Entertainment alle pijlers

Boekenbal 2017

25-03-2017 13:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al iemand iets gelezen over het Boekenbal van dit jaar. Ik zie geen recente foto's of nieuwsberichten. En wat ik zie tjongejonge. De bezoekers die het geluk hadden een kaartje te bemachtigen gedragen zich alsof ze lazarus in een disco zijn... shame auteurs, uitgevers en bobo's. Het zal wel door het thema komen dat is namelijk Verboden vruchten.

Zie maar eens bij boekenbal 2017 YouTube.
Euh, compleet lazarus zijn is toch het hele idee achter het boekenbal?



Klinkt of jij je eens wat vaker klem zou moeten zuipen
Het was erg proppen, hoorde ik, want de oppervlakte was te klein voor het aantal mensen. (Normaliter is het in de Schouwburg, maar deze keer in Paradiso en dat is dus te klein).
Je hebt zeker nooit eerder van het boekenbal gehoord...?!
Het was anders een nogal tamme bedoening dit jaar. Vroeger waren de boekenbals veel beter, toen moesten de heren schrijvers zonder uitzondering per kruiwagen huiswaarts. Als je dan wilde weten waar je lievelingsschrijver woonde hoefde je alleen het kotsspoor maar te volgen.
quote:sinnombre schreef op 25 maart 2017 @ 13:37:

Je hebt zeker nooit eerder van het boekenbal gehoord...?!

Dit!

Het hele boekenbal gaat om slempen, sjansen en swingen.... zou er graag eens bij willen zijn!
Als niemand elkaar op de bek slaat is het gewoon #saai
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 13:43:

Het was anders een nogal tamme bedoening dit jaar. Vroeger waren de boekenbals veel beter, toen moesten de heren schrijvers zonder uitzondering per kruiwagen huiswaarts. Als je dan wilde weten waar je lievelingsschrijver woonde hoefde je alleen het kotsspoor maar te volgen.Ben je er geweest?
quote:Taralina schreef op 25 maart 2017 @ 13:44:

[...]



Ben je er geweest?Nee joh, zo goed zuip schrijf ik nou ook weer niet
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 13:48:

[...]

Nee joh, zo goed zuip schrijf ik nou ook weer niet Jammer, had graag alle vuile roddels gehoord!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er één keer geweest, 5 jaar geleden.

Het is minder spannend dan er geschreven wordt.



Een oud collega was er dit jaar, vooral heel lang wachten voordat ze binnen mochten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:froufrou80 schreef op 25 maart 2017 @ 13:25:

Euh, compleet lazarus zijn is toch het hele idee achter het boekenbal?



Klinkt of jij je eens wat vaker klem zou moeten zuipen Ik keek alleen maar naar de serie "KLEM" en als je een vriendin bent kwijt geraakt door alcoholvergiftiging denk je wel honderd keer na voordat je zelf tè veel gaat drinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 25 maart 2017 @ 13:37:

Je hebt zeker nooit eerder van het boekenbal gehoord...?!Als ik met zo'n naam nog nooit van het Boekenbal gehoord zou hebben dan zou het wel erg dom van mij zijn. Ik ben zelfs naar het (eerste) Boekenbal voor lezers geweest dat was in Leeuwarden in 2014
Alle reacties Link kopieren
Zonder Harry Mulish is er geen BAL meer aan.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk heb ik foto's, columns en reacties gelezen over dit Boekenbal. Die van "Anya Niewierra" in de Limburger geeft mooi weer hoe het op haar overkwam. Het stond in de Lunchupdate brief van dat boekenforum waar ik lid van ben. Ook andere schrijvers deden een duit in het zakje dat er een lange rij stond voordat je binnen kon komen en lauwe drank uit plastic bekertjes.

Je moest schreeuwen om een praatje te maken waar ik alleen maar uit kan opmaken dat er geen BAl aan was. R.I.P Harry Mulish, u kunt blij zijn dat u dit niet hebt hoeven bijwonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven