Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
@Eva t valt nog niet mee om n leuke date via Tinder te realiseren...net zoals veel mannen zijn er ook legers vrouwen die na n match angstig stil blijven of vallen...tuurlijk snap ik dat na t naar rechts vegen t pas echt begint...t aftasten..t vragen...t kletsen...maar veel blijven oppervlakkig en haken af (op naar de volgende) of blijven dagenlang afwachten wie dan t eerste berichtje er tegenaan gooit..

Denk dat t kwestie van volhouden is...die ene waarmee t vanaf t begin klikt...maar dat je daarbij eerst 10 anderen moet swipen...t is t concept...



@lovestar...t was goed bedoeld....als n soort hart onder de riem steken....geen oordeel vanuit mij !!
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
@gb....fijn weekend !!
Bimzarellio...what else
Ok, jammer dat het moeilijk gaat. De man kan het beste de eerste stap zetten vind ik. Ben ik toch een beetje ouderwets in. Alle mannen waar ik bij begon is nooit op een date uitgelopen.

Al blijf ik dat wel af en toe doen. Maar de mannen die snel reageren na een match heb ik nog de beste date ervaringen mee.

Lekker enthousiast, word ik ook enthousiast van. Top!
Alle reacties Link kopieren
Ik begin 9/10 keer het gesprek eigenlijk, als ik op die mannen moet wachten.. Maar ik verzin niks origineels, dat mag hij dan doen. Als ze saai reageren dan hef ik de match op haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin nooit het gesprek, en daarom heb ik zoveel matches maar geen gesprekken. Ik heb ook al opgegeven om alles netjes en overzichtelijk te houden. Ik heb ook al een week Lexa en ik ben nog geen leuke man tegen gekomen. Ze zijn allemaal onaantrekkelijk en dat klinkt heel erg en oppervlappig!
Alle reacties Link kopieren
Ik begin ook nooit gesprek, ben ouderwets haha.

Heb al aantal dagen niks meer gehoord van date, eerst hadden we om de dag contact. Dinsdag zal hij wel moeten, dan ben ik jarig ;-)Als ik dan nog niks heb gehoord is het een l*l en next.

Volgens mij heeft hij best druk leven dus zal wel goedkomen. Ben alleen wel beetje terughoudend, sinds januari is nog maar uit met zn ex vriendin waar hij een huis mee had gekocht enz. Zijn die mannen daar dan zo snel overheen?
Alle reacties Link kopieren
@gb Mooi hoe je reflecteert op jezelf! Het is gewoon zoeken naar een gezonde middenweg. Moet zeggen dat het mij echt nooit overkomt, gek op iemand zijn! Heb ik alleen bij m'n ex gehad (wat direct weer hoop geeft, want het kán dus wel!!). Dus ergens lijkt het me ook wel heerlijk om in iemand op te gaan. Ik ben eigenlijk te nuchter en te realistisch voor de liefde... ik vind dat vaak een gemis in mijn leven hoor.



Lijkt me zo heerlijk om eens een vent tegen te komen die ik écht interessant vind. Hoeft niet eens verliefdheid te zijn. Maar echt... dat overkomt me nou nooit, een leuke kerel.
Alle reacties Link kopieren
@Jempo same here. Nooit die enorme klik of het gevoel van wauw dit kan meer zijn.



Nu op weg terug naar huis van date met tinder man. Hadden om 21u afgesproken dus vrij lang volgehouden. En hoewel we onwijs gelachen hebben en heel leuk gepraat, is het denk ik geen date 2. Zou geen nee zeggen trouwens als hij me zou uitnodigen maar denk dat hoj dat niet gaat doen. Deze man komt echt sinds januari uit een heule lange relatie en is er echt niet klaar voor merk ik op uit alles. Nouja in ieder geval wel leuke avond gehad !
Ik heb mijn date ook afgekapt. Kon het echt niet meer. Nieuwe afspraak plannen verliep ook moeizaam. Geen zin in gedoe al zo kort als je elkaar kent. Genoten van de dates en ons contact tussen date 1 en 2. Maar dat contact de laatste week verliep niet meer natuurlijk. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het een leuke avond was Mimo, maar toch jammer dat het niet meer was.. al kan dat wel nog komen!



Oké, die date van mij is ook niet eerlijk.. Hij was vanaf vandaag twee weken weg. En ik vind dit irritant van mezelf dat ik dat gecheckt heb maar oké.. vanochtend stonden de kms inderdaad op ver weg maar nu is 'ie gewoon in de buurt. Dat is dus raar.. nou ja ik verwachtte er al niet veel van maar nu ben ik er wel weer klaar mee. Echt.. bestaan er wel eerlijke, leuke mannen. Geloof niet dat ze op tinder te vinden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hm toch jammer Eva.
Alle reacties Link kopieren
Die kms en laatste tijd online geweest kloppen volgens mij ook niet?
quote:Eva- schreef op 25 maart 2017 @ 01:12:

Ik heb mijn date ook afgekapt. Kon het echt niet meer. Nieuwe afspraak plannen verliep ook moeizaam. Geen zin in gedoe al zo kort als je elkaar kent. Genoten van de dates en ons contact tussen date 1 en 2. Maar dat contact de laatste week verliep niet meer natuurlijk. Jammer.Jammer Eva, maar goede beslissing denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook even niet wat ik moet denken... geen nieuwe matches op tinder, de mannen van vorige weken niks meer van gehoord voor het maken van een afspraak en gisteren was ik op een sociale borrel en stuk voor stuk alle leuke mannen waarmee ik sprak waren bezet ;( Ik merk dat ik ook vragen stel om daar snel achter te komen en als ze dan bezet zijn verlies ik ook deels mijn interesse... Offline kom ik de laatste tijd alleen maar bezette mannen, tegen alsof iedereen een relatie heeft... Maar het overschot op de apps doet je anders vermoeden. Online is het zo'n gedoe om eens leuk te daten.
quote:Lovestar schreef op 24 maart 2017 @ 16:57:

@Gb

Ik vind dat je een prachtig stuk van reflectie laat zien. Echt heel mooi te lezen enerzijds je gedrag en hoe dingen gegaan zijn en dan vervolgens wat erachter zit aan jouw kant. Ik hoop dat je hier inderdaad lering uit kan trekken en iets uit kan halen wat voor jou fijn is.



Blijf alsjeblieft op deze manier doorleren, maar zorg ook goed voor jezelf



Dank je lovestar! Het is niet altijd makkelijk eerlijk te zijn want ik zie zelf ook wel dat ik me te snel afhankelijk maak van mannen. Tegelijkertijd helpt het me juist hier te schrijven, het zwart op wit te zien en jullie visie op de zaak te lezen. Daar heb ik heel veel aan.

Wil niet zeggen dat daardoor het probleem direct opgelost is, maar het helpt me wel om inzicht te krijgen.



Ik heb nog steeds niets gehoord en alhoewel ik vermoed dat hij op een gegeven moment contact opneemt erger ik me er toch aan. En dan zit ik toch weer op een bericht te wachten, hoe irritant.

Ik weet ook dat dit niets gaat worden, maar stom genoeg hoop ik dan toch weer op van alles. Dat hij zo verliefd op me wordt dat het hele exenprobleem opgelost is. Maar hij zei letterlijk dat hij in al zijn nieuwe relaties, weet niet hoeveel het er waren, moeite had de vrouwen niet met zijn ex-vrouw te vergelijken. Het zou naïef zijn om te denken dat dat bij mij niet het geval zou zijn. Hij zei ook letterlijk, toen ik een bepaalde karaktereigenschap van mezelf beschreef: oja, zo was mijn ex-vriendin ook. En dat was niet positief bedoeld.



Frustrerend dit, vooral omdat ik er mee wil stoppen maar iets me tegen houdt. Dat ik nu al weet dat ik weer overstag ga op het moment dat hij me een berichtje stuurt.



Misschien is dit het juiste moment om voor mezelf te kiezen.



Ok, genoeg gereflecteerd, ik ga joggen en daarna de natuur in. Fijn weekend iedereen!
quote:Robinson schreef op 25 maart 2017 @ 02:24:

Die kms en laatste tijd online geweest kloppen volgens mij ook niet?Km's kloppen volgens mij wel hoor, als ik ver weg zit geeft Tinder dat precies aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 25 maart 2017 @ 09:19:

[...]





Km's kloppen volgens mij wel hoor, als ik ver weg zit geeft Tinder dat precies aan.Ja, volgens mij kloppen de kms dus ook gewoon.
Misschien niet exact, maar je ziet het wel duidelijk wanneer iemand verder weg is dan normaal.
quote:lola712 schreef op 25 maart 2017 @ 09:02:

Ik weet ook even niet wat ik moet denken... geen nieuwe matches op tinder, de mannen van vorige weken niks meer van gehoord voor het maken van een afspraak en gisteren was ik op een sociale borrel en stuk voor stuk alle leuke mannen waarmee ik sprak waren bezet ;( Ik merk dat ik ook vragen stel om daar snel achter te komen en als ze dan bezet zijn verlies ik ook deels mijn interesse... Offline kom ik de laatste tijd alleen maar bezette mannen, tegen alsof iedereen een relatie heeft... Maar het overschot op de apps doet je anders vermoeden. Online is het zo'n gedoe om eens leuk te daten.

Lola, om eerlijk te zijn vind ik je steeds behoorlijk dramatisch en negatief klinken. Rot voor je dat het daten even niet lukt. Ik krijg soms door je berichtjes een beetje de indruk dat het krijgen van een relatie zo'n beetje je levensdoel is. En krijg ook de indruk dat je niet zo gelukkig bent met jezelf en jouw leven en wanhoop de overhand neemt.

Ik kan mij voorstellen op basis wat ik hier van je lees en als een man dat ook zo oppikt, dat dat afschrikt.
quote:greenbean schreef op 25 maart 2017 @ 09:08:

[...]

Misschien is dit het juiste moment om voor mezelf te kiezen.



mooi inzicht. Je hele tekst overigens. Je ziet je patronen. Nu nog naar handelen en dat is heel lastig als je altijd anders gedaan hebt.



Jogse!
Je kan je op Tinder (tegen betaling geloof ik) waar je maar wil aanwezig zetten. Iemand die in het buitenland zit kan zich in zijn eigen omgeving inloggen en mensen uit zijn thuisomgeving swipen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 25 maart 2017 @ 09:25:

[...]



Lola, om eerlijk te zijn vind ik je steeds behoorlijk dramatisch en negatief klinken. Rot voor je dat het daten even niet lukt. Ik krijg soms door je berichtjes een beetje de indruk dat het krijgen van een relatie zo'n beetje je levensdoel is. En krijg ook de indruk dat je niet zo gelukkig bent met jezelf en jouw leven en wanhoop de overhand neemt.

Ik kan mij voorstellen op basis wat ik hier van je lees en als een man dat ook zo oppikt, dat dat afschrikt.Dramatisch ben ik niet, de gesprekken die ik heb zijn meestal gewoon leuk. Mijn omgeving is wel langzaam aan het settelen of hopt van relatie naar relatie... dus dat helpt niet mee. Ook met het mooie weer vallen de verliefde stelletjes eerder op. Ik heb wel genoeg afleiding, maar toch elke avond alleen thuiskomen...
Ik zit nu aan de andere kant van t land bij mijn ouders. Gisteravond even geswypt, mijn hemel, wat een lelijke mannen allemaal Vind ik tenminste. Dus geen matches hier!
Haha Chero dat heb ik ook als ik naar mijn ouders ga. Het Oosten des lands. Pfff. Vreselijk.



Lola, genoeg afleiding? Van wat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 25 maart 2017 @ 09:47:

Je kan je op Tinder (tegen betaling geloof ik) waar je maar wil aanwezig zetten. Iemand die in het buitenland zit kan zich in zijn eigen omgeving inloggen en mensen uit zijn thuisomgeving swipen.



Hoeft niet, je hebt ook een scala aan nep-Tinders waarmee je dat kunt instellen. Ideaal vind ik, want daar kun je rustig mee tinderen in de trein. Ik hoef geen matches die meer dan 20 km van me af wonen.



Kortom die afstanden moet je echt niet naar kijken joh. Sowieso, wat boeit het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven