Entertainment alle pijlers

90 days to wed, happily ever after

21-01-2017 07:29 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er?



Die Danielle... Ik begrijp t niet hoor...
Alle reacties Link kopieren
Het is net alsof die volslanke dame bij haar Marokkaanse vriend gefotoshopt is als je hun " foto" ziet.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Tigraa schreef op 25 maart 2017 @ 01:19:

[...]





Doe voorzichtig!Grappig dat je dat zei; de straatverlichting was uitgevallen overal, brak echt bijna m'n nek zag geen hand voor ogen
quote:Tigraa schreef op 25 maart 2017 @ 01:43:

Het is net alsof die volslanke dame bij haar Marokkaanse vriend gefotoshopt is als je hun " foto" ziet.



Jaaa weet precies wat je bedoelt, echt erg die 2.. Love trash-tv



Als je denkt wat een trage reactie: klopt.. ging eerst douchen na duistere koude wandeling, nog wat rommelen in huis en nu alweer tien voor 3 opeens. Nou ja morgen lekker uitslapen, zin in!
Alle reacties Link kopieren
Die Azan verzint van alles om maar niet 'fysiek' te hoeven zijn met Nicole. Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen. Hij vindt een greencard geiler dan Nicole.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 25 maart 2017 @ 02:55:

Die Azan verzint van alles om maar niet 'fysiek' te hoeven zijn met Nicole. Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen. Hij vindt een greencard geiler dan Nicole.Dat klopje op haar rug ook toen ze gingen slapen...awkwarrrd...
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bestaardigopzich schreef op 25 maart 2017 @ 02:50:

[...]





Jaaa weet precies wat je bedoelt, echt erg die 2.. Love trash-tv



Als je denkt wat een trage reactie: klopt.. ging eerst douchen na duistere koude wandeling, nog wat rommelen in huis en nu alweer tien voor 3 opeens. Nou ja morgen lekker uitslapen, zin in!



Heerlijk vooruitzicht!



Azan vind ik ook niet echt een fotomodel hoor. Hij heeft een mooi kleurtje en is slank, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik vond zijn familie wel superlief op haar reageren.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:fanatic schreef op 24 maart 2017 @ 21:14:

Ik snap wel dat de zus van Jorge die anfisa niet kan doorgronden.



Is niet makkelijk bij iemand met een plastic gezicht...



Ben ik de enige trouwens die zich rot ergert aan het ge : My love...Nee hoor. Ik vind dat ook verschrikkelijk.
quote:himalaya schreef op 24 maart 2017 @ 21:40:

Áls Anfisa een keer lacht heeft ze helemaal een raar gezicht en met name lippen.Daar hoeft ze niets eens voor te lachen.:
Ik was gisterenavond pas na '90 days to wed' thuis. Nu dus terug gekeken. Blij te lezen dat ik me aan dezelfde dingen erger. Die Nicole: hoe kun je je niet verdiepen in de cultuur van een land en die cultuur niet respecteren, blijven doordrammen als een kleuter dat je alcohol wilt drinken, zoenen in het openbaar en op 1 kamer wilt slapen, terwijl je al zo vaak uitgelegd is dat dat binnen de Islamitische cultuur niet mag. Hoe kun je je kind papa laten zeggen tegen een man die je nog nooit ontmoet hebt? Pas je qua kleding iets meer aan als je bij je schoonfamilie op bezoek gaat. Die BH: ik erger mij daar ook al vanaf de eerste seconde aan. Bovendien zou ze haar lichaam meer vorm aan haar lichaam geven door een goede BH te dragen.
quote:Tigraa schreef op 25 maart 2017 @ 03:00:

[...]





Heerlijk vooruitzicht!



Azan vind ik ook niet echt een fotomodel hoor. Hij heeft een mooi kleurtje en is slank, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik vond zijn familie wel superlief op haar reageren.Erg beleefd hoe zijn familie op Nicole reageerde, als je ziet hoe respectloos zij met hun cultuur omgaat en dan ook nog in hun huis.
quote:Filee schreef op 24 maart 2017 @ 21:59:

Toch denk ik dat azan ook geen lieverdje is.+1
Alla kreeg van mij bonuspunten met haar opmerking:" Zullen we het even over jouw verleden hebben", toen ze van hem niet uit mocht gaan.

Dan die vreemde, domme vriend van Matt, die elke vrouw van Matt goed moest keuren. Tja... drie huwelijken verder, moet ik toch echt zeggen dat echt gebleken is dat je daar als vriend een expert in bent



Ik erger me trouwens ook aan die Chantel...
Ik heb net de laatste aflevering gezien.



Ik vind Alla erg leuk. Echt een sympathieke jonge vrouw, die volgens mij echt niet dom is en die heel goed weet wat ze wel en wat ze niet kan waarderen. Vind haar beslist geen type "postorderbruid". Ik geloof eerlijk gezegd in haar goede intenties. Echter ze heeft het zwaar.



Nicole is ook niet dom geloof ik. En eigenlijk is het hartstikke goed dat ze nu ontdekken dat er zo veel cultuurverschillen bij hen zijn. Misschien opent dat ogen, want jeetje........ik moet er dus echt niet aan denken om een relatie te hebben met iemand die zo anders is.



Pedro begrijp ik echt wel. Een dronken meid die tegen andere mannen aan zit te dansen....dat zou geen enkele man leuk vinden. Dus waarom zou hij dat moeten pikken. Hij blijft nog rustig vind ik.



En Anfisa......zo plastic dat zelfs emoties niet van haar gezicht af te lezen zijn. Erg toch, dat iemand zichzelf zo verminkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 25 maart 2017 @ 05:14:

[...]





Erg beleefd hoe zijn familie op Nicole reageerde, als je ziet hoe respectloos zij met hun cultuur omgaat en dan ook nog in hun huis.Tot ze erachter komen dat ze vreemd is gegaan
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 25 maart 2017 @ 05:14:

[...]

Erg beleefd hoe zijn familie op Nicole reageerde, als je ziet hoe respectloos zij met hun cultuur omgaat en dan ook nog in hun huis.De familie wordt ongetwijfeld conform het script betaald om zo te reageren
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 25 maart 2017 @ 05:22:

Alla kreeg van mij bonuspunten met haar opmerking:" Zullen we het even over jouw verleden hebben", toen ze van hem niet uit mocht gaan.

Dan die vreemde, domme vriend van Matt, die elke vrouw van Matt goed moest keuren. Tja... drie huwelijken verder, moet ik toch echt zeggen dat echt gebleken is dat je daar als vriend een expert in bent



Ik erger me trouwens ook aan die Chantel...Exact dit dacht ik ook over Alla en ook over de vriend van Matt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jorge en Anfisa beiden niks, maar ik vind dat Anfisa in dit filmpje wel een punt heeft;



https://www.youtube.com/watch?v=I2EDfdEROxs

Zij valt op hem om zijn geld, hij valt op haar voor haar looks. Als hij geen geld had zou zij hem niet daten en als zij niet knap

(oké smaken verschillen) en slank zou zijn had hij haar ook nooit zien staan. Ik erger me soms ook aan zijn slachterofferachtige puppygedrag. Wees gewoon helder over wat je zoekt en sta achter je keuzes. Anfisa is er in ieder geval helder over.
Alle reacties Link kopieren
Wat was nou Jorge zijn " geheim" dat heb ik even gemist tijdens een plaspauze.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 25 maart 2017 @ 10:44:

Ik vind Jorge en Anfisa beiden niks, maar ik vind dat Anfisa in dit filmpje wel een punt heeft;



https://www.youtube.com/watch?v=I2EDfdEROxs

Zij valt op hem om zijn geld, hij valt op haar voor haar looks. Als hij geen geld had zou zij hem niet daten en als zij niet knap

(oké smaken verschillen) en slank zou zijn had hij haar ook nooit zien staan. Ik erger me soms ook aan zijn slachterofferachtige puppygedrag. Wees gewoon helder over wat je zoekt en sta achter je keuzes. Anfisa is er in ieder geval helder over.

Ik heb bijna het hele seizoen gezien, en mensen vallen inderdaad massaal over haar heen.

Maar ik waardeer eerlijkheid, ze is niet sneaky ze komt overal eerlijk voor uit. Wat mij betreft heeft de een punt ja, hij heeft haar ook puur voor haar sexy lijf en goede looks, haar karakter neemt hij op de koop toe.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:himalaya schreef op 25 maart 2017 @ 10:15:

[...]





De familie wordt ongetwijfeld conform het script betaald om zo te reageren

Dit is de standaard reactie. Zeker als familie hem ook een green card toewenst.

Het geroddel begint wel als ze de deur uit is.

Ik denk ook dat de familie wel mentaal voorbereid is door aanwezige camera's etc.

Je moet niet vergeten dat in Marokko het begrip 'verstandshuwelijk' nog in de cultuur zit, hoewel nu minder dan vroeger. Bij een verstandshuwelijk is het van belang dat beide echtelieden het met elkaar kunnen gaan vinden - families zijn er vaak ook om te helpen dat in goede banen te sturen. Men is zich er veel meer van bewust dat een goed* huwelijk niet vanzelf tot stand komt.

* goed als in: economisch succesvol, stabiel, goede taakverdeling waarbij ieder zijn rol pakt en op zijn/haar manier in de behoeften van de ander voorziet
Had iemand trouwens gevraagd om het samenvoegen van de topics '90 days to wed' en 'happily ever after'?

Omdat het eigenlijk wel twee verschillende programma's zijn die na elkaar komen zeg maar.

(toch?)
quote:Courage-- schreef op 25 maart 2017 @ 12:01:

Had iemand trouwens gevraagd om het samenvoegen van de topics '90 days to wed' en 'happily ever after'?

Omdat het eigenlijk wel twee verschillende programma's zijn die na elkaar komen zeg maar.

(toch?)Huh?
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 12:05:

[...]



Huh?Zie huidige topic-titel en de opmerking in het moderator-topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 25 maart 2017 @ 12:01:

Had iemand trouwens gevraagd om het samenvoegen van de topics '90 days to wed' en 'happily ever after'?

Omdat het eigenlijk wel twee verschillende programma's zijn die na elkaar komen zeg maar.

(toch?)Lijkt mij heel onhandig.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
mod topic

Ik heb even gevraagd waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven