Wakker.. Wakkerder.. Wakkerst(?)

15-06-2016 03:14 1555 berichten
Wie is er ook nog wakker en verveelt zich (ook?)



Na 3 uur plafond staren maar weer m'n bed uitgegaan

Zijn er nog meer wakkeren? In voor leuke/flauwe/gezellige/zinloze/whatever kletspraat?
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 26 maart 2017 @ 03:10:

[...]



PvdD, duidelijk.Goed geloopt nbk. Inderdaad PvdD. Heel mooi dat de PvdD vijf zetels heeft.
Power to the people
quote:nbk schreef op 26 maart 2017 @ 03:10:

[...]



PvdD, duidelijk.Waarom zo blij? Zo groot is die partij nog steeds niet en zal het hopelijk ook niet worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 03:06:

[...]

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden over de partij waarop ik heb gestemd!

Overall heb ik een dubbel gevoel. Nederland heeft een stuk rechtser gestemd en op partijen die achter de feiten aan lopen.

Ik twijfelde en heb echt tot de laatste seconde getwijfeld tussen twee partijen.

Nu weer wat rustiger?



Ja, dat rechtse is wel een dingetje momenteel, helaas...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 26 maart 2017 @ 03:17:

[...]



Waarom zo blij? Zo groot is die partij nog steeds niet en zal het hopelijk ook niet worden.Vriendelijk weer Blondie.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Laat me raden je twijfelde tussen groen links en partij voor de dieren.
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 maart 2017 @ 03:21:

[...]



Vriendelijk weer Blondie.Nee ik wil niet onvriendelijk zijn maar wel realistisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Galileo schreef op 26 maart 2017 @ 03:15:

[...]

Goed geloopt nbk. Inderdaad PvdD. Heel mooi dat de PvdD vijf zetels heeft.

Niks geloept, meer een oplettende lezer



PvdD
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 26 maart 2017 @ 03:25:

[...]



Niks geloept, meer een oplettende lezer



PvdD Haha, oke dan!
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 26 maart 2017 @ 03:17:

[...]



Waarom zo blij? Zo groot is die partij nog steeds niet en zal het hopelijk ook niet worden.Waar maak jij uit op dat ik blij zou zijn?
En nou is het afgelopen!
quote:nbk schreef op 26 maart 2017 @ 03:32:

[...]



Waar maak jij uit op dat ik blij zou zijn?Oke, sorry want inderdaad ze zijn niet zo groot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 26 maart 2017 @ 03:34:

[...]



Oke, sorry want inderdaad ze zijn niet zo groot.

Mwoah, in 2006 had Alexander P. ook maar zes zeteltjes en kijk nu...

Alles is mogelijk
En nou is het afgelopen!
Dat is waar maar de partij voor de dieren daar zie ik in de toekomst toch niet veel mensen op stemmen. Maar dat dacht ik eerlijk gezegd ook van groen links en die hebben veel meer stemmen gekregen dan ik ooit gedacht had, Ik vind het niet te geloven.
Alle reacties Link kopieren
Dat de slavernij afgeschaft zou worden of vrouwen kiesrecht zouden krijgen was vroeger ook ondenkbaar. Men geloofde niet dat het ooit zou gebeuren.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 26 maart 2017 @ 03:44:

Dat is waar maar de partij voor de dieren daar zie ik in de toekomst toch niet veel mensen op stemmen. Maar dat dacht ik eerlijk gezegd ook van groen links en die hebben veel meer stemmen gekregen dan ik ooit gedacht had, Ik vind het niet te geloven.Geeft niks, kwartje valt nog wel een keer.
En nou is het afgelopen!
Tis weer weekend en weer n latertje hier

Nog iemand??
quote:Tjuptjup schreef op 02 april 2017 @ 02:10:

Tis weer weekend en weer n latertje hier

Nog iemand?? Ja hier....
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog wakker. Ik had geen idee van dit topic. Ik slaap zo enorm slecht. Val moeilijk in slaap. Snel over mijn moeheid heen en vaak teveel energie (mentaal, niet altijd lichamelijk). Een soort eeuwige macarena in mijn hoofd noem ik het maar.
'We should all start to live before we get too old.'
Hiii Sassa

Hoe komt t dat je nog wakker bent?
quote:beautygoodies schreef op 02 april 2017 @ 02:19:

Hier ook nog wakker. Ik had geen idee van dit topic. Ik slaap door de weeks zo enorm slecht. Snel over mijn moeheid heen en vaak teveel energie (mentaal, niet altijd lichamelijk). Een soort eeuwige macarena in mijn hoofd noem ik het maar.



Hi beauty! Wat balen dat je zo slecht slaapt

Ik heb ook een hele periode dat gehad (toen ook dit topic gemaakt ). Nu gaat t eigenlijk al n tijd goed bij mij doordeweeks. En t weekend meestal ook. Alleen nu net thuis en kan de slaap niet vatten



Wat heb je zoal al geprobeerd om beter te slapen? Mss heb ik nog wel tips haha. En anders gewoon lekke meeschrijven hier, word je vanzelf moe
Kleine werd wakker, die slaapt nu weer en ik kon niet meer in slaap komen, dus nu maar even een wijntje En waarom ben jij nog wakker?
quote:beautygoodies schreef op 02 april 2017 @ 02:19:

Hier ook nog wakker. Ik had geen idee van dit topic. Ik slaap zo enorm slecht. Val moeilijk in slaap. Snel over mijn moeheid heen en vaak teveel energie (mentaal, niet altijd lichamelijk). Een soort eeuwige macarena in mijn hoofd noem ik het maar.O, dat is vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe geprobeerd:

- Slaappilletjes (niet die op doktersvoorschrift, maar gewoon uit de apotheek)

- lavendeldruppels op kussen

- van te voren kamillethee drinken

- geen tv/geen telefoon meer voor het slapengaan, maar ben een kei in plafonddiensten draaien

- de dag doornemen, van begin tot eind (als soort meditatieonderdeel)

- vroeg in bed liggen (helpt ook geen reet, als ik er half 10 inga, ben ik half 1 nog wakker)



Nog tips?
'We should all start to live before we get too old.'
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 02 april 2017 @ 02:25:

[...]



O, dat is vervelend.



Ik heb altijd teveel leuke ideeën en plannen door die eeuwige macarena. Wat overdag heel leuk is, maar in de avond en nacht wat minder.



Gelukkig ben ik wel bijna altijd vrolijk, ook na de slechte nachten.
'We should all start to live before we get too old.'
quote:sassa_82 schreef op 02 april 2017 @ 02:23:

Kleine werd wakker, die slaapt nu weer en ik kon niet meer in slaap komen, dus nu maar even een wijntje En waarom ben jij nog wakker?Ik ben net pas thuis. Ben naar n vriendin geweest en daarna nog ff samen de kroeg in. Ik was moe maar nu thuis opeens klaarwakker
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 02 april 2017 @ 02:30:

[...]





Ik ben net pas thuis. Ben naar n vriendin geweest en daarna nog ff samen de kroeg in. Ik was moe maar nu thuis opeens klaarwakker



Ik heb altijd als ik naar buiten ga terwijl ik moe ben, ik daarna altijd klaarwakker ben voor een paar uur. Na avondjes weg tot half 3 zit ik rustig tot half 5 nog series te kijken terwijl mijn vriend enorm snurkt.



Heb het ook vaak genoeg gepresteerd om na 'drukke avonden' tot half 7 (soms enorm dronken ) te netflixen.
'We should all start to live before we get too old.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven