Gezondheid alle pijlers

Kaakklachten, wie heeft dit nog meer?

20-03-2017 09:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop sinds vorig jaar augustus met dagelijkse pijn van uit Mn kaak. Ik heb soms dagen gehad dat ik jankend in bed lag van de pijn.

Het zit aan de linkerkant van Mn wang, niet voor mijn oor...

Zodra de pijn wat erger word als 'normaal' krijg ik hoofdpijn, maar ook Mn oren zijn dan he gevoelig voor gelijk en moet ik een oordopje in want anders doet het zeer.

Ik heb vanalles geprobeerd, niks hebt..





Wie is er ook bekend met kaakklachten?
Alle reacties Link kopieren
Er zit een grote gezichtszenuw bij het oor en de kaak misschien is daar iets mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Miran27 schreef op 20 maart 2017 @ 10:37:

[...]



Ik heb ook rugklachten. Altijd pijn aan de rug. Hoe kan dat in verband staan samen?

Ik heb meestal ook zeurende pijn, soms is het heel heftig maar er zijn ook dagen dat het weg is. Heel apart. Slik jij er medicijnen voor?



Je kaak is een uiteinde van een zenuwbaan, ofzo ? Mij is verteld dat kaakklachten vaak een gevolg kunnen zijn van rugpijn of schouderpijn. Het trekt omhoog, en dan naar het uiteinde van de zenuw toe.

Nee, ik heb verder geen medicijnen. Er is nu prima mee te leven zo. Hier ging het ook met fases. Slechte weerstand, rugpijn, daarna volgde automatisch de pijn in mn kaak. Als ik er over nadenk... Misschien hangt het ook wel samen met kou ? Ik heb op dit moment amper klachten. Er is bij mij ook niks mis met de scharnier daar, maar er zit helaas wat slijtage als gevolg van de rugpijn en slechte weerstand die regelmatig terug keerde. Maar op momenten dat ik geen rugpijn heb dan heb ik van die slijtage opzich niet heel erg veel last.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madderijn schreef op 20 maart 2017 @ 09:55:

Spins is pains.Maar als het een hart aanval is dan heb ik dat al maanden...
quote:Miran27 schreef op 20 maart 2017 @ 10:35:

[...]



Oeh aangezichtspijn is ook heel heftig, ik zit bij een besloten groep op Facebook van aangezichtspijn.

Waar heb jij precies pijn en is het constant aanwezig?



Sorry, ik lees je vraag nu pas.

De pijn is meestal zeurend aanwezig, af en toe is het heel even weg (dan ben ik zo blij!) en er zijn dagen dat ik echt doodga van de pijn. Dan mag ik gelukkig allemaal extra medicijnen innemen, dat helpt wel iets.



De pijn zit bij mij in mijn bovenkaak, bij aanvallen van mijn oor tot aan mijn neusvleugels. De zeurende pijn zit alleen bij mijn achterste kiezen. Hoe vaak ik al niet aan de tandarts heb gevraagd of het echt niet gewoon kiespijn is . Helaas niet dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isa- schreef op 26 maart 2017 @ 08:48:

[...]





Sorry, ik lees je vraag nu pas.

De pijn is meestal zeurend aanwezig, af en toe is het heel even weg (dan ben ik zo blij!) en er zijn dagen dat ik echt doodga van de pijn. Dan mag ik gelukkig allemaal extra medicijnen innemen, dat helpt wel iets.



De pijn zit bij mij in mijn bovenkaak, bij aanvallen van mijn oor tot aan mijn neusvleugels. De zeurende pijn zit alleen bij mijn achterste kiezen. Hoe vaak ik al niet aan de tandarts heb gevraagd of het echt niet gewoon kiespijn is . Helaas niet dus.

Jeetje meid dat is wel heftig zeg!

Op Facebook is er een groep speciaal voor mensen met aangezichtspijn. Ik zit daar

Ook. Mensen hebben daar veel steun aan elkaar. Misschien ook iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miran27 schreef op 26 maart 2017 @ 09:44:

[...]



Jeetje meid dat is wel heftig zeg!

Op Facebook is er een groep speciaal voor mensen met aangezichtspijn. Ik zit daar

Ook. Mensen hebben daar veel steun aan elkaar. Misschien ook iets voor jou? Is de Jeannette operatie niet iets voor jou?
quote:Miran27 schreef op 26 maart 2017 @ 09:44:

[...]



Jeetje meid dat is wel heftig zeg!

Op Facebook is er een groep speciaal voor mensen met aangezichtspijn. Ik zit daar

Ook. Mensen hebben daar veel steun aan elkaar. Misschien ook iets voor jou?Dat is een goed idee. Ik wil thuis ook liever niet teveel klagen erover, wat steun zou wel fijn zijn.
Alle reacties Link kopieren
Xxxxxx xxxxx xxxx xxxx xxxxxx.
anoniem_353767 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 23:05
Reden: Excuus . Weet niet hoe ik mijn bericht kan verwijderen
98.63% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven