Misfit Ray, waar koop je batterijen?

25-03-2017 15:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net na maandenlang twijfelen tussen verschillende trackers de Misfit Ray uitgezocht en besteld via bol.com. Ik heb al jaren slaapproblemen, dus het lijkt me ideaal om m'n slaap in de gaten te houden zonder er té bewust mee bezig te zijn. En te kunnen zien of hier een patroon in zit met beweging overdag etc. Maar ik zal 'm dus meer gebruiken als sleep tracker dan als sport tracker.



Op internet zag ik dat de batterijen 6 maanden meegaan. Top natuurlijk. Nieuwe batterijen kunnen besteld worden via de site van Misfit.



Maar nu schrik ik... want Misfit levert helemaal niet naar Nederland!



Zit nu even helemaal in de stress of ik nou een gigantisch miskoop heb gedaan...



Wie heeft ook de Misfit Ray en hoe doen jullie dit?
Er zitten blijkbaar gewoon knoopbatterijen in. Die kun je op elke hoek van de straat krijgen lijkt me
https://www.conrad.nl/nl/ ... 6174_pla-650146&WT.srch=1
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nagekeken en het zijn volgens mij gewone knoopcelbatterijtjes. Hetzelfde type kan ik ook vinden via een nederlandse batterijen webshop. De afmetingen staan erbij en komen gewoon overeen. Ik heb zelf verder niet zo'n apparaat
Alle reacties Link kopieren
Ohh jeetje ik zit gewoon weer te snel in de stress. Die heb ik gewoon in huis!



Bedankt!



Slotje dan maar!
quote:Jempo schreef op 25 maart 2017 @ 16:19:

Ohh jeetje ik zit gewoon weer te snel in de stress. Die heb ik gewoon in huis!



Bedankt!



Slotje dan maar!Eerst 3000 posts!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 25 maart 2017 @ 16:20:

[...]



Eerst 3000 posts!!







Misschien kunnen we dit topic dan gebruiken om Misfit-ervaringen te delen met elkaar... wie heeft 'm en hoe bevalt 'ie?
Ik had er nog nooit van gehoord. Dus aan mijn ervaringen heb je niks
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een en ben er erg blij mee. Mensen herkennen het niet gelijk als tracker en vinden het ook vaak mooi. Andere apparaten registreren meer maar voor mij is dit voldoende.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bladiebladiebla2016 schreef op 25 maart 2017 @ 17:54:

Ik heb er een en ben er erg blij mee. Mensen herkennen het niet gelijk als tracker en vinden het ook vaak mooi. Andere apparaten registreren meer maar voor mij is dit voldoende.Leuk ben echt benieuwd! Ik krijg 'm morgen binnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven