Excel template gezocht

25-03-2017 13:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Misschien kan iemand me hier helpen. Ik ben op zoek naar een Excel template waarin ik een jaaroverzicht van inkomsten en uitgaven kan maken voor 2 personen waarin dan ook duidelijk moet worden wat de geraamde kosten per persoon waren en de werkelijke kosten per persoon waren.

Ik vind in de Excel sjablonen alleen templates waarin ik wel 2 salarissen kan invullen, maar waarbij de uitgaven niet voor 2 salarissen gesplitst zijn. Ik weet zelf niet hoe ik zo'n template dan kan aanpassen, maar misschien kan iemand hier het wel?



Als iemand me daarmee kan helpen is mijn dank groot!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n template is met wat kennis van excel formules waarschijnlijk redelijk makkelijk aan te passen. Voor snelle oplossing kan je ook zo'n template per persoon gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Maar wil je sommige dingen ook nog gezamenlijk, of wil je alles altijd per persoon zien? Dan kan je gewoon zo een template voor 1 salaris gebruiken, maar dan 2 sheets, één voor elke persoon.
Ik wil wel een poging wagen. Ik vind het leuk om met Excel te werken en ik kan aardig met formules werken. Ik begrijp nog niet helemaal wat je wil, maar als je aangeeft welke template in de buurt komt van wat je wil, kom ik vast een heel eind. Je kunt me pb-en.
Dit is toch heel makkelijk zelf te maken? Kolom inkomsten, kolom uitgaven. Gezamenlijke uitgaven delen door 2, jaarbedragen delen door 12, etc.
Alle reacties Link kopieren
Die maak je toch gewoon zelf
Alle reacties Link kopieren
quote:twistnshout schreef op 25 maart 2017 @ 19:51:

Die maak je toch gewoon zelf Ik werk nooit met Excel, dus ik weet echt niet hoe ik in Excel een grafiek maak of zo'n cirkeldiagram. En in de standaardsjablonen zitten wel templates die dat automatisch doen, maar zoals ik in de OP al zei, in die templates gaan ze uit van 1 inkomen en ik wil juist dat de grafiek is opgesplitst per persoon.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven