Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol?! 2017

07-11-2016 22:15 1863 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn ze dan, de mollen van dit jaar:



Actrice en cabaretière Sanne Wallis de Vries Winnaar!

Presentator Jeroen Kijk in de Vegte

Actrice Imanuelle Grives

Acteur Thomas Cammaert De Mol!

Actrice Sigrid ten Napel

Presentator Jochem van Gelder

Journaliste Roos Schlikker

Choreograaf Vincent Vianen

Presentatrice en vlogger Yvonne Coldeweijer

Wetenschapsjournalist Diederik Jekel







De eerste aflevering is op zaterdag 7 januari om 20.30 op NPO1!
Alle reacties Link kopieren
ja die reactie van Diederik, echt prachtig!!! hij had het niet aan zien komen, mooi om te zien.



ik vond de aanwijzingen wel heel erg vaag, maar inderdaad door alle discussies op internet en mensen die echt uren besteden aan het uitzoeken van de aanwijzingen moeten ze ook niet te duidelijk zijn. maar ik had ze er niet uit gehaald. ik vond het erg leuk om te zien, en ga volgend jaar zeker weer kijken.



nu eerst een paar afleveringen WIDM Belgie kijken, en daar van genieten
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik kik uit naar volgend jaar. Jammer dat er altijd weer zo'n gezeur ontstaat als het is afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 12 maart 2017 @ 08:12:

Ik vind het wel grappig dat heel veel mensen op Thomas zaten door de "tweeling-hints" maar dat die er blijkbaar helemaal niet waren



Hij was blijkbaar een goede mol, want hij is maar 2x als mol in de test ingevuld. Ik vond het verschil met hem ook heel groot na de bekendmaking! Een heel ander persoon.Die tweeling hints heb ik niet opgemerkt. Dat zijn nou net van die dingen die mij totaal niet opvallen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hem een fantastische mol! Heb hem nooit uitgesloten maar ook nooit als hoofdverdachte gehad, ik wist het bij hem gewoon niet.



De hints van de redactie vond ik maar slap, behalve die van de intro. Goed seizoen was het!
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook goed dit keer, ik ga meestal op mijn gevoel af ipv aanwijzingen en dat is altijd fout maar vanaf dat Yvonne eruit was verdacht ik hem geloof ik.
quote:Yggdrasil- schreef op 11 maart 2017 @ 22:21:

[...]



Dat was 'een'vriendin'. Niet dé!!!!!Waar ken ik die eigenlijk van?
quote:MarindaH schreef op 12 maart 2017 @ 09:31:

[...]

Waar ken ik die eigenlijk van?http://www.saracoster.nl/ ... adelaCroix-SaraCoster.pdf



Volgens mij is de zoektocht naar een donor op tv geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 12 maart 2017 @ 09:31:

[...]





Waar ken ik die eigenlijk van?Nina heeft meegedaan met het tvprogramma Samen Single op net5.
Ah, dank!
Wat had Sigrid eigenlijk voor verplichtingen dat ze hier niet bij kon zijn? Zoiets wil je toch niet missen en staat al een jaar in je agenda? Of was ze nog boos op Jochem?



Ik vond het wel heel leuk om te horen met hoeveel geluk Jochem de finale heeft gehaald. En hoe zijn zoon over zijn vader vertelde, haast aandoenlijk.
Alle reacties Link kopieren
ik 'wist' al dat Thomas de mol was na de aflevering waarin 3 kandidaten gekidnapt waren en een dag later hun verhaal kwamen vertellen.

Je zag toen dat Thomas letterlijk met de tandenborstel van Diederick in zijn hand stond en iets zei in de trant van dat hij niks had meegenomen.

Vervolgens begint Diederick te vertellen dat hij een tasje met spullen had ingepakt etc.

Hij zei daar toen niks van en ging met de Roos-verdenkers mee.

Voor mij was het toen al duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Aaaah ik wist het meteen!! Vanaf aflevering 1. Hij deed zo atypisch.

Zoals Sanne zei, als je hem wat beter kent dan zie je dat bepaalde reacties niet "passen" bij de echte Thomas.

Grappig dat zijn BFF dat niet door had. Volgens mij wou ze hem te graag geloven
Ik geloof ook best wel dat de echt Thomas wat uitbundiger is zijn koppie verraad een hoop vond hem al veel aanweziger gisteren tijdens de ontmaskering dan dat ik hem in het spel heb gezien.



En Jochem echt hoeveel geluk kan iemand hebben hij heeft nooit Thomas verdacht en toch in de finale gekomen alleen door jokers en een vrijstelling.



Ik heb echt zitten smullen van deze serie en ga toch eens kijken waar de Belgische versie op is.
quote:girasole3 schreef op 12 maart 2017 @ 10:10:

ik 'wist' al dat Thomas de mol was na de aflevering waarin 3 kandidaten gekidnapt waren en een dag later hun verhaal kwamen vertellen.

Je zag toen dat Thomas letterlijk met de tandenborstel van Diederick in zijn hand stond en iets zei in de trant van dat hij niks had meegenomen.

Vervolgens begint Diederick te vertellen dat hij een tasje met spullen had ingepakt etc.

Hij zei daar toen niks van en ging met de Roos-verdenkers mee.

Voor mij was het toen al duidelijk.



Dit was ook precies het moment waardoor ik in de Thomas tunnel ging. De aflevering heette ook 'meegaand'. Mee gaan met de andere stemmers.



Moet wel zeggen dat hij echt weinig zijn best hoefde te doen in deze groep om onschuldige mensen verdacht te maken, daar zorgden ze allemaal zelf voor haha
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 12 maart 2017 @ 13:28:

Ik geloof ook best wel dat de echt Thomas wat uitbundiger is zijn koppie verraad een hoop vond hem al veel aanweziger gisteren tijdens de ontmaskering dan dat ik hem in het spel heb gezien.



En Jochem echt hoeveel geluk kan iemand hebben hij heeft nooit Thomas verdacht en toch in de finale gekomen alleen door jokers en een vrijstelling.



Ik heb echt zitten smullen van deze serie en ga toch eens kijken waar de Belgische versie op is.

Ja en Jochem is dus gewoon zo ver gekomen omdat hij kennelijk heel slecht was in informatie verzamelen en onthouden en dus steeds niet goed op Diederik zat



Jammer dat Jochem na de ontknoping niet heeft toegelicht waarom hij op het einde vol op Sanne ging, of is dat nog online gezet?
Alle reacties Link kopieren
Ik zat op Thomas sinds het bieden op de vrijstellingen. Hij was steeds de laatste die bood en dan toch niet kocht. Dat was zó makkelijk mollen!



In de aflevering 'Verblind' (ja, af en toe dachten dochter en ik aan de hints van de titel) kon hij het zijn of Jochem. Dochter zat op Jochem



Ik vond het erg leuk dat Sanne gewonnen heeft.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 12 maart 2017 @ 13:28:

Ik geloof ook best wel dat de echt Thomas wat uitbundiger is zijn koppie verraad een hoop vond hem al veel aanweziger gisteren tijdens de ontmaskering dan dat ik hem in het spel heb gezien.



En Jochem echt hoeveel geluk kan iemand hebben hij heeft nooit Thomas verdacht en toch in de finale gekomen alleen door jokers en een vrijstelling.



Ik heb echt zitten smullen van deze serie en ga toch eens kijken waar de Belgische versie op is.



Ja hij is gewoon echt een leuke en spontane kerel. Ik vind het zo fijn dat hij het zo goed doet in NL.



De belgische versie is op VIER.

Op vier.be kan je de afleveringen herbekijken, maar is wel een hele andere vibe hoor..

Opdrachten zijn allemaal om ter spectaculairst en er zitten me ook een paar irritante kandidaten bij joh
Vevana bedankt ik ga er eens naar kijken



Ik vind Thomas gewoon een lekker ding die zou ik best wel eens willen ontmoeten
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou Single... Hij heeft ooit, als 17 jarige jongen, m'n tweelingzus gedate

Toen was hij nog niet helemaal bekeerd tot de mannen. Na m'n zus wel . Maar er is dus altijd nog hoop.



En ik kom hem hier nog regelmatig tegen als hij z'n nichtje ophaalt, die bij mijn dochter in de klas zit. Ik zal hem zeggen dat hij een fan bij heeft
Is goed Vevana
Alle reacties Link kopieren
Goeie herinneringen:



http://www.upcoming.nl/ma ... erleukste-seizoen-ooit-is



Niet klikken als je nog oude seizoenen wil kijken.

Voor wie seizoen 3 (waar het over gaat) nog niet heeft gezien: verplichte kost!



https://www.youtube.com/w ... L50AA98D55046FF59&index=1
quote:AnAppleADay schreef op 21 maart 2017 @ 09:13:

Goeie herinneringen:



http://www.upcoming.nl/ma ... erleukste-seizoen-ooit-is



Niet klikken als je nog oude seizoenen wil kijken.

Voor wie seizoen 3 (waar het over gaat) nog niet heeft gezien: verplichte kost!



https://www.youtube.com/w ... L50AA98D55046FF59&index=1

Thanks voor de laatste link!

Ben WIDM pas vorig jaar gaan kijken en een beetje verslaafd geworden
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die recent een van de eerste seizoenen terug heeft gekeken en mij kan helpen met het volgende:



Er staat mij bij dat de kandidaten vroeger hun eten en accommodatie zelf moesten bekostigen van het geld uit de pot. Klopt dat, of ben ik in de war met een ander programma?
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Volgens mij is dat nooit zo geweest.
quote:S7rin schreef op 25 maart 2017 @ 00:26:

Is er iemand die recent een van de eerste seizoenen terug heeft gekeken en mij kan helpen met het volgende:



Er staat mij bij dat de kandidaten vroeger hun eten en accommodatie zelf moesten bekostigen van het geld uit de pot. Klopt dat, of ben ik in de war met een ander programma?Je bent in de war.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven