kunnen verzinnen



Ergeren gebeurt niet snel (daar zijn de treinreizen kort genoeg voor), verwonder me slechts



Tot nu toe niet specifiek gezocht naar kindvrije hotels enzo, blijkbaar vaak genoeg buiten het seizoen en de Waddeneiland-campings zijn groot genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw, ik denk dat ik de meeste kinderen tegenkom in trein. Het is voor mij ook wel een reden om niet in de stiltecoupé te gaan zitten. Echt te vaak meegemaakt dat moeders daar met kinderen gaan zitten en gepikeerd zijn als je ze er op wijst dat het een stiltecoupé is. Als zo'n trein hutjemutje vol is, is het natuurlijk iets anders, maar vaak was het dan zo'n halve coupé en dan zag je dat er verderop gewoon nog ruimte was. En ik snap huis wel dat de meeste kinderen niet heel de tijd stil kunnen zijn, maar niet schreeuwen of juist wel zachtjes praten lijkt mij niet zo'n probleem.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Spidermankleuter zat dus voor een laptop zonder koptelefoon. Het was geen stiltecoupé maar toch vond ik het wat apart..
Alle reacties Link kopieren
quote:Watervrouw333 schreef op 29 maart 2017 @ 08:36:

Spidermankleuter zat dus voor een laptop zonder koptelefoon. Het was geen stiltecoupé maar toch vond ik het wat apart..Ik stem voor aparte kindercoupés. En eentje voor ouderen-die-na-9-uur-hard-beppend-naar-de-grote-stad-reizen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven