Entertainment alle pijlers

90 days to wed, happily ever after

21-01-2017 07:29 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er?



Die Danielle... Ik begrijp t niet hoor...
quote:Courage-- schreef op 25 maart 2017 @ 12:01:

Had iemand trouwens gevraagd om het samenvoegen van de topics '90 days to wed' en 'happily ever after'?

Omdat het eigenlijk wel twee verschillende programma's zijn die na elkaar komen zeg maar.

(toch?)Vreemd.
Heel vreemd! En niet leuk!
Wie heeft zich hier mee willen bemoeien????
Alle reacties Link kopieren
Staat niet openbaar in het mod topic. Vreemde zaak!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 12:37:

Heel vreemd! En niet leuk!

Je kan eventueel een nieuw topic '90 days to wed' openen.

Misschien in de titel het seizoennummer vermelden?

Ik vind het ook jammer/verwarrend.
quote:mali30 schreef op 25 maart 2017 @ 12:41:

Staat niet openbaar in het mod topic. Vreemde zaak!Jawel hoor.
Als ik nieuw topic open vind ik dat sneu voor de eigenlijke TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 12:45:

Als ik nieuw topic open vind ik dat sneu voor de eigenlijke TO.Waarom? Zijn toch 2 verschillende series. Mensen kunnen zelf kiezen waar ze lezen.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 12:45:

Als ik nieuw topic open vind ik dat sneu voor de eigenlijke TO.

Neuh hoor, kan best.

Maar ik moet zeggen dat de berichten niet echt door elkaar heen lopen, zag ik net.

Laatste bericht van 'andere' topic was eind februari, terwijl 'ons topic' op 3 maart is gestart.

Er is één bericht gemixt door beide topic, die is van 24 maart.



Direct dan ook maar even de vraag:

@Beter.laat: had jij gevraagd om samenvoegen van beide topics?
Zullen we het dan maar zo laten? Dus verdergaan in dit topic zo der een nieuw topic aan te maken?

Mocht iemand het wel vervelend (blijven) vinden laat het dan weten dan maak ik alsnog een nieuw topic aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 25 maart 2017 @ 12:45:

[...]



Jawel hoor.Wel dat het is samengevoegd, maar niet wie er om heeft gevraagd.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 25 maart 2017 @ 12:57:

[...]



Wel dat het is samengevoegd, maar niet wie er om heeft gevraagd.

Nee, maar dat snap ik wel.

En diegene hoeft het ook niet te melden hier hoor. Ook al heb ik er daarnet om gevraagd.

Was een beetje geïrriteerd maar da's alweer over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 25 maart 2017 @ 02:55:

Die Azan verzint van alles om maar niet 'fysiek' te hoeven zijn met Nicole. Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen. Hij vindt een greencard geiler dan Nicole.Ik denk dat hij zich ook schaamt voor haar. Hoe ze doet en hoe ze is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 25 maart 2017 @ 15:06:

[...]





Ik denk dat hij zich ook schaamt voor haar. Hoe ze doet en hoe ze is.Zeker weten. Dat zie je ook aan zijn lichaamstaal.
quote:Courage-- schreef op 25 maart 2017 @ 12:52:

[...]



Neuh hoor, kan best.

Maar ik moet zeggen dat de berichten niet echt door elkaar heen lopen, zag ik net.

Laatste bericht van 'andere' topic was eind februari, terwijl 'ons topic' op 3 maart is gestart.

Er is één bericht gemixt door beide topic, die is van 24 maart.



Direct dan ook maar even de vraag:

@Beter.laat: had jij gevraagd om samenvoegen van beide topics?Nee hoor, ik was 't niet!
Okidook.

Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal dat iemand vond dat een topic waarin al een maand niet was geschreven, samengevoegd moest worden met een ander lopend topic. Ook al niet omdat het om twee verschillende seizoenen ging. Maar goed. Het is geen ramp.
Het is niet onoverkomelijk. Ik ken Happily Ever After niet! Wanneer komt dat en wat is dat?
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 17:20:

Het is niet onoverkomelijk. Ik ken Happily Ever After niet! Wanneer komt dat en wat is dat?

Ik ben het op youtube tegengekomen en als ik het goed heb, dan is het 'hoe is het nu met...' met de koppels die wél getrouwd zijn. Een vervolg dus.

Maar er zijn inmiddels meer mensen hier die het beter kunnen uitleggen.

Gezellig, in ene een heleboel zielen erbij haha.
Is het niet zo dat we eerst '90 Days' krijgen en daarná pas 'Happily Ever After' over de zelfde koppels?

Er lopen toch geen twee programma's tegelijk?
Bah; wat vervelend dat de topics zijn samengevoegd. Ik ga een nieuw topic aanmaken met als titel 90 days to wed 2017
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 17:20:

Het is niet onoverkomelijk. Ik ken Happily Ever After niet! Wanneer komt dat en wat is dat?



Dat is al afgelopen; vandaar dat het wat onhandig is die twee topics door elkaar

Was een vorig seizoen en tijdens happily ever after gingen ze na of men nog bij elkaar was e.d.
quote:Beter.Laat schreef op 25 maart 2017 @ 19:14:

Is het niet zo dat we eerst '90 Days' krijgen en daarná pas 'Happily Ever After' over de zelfde koppels?

Er lopen toch geen twee programma's tegelijk?

Klopt hoor.

Echter nu ging de Happily ever after dus over het vorige seizoen.

En niet het seizoen dat we nu aan het bekijken zijn. Dus niet alleen twee verschillende (weliswaar elkaar opvolgende) programma's, maar ook twee seizoenen door elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Heh vervelend zeg. Ik vrees echter dat het een beetje mijn schuld is. Ik had het "happy ever after" ge-upt met het nieuws over mohamed zijn scheiding. Daarna ging men over op het nieuwe seizoen in dat oude ever after topic...



Ik heb iig niet om samen voegen gevraagd.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:LunchLover schreef op 25 maart 2017 @ 20:15:

Heh vervelend zeg. Ik vrees echter dat het een beetje mijn schuld is. Ik had het "happy ever after" ge-upt met het nieuws over mohamed zijn scheiding. Daarna ging men over op het nieuwe seizoen in dat oude ever after topic...



Ik heb iig niet om samen voegen gevraagd.Nee hoor; is je schuld niet. Juist leuk dat je de moeite neemt dergelijke dingen nog te posten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 25 maart 2017 @ 21:27:

[...]





Nee hoor; is je schuld niet. Juist leuk dat je de moeite neemt dergelijke dingen nog te posten.

Aww tnx.



Ik had trouwens via de FB van Daniëlle een link naar een CSPAN uitzending gezien waarop mensen hun verhaal doen over K1 visa fraude. Hoeveel moeite ze hebben gedaan om aan te tonen wat hun verloofde of reeds getrouwde partner deed om een Green Card te bemachtigen. De Immigratiedienst deed er gewoon niets mee, werd letterlijk gezegd... Daarom vrees ik ook dat Mohamed hier mee weg gaat komen. En never gaat vertrekken uit eigen beweging. Geef hem eens ongelijk. Veel meer kansen in de US voor hem. Maar hij heeft het wel nasty gespeeld.



Om maar even terug on topic te gaan...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven