Uitgerekend begin oktober 2017

28-01-2017 12:12 1790 berichten
Dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin oktober 2017
Schrijf gezellig mee!

Gebruikersnaam: Oktober2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Naam Leeftijd (v/m) # Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Mariel1986 31/31 1e 30 september Meisje! :heart: Bevallen op ... september! :love:
Theeleut88 28/31 1e 30 september Jongen! :heart: Bevallen op ... september! :love:
89Marloes 27/28 2e 13 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 13 september! :love:
PSVgirl 29/33 1e 15 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 19 september! :love:
BelgischMeisje 27/29 1e 12 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 23 september! :love:
Yastra 32/27 2e 8 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 25 september! :love:
Stefaniee 28/29 1e 3 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 28 september! :love:
Enorah 28/27 1e 7 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 2 oktober! :love:
Baggal 33/50+ 1e 9 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 3 oktober! :love:
Merl 28/30 1e 1 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 4 oktober! :love:
00suus00 28/34 1e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 5 oktober! :love:
Ingelke_Kepringelke 30/35 2e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 16 oktober! :love:
ennasje91 25/28 2e 19 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 18 oktober! :love:
Piena01 30/36 2e 2 oktober Verrassing :heart: :duckie:
Zwaan28 28/28 1e 5 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Pantoffeldiertje 36/39 1e 5 oktober Meisje! :heart: :duckie:
English.breakfast 28/30 1e 6 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Belle11 28/27 1e 12 oktober Jongen! :heart: :duckie:
LynLyn 31/33 2e 18 oktober Meisje! :heart: :duckie:
:redrose: Litano, Dorien_85, Aankleefsjaan, Mini-m & Innerpeace :hug:


LienKo, Car33, Aapje2015, HappyJoyJoy, Flower253 & Bloempje100 - jullie zijn zo stil, we hebben jullie uit de tabel gehaald. Als jullie toch nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf er gewoon weer inzetten!
anoniem_328227 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 11:40
74.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws! Fijn!!

En een meisje, wat leuk ook! Gefeliciteerd!
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws Baggal! En een meisje is zeker leuk

Hier wil manlief graag een jongetje.. maar ik heb zoiets als het maar gezond is is het allebei welkom
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Baggal!!!
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Baggaljoehoeeeeee een meisje

En super mooi dat alles in orde is. Genieeeeeeten
Alle reacties Link kopieren
Baggal Wwoooooow wat fijn allemaal!!! Jeetje wat een geruststelling. Een meisje wat leuk. Ik heb al een jongetje dus ik zou deze keer een meisje ook wel heel erg leuk vinden.



Ik kom net terug van de termijnecho. Ben 4 dagen teruggezet, dus uitgerekende datum is nu 19 oktober. Kleine smurf was lekker aan het bewegen! Heel schattig.



We hebben het ook nog over de NIPT gehad, ze kunnen ergens vanaf 3 april pas een afspraak voor me maken en ik moest er rekening mee houden dat het druk ging zijn. Ook het wachten op de uitslag duurt een week langer omdat er veel animo zal zijn. Ach, het zij zo! Voor nu kan ik wel weer even teren op een mooie termijnecho.
Wauw Baggal !! Wat superfijn!!

Wij hebben vandaag de NIPT gedaan, hooplijk krijgen we ook zo snel de uitslag!
Alle reacties Link kopieren
Baggal! Wat leuk joh, een kleine meid en wat fijn dat alles goed was qua uitkomst. Nu kan het shoppen pas echt beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn nieuws Baggel!



Kdv/go: ik heb met de eerste pas na de bevalling alles geregeld. Ik wilde er een goed gevoel bij hebben. En hier zijn totaal geen wachtlijsten. Gekozen voor kdv, gevoel was fijner, omdat hier meer controle is en bij ziekte je zeker weet dat de kleine bij de opvang terecht kan.



Ennasje wat fijn dat alles goed was!



Foliumzuur: ik slik al jaren een multivitamine voor zwanger worden/zwanger zijn/na bevalling

bevalt goed, kwa weerstand. dus blijf daar nog wel een poosje aan.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel meiden!! Ik ben echt zo blij (en mijn man ook!) Ik ben zelf best wel meisjes-achtig



Mijn man heeft inmiddels het nieuws verteld aan zijn dochter en die reageerde aangenaam positief.



Ennas: wat fijn!



Stefanie: Bij mij zeiden ze dat ze de NIPT zouden hebben tussen de 5 - 10 dagen, in uitzonderlijke gevallen 14 dagen (als het druk is in het lab). Hopelijk mag jij straks ook opgelucht ademhalen. Hebben jullie ervoor gekozen het geslacht te weten? Dit is optioneel.



Yastra: die extra dingen die je kan achterhalen bij de NIPT wist ik niet. Ik weet ook niet of ik alles zou willen weten...



Piena: ook hier maak ik de folium zuur op en ga daarna over op de pregnacare van vitabolics. Met de misselijkheid van de afgelopen weken kreeg ik die amper naar binnen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Even een ego post.



Vanaochtend een goede echo gehad. Het was de hele tijd aan het bewegen, super leuk om te zien. Het is goed gegroeid en het hartje doen het ook goed. Ik ben 2 dagen vooruit gezet en de uitgerekende datum is nu 11 oktober.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws suus wij mogen vanmiddag voor de termijnecho. Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Baggal is het nieuws al een beetje geland? Heb je al een jurkje gekocht? Wat fijn dat de dochter van je man positief reageerde! Hopelijk is dit het begin.



Suus fijn dat je een goede echo had!



Marloes & Mariel hoe is het bij jullie gegaan?



Hier gaat alles goed, vanmiddag wel op m'n kop gekregen van de fysio.. Moet het écht rustiger aan doen, grrr ben ik niet zo goed in. Gelukkig heb ik al weekend en heb ik me op de bank genesteld met een dekentje.
Hoi meiden!

Ik reageer ff niet elke dag meer want op m'n werk is het nogsteeds heel druk en als ik thuis kom weinig puf meer over.

Wat fijn al die goede echo's en berichten deze week!!! Super fijn theeleut dat alles er goed uit zag bij de nekplooi meting! En wat fijn Baggal dat alles goed was en een meisje!! Zo leuk! Wij weten het als het goed is 3 april bij de pretecho!



pff die nipt vanaf 1 april vind ik nu wel lang duren. Dan ben ik al 14 weken en de uitslag kon idd 2/3 weken duren zeiden ze ivm drukte! Ik hoop maar dat ik 3 april meteen m'n bloed mag laten prikken want op m'n afsprakenkaart staat "consult nipt" alsof ze het alleen nog willen uitleggen ofzo? Toch ben ik er tot nu toe wel rustig onder omdat de kans echt klein is dat er iets is.. voor mijn leeftijd is gemiddeld 19 kindjes met down per 10.000 zwangerschappen.. Ik denk dat de kans op een andere afwijking bij de 20 weken nog groter is eigenlijk. Aghja straks ben ik waarschijnlijk mega zenuwachtig als ik moet wachten op die uitslag. En ik ben er ook nog niet aan uit of ik wil dat ze alles uitzoeken of alleen die 3 (trisomie 21,18,13). Ergens een fijn gevoel als je alles laat testen en alles goed is maar aan de andere kant als er iets uit komt waar je weinig mee kan ga je je daar weer druk over maken. En pff stel je voor dat er echt iets uitkomt dat je kanker hebt ofzo.. pfff niet aan denken!

Maar nu gaat het eigenlijk heel goed, m'n roze wolk is toch echt gekomen sinds de 12 weken. Zit me al helemaal te verdiepen in alles wat ik wil hebben voor het kamertje, etc etc!



flower: wat heftig dat je nu al thuis zit zeg! :( maar je moet je er maar bij neerleggen als het echt niet meer kan he. Wel leuk voor je kleine dat mama nu wat meer thuis is dan



over kdv/go: Ik probeer het met opa's/oma's te regelen en daarnaast een dag minder te gaan werken en dan een vaste dag op het kdv. Zover ik weet zijn er hier geen wachtlijsten voor kdv dus heb er ook niet zo'n haast bij om het te regelen. Maar ik geloof wel dat in sommige grote steden kdv en zelfs basisscholen al tijdens zwangerschap geregeld moeten worden. Hier is dat gelukkig niet zo.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Merl ik snap dat het lang wachten is op de NIPT en dan ook nog wachten op de uitslag... Je hebt al vroeg je geslachtsbepaling, zo spannend!! Ik heb ook zitten kijken of ik die van mij naar voor kan zetten maar ze doen het hier echt pas bij 16 weken...



Ik was me net een beetje aan het oriënteren op wachtlijsten, 1 kinderdagverblijf gaf aan dat als je je zou inschrijven tijdens de zwangerschap dat kind rond de 1e verjaardag kon komen!! Bi-zar! Net dus maar 5 bureaus gemaild met de vraag wat hun wachttijden zijn...
Alle reacties Link kopieren
Suus: wat heerlijk om weer een goede echo te hebben! Wij gaan morgen nog even spieken, ook omdat mijn man weer op reis is vanaf zondag en omdat het gewoon leuk is. Ben morgen 11 + 4 dus de 12 weken komen eraan!!



Merl: Jij bent gelet op je leeftijd geen risicofactor. En in de meeste gevallen is de NIPT ook gewoon goed. De bevestiging is heel fijn, maar ik ga er echt niet vanuit dat jij straks een slechte echo of NIPT uitslag hebt.



Flower: Nu al thuis lijkt me best zwaar, maar zo te horen kom jij je tijd wel door.



Theeleut: Suc6 & fysio.



Heerlijk om zo'n netwerk van opa's en oma's te hebben. Ik ga volgende week maar eens informeren bij het kinderdag verblijf @ Repton Park waar we wonen. Het is tenslotte maar twee minuten en op het terrein zelf. Vind het ook wel belangrijk dat ons meisje leert met andere kinderen om te gaan.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hello!



Even een korte post want het is al laat voor mij em paar dagen niet gereageerd dus dat is nu teveel voor op mijn telefoon.



Eind van de middag echo gehad. Hartje was 157 slagen per minuut, heel mooi zei ze. En goed gegroeid. Nu 6.7 cm. Blijven op 30 september staan! Moet dit topic dus maar verlaten he



Daarna naar de vk en uitslagen gekregen. Bloedsuiker (nuchter) was goed. Ben ik blij mee met mijn hoge gewicht. IJzer was voor veel vrouwen om jaloers op te worden, aldus vk hihi (8.4). Kwamen verder geen gekke dingen uit. Hartje bij de echo gehoord en daarna nog bij de vk. Kon hem eigenlijk niet vinden, kleintje lag verstopt hihi.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje: Bijna 7 cm alweer!! Wat gaat het hard Mariel ! Ben je nog misselijk? Ik wel trouwens...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hihi leuk toch Baggal?! ben er wel blij mee hoor



Misselijkheid was zo goed als over, zolang ik niet in de buurt kom van mensen met parfum en mensen die roken. Vanochtend vroeg naar de supermarkt voor sla en toen sloeg de misselijkheid mij om de oren. Al die luchtjes, dat ging niet goed om 9 uur s ochtends...

Verder slaap ik nog wel slecht, ook al werk ik nu even niet. En veel "last" van mn banden, vooral vandaag, na 1.5 uur paardgereden te hebben. Kon geen kwaad volgens de vk.



Jij nog aan het overgeven??
Alle reacties Link kopieren
Mariel Haha jij ook naar sept gezet! fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Alle reacties Link kopieren
Theeleut!! Haha ja! Was ik vorige keer al maar ik dacht, nou ik wacht deze echo wel af maar het klopt nog steeds!
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch Mariel! Super nieuws. Is eenvan je vriendinnen inmiddels zwanger of zijn die twee dames nog steeds aan het proberen? En ik vind het ook wel fijn dat ze bij ons op schema loopt, al had de sonographer gezegd dat kleine afwijkingen helemaal niet erg zijn. Ik ga vanmiddag weer even spieken. Zin in - vertrouwen begint ook steeds meer te komen, zeker na de NIPT al vind ik het echt een bizar idee dat ik waarschijnlijk in Oktober moeder word!!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Nu net even alle berichtjes gelezen. Gister een goede echo gehad. Nu 1 dag terug gezet op 13 oktober. Kindje nog zien bewegen. Blijft leuk om te zien!

Nu weekendje weg met m'n familie. Erg gezellig maar ook vermoeiend
Alle reacties Link kopieren
Fijn, een goede echo Marloes! Gezellig weekendje en doe rustig aan!



Baggal jaaaa you're going 2 be a mommy!!!!! Fijn hoor, zoveel spieken. Betalen jullie die nu elke keer zelf? En wat deed je om 3 uur s nachts online joh?!

Mijn ene vriendinnetje (jan bij 5 weken een mk) heeft afgelopen week positief getest na een week over tijd te zijn. Alleen heeft ze wel een bloedpropje verloren.. dus het is afwachten e spannend! Ik duim heel hard voor haar
Alle reacties Link kopieren
Wat Spannend voor je vriendin Mariel! Duim mee.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
**vervolg**



Bloedpropje is niet fijn. Kan natuurlijk oud bloed zijn. Misschien kan ze wat eerder een echo krijgen?



Ik werd vannacht wakker met zo veel brandend maagzuur Brrrr. Ik ben ook nog steeds misselijk. Iemand anders ook last van brandend maagzuur? Vieze smaak...



En ja, Mariel de echo's heb ik zelf moeten betalen, want ik heb geen VK in de UK. Tja, 2 x £89, 1 x £399 (incl. NIPT) en vanmiddag voor een snelle echo £45. Maar de geruststelling is me ook wat waard. Bovendien heb ik toch al het allerduurste meisje van het hele forum Maar als we haar in Oktober in onze armen mogen houden is het elke cent/injectie waard geweest... Ik wilde zo graag moeder worden. Echt een beetje een droom die in vervulling gaat.

In Nederland is het zorgstelsel echt beter geregeld dan in de UK, waar je alleen de NHS hebt of privaat kan gaan. Ik vind dat overigens ontzettend oneerlijk omdat je vermogen dus gaat bepalen of je wel of geen ouder kunt worden, als het op de natuurlijke manier niet lukt. Ik heb geluk wat dat betreft, maar niet iedereen kan dit doen.



Marloes: Fijn!



Theeleut: Ik heb al een jurkje voor haar gekocht eergister. Een wit jurkje (wat ongetwijfeld niet lang wit zal blijven straks!). Tranen in mijn ogen toen ik aan de kassa stond. En verder heeft de zus van een goede vriendin een lading kleding aangeboden van haar twee meisjes en had de dochter van mijn man ook gezegd dat ze nog wel wat dingen had.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven