Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met Ingebrows to stay?

21-03-2017 20:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met het laten tattooeren van wenkbrauwen bij Ingebrows (onderdeel van Rob Peetoom). Ik ben op intake geweest en de fill in behandeling zou het meest geschikt zijn, dan gaan ze de "gaten" opvullen.



Vind het best eng, vandaar de vraag naar ervaringen. Overigens is dit niet voor altijd. Het blijft ongeveer een jaar en moet dan bijgewerkt worden.
Alle reacties Link kopieren
waarom zou je dat doen? wenkbrauwen zijn behoorlijk trendgevoelig. over 10 jaar voel je je waarschijnlijk niet meer fijn bij het type dat je nu kiest. het is wel je gezicht hè
Alle reacties Link kopieren
quote:miss011 schreef op 21 maart 2017 @ 20:28:

waarom zou je dat doen? wenkbrauwen zijn behoorlijk trendgevoelig. over 10 jaar voel je je waarschijnlijk niet meer fijn bij het type dat je nu kiest. het is wel je gezicht hèMijn wenkbrauwen zijn ook getatoeëerd maar dat vervaagt gewoon hoor na een jaar of 2.
quote:miss011 schreef op 21 maart 2017 @ 20:28:

waarom zou je dat doen? wenkbrauwen zijn behoorlijk trendgevoelig. over 10 jaar voel je je waarschijnlijk niet meer fijn bij het type dat je nu kiest. het is wel je gezicht hèDaar zou ik dus ook bang voor zijn. Ik vind het ook lang niet bij iedereen even mooi. Vooral als je ouder wordt, verandert je gezicht. Staan die wenkbrauwen dan ook nog wel. Dan vind ik een wenkbrauwpotlood toch een stuk veiliger.
Alle reacties Link kopieren
Het is permanente make-up maar moet echt bijgehouden worden om de zoveel jaar anders vervaagt het toch. Dat is juist voor mij een reden geweest om mijn ooglijntjes te laten tatoeëren. Ik ben erg blij en tevreden met het resultaat!
Ben even gaan kijken op haar website omdat ik zelf ook wel interesse heb en had wel een behoorlijke prijs verwacht maar serieus 500 euro? Ik vind dat echt een absurde prijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:swirls2012 schreef op 23 maart 2017 @ 10:46:

Ben even gaan kijken op haar website omdat ik zelf ook wel interesse heb en had wel een behoorlijke prijs verwacht maar serieus 500 euro? Ik vind dat echt een absurde prijs.Ja, het is inderdaad prijzig :( Maar ik heb geen idee waar ik anders terecht kan. Overal op indernet zit ik echt overdreven hairstrokes en dat wil ik absoluut niet!! Wil dat het natuurlijk oogt.
Als je maar oppast dat het geen Bridget Maasland wenkbrauwen worden. Die zijn zo onnatuurlijk en ordinair.
500 euro is echt een absurd bedrag.

Ik heb ze ook ooit eens laten bijwerken (hairstroke) maar het vervaagt echt heel snel ondanks zonnefactorstick factor 50. Heb bij dezelfde salon ook eyeliner laten zetten en dat blijft wel heel mooi, nu een jaar of 5 geleden.



Ik zou als ik jou was 1x in de zoveel weken mijn wenkbrauwen laten bijwerken bij een salon zodat je een goede shape hebt en dan een goede wenkbrauwpoeder gebruiken.
anoniem_213056 wijzigde dit bericht op 24-03-2017 09:49
Reden: Dubbelopdubbelop.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is dat ik een stukje wenkbrauw mis en aan het midden van de dag de poeder niet meer op z'n plek zit. Wil ook gewoon lekker kunnen zwemmen, naar het strand of zonder make-up de deur uit.



500 euro is echt mega veel idd! Gelukkig hoef ik alleen de fill-in dus ben "maar" 434 kwijt. Maar goed het is natuurlijk een terugkerend ding en de kosten blijven elk jaar 169 euro als ik het moet laten bijwerken.



Dit vind ik dus echt heel lelijk en zie ik bij de meeste salons als restultaten op de website:



Klik voor de foto



Dit zou ik graag willen qua resultaat::



klik voor foto



Natuurlijk en aanvullend i.p.v. echt van die zichtbare streepjes.
Wat betreft de 2 plaatjes die je hierboven gepost hebt. Volgens mij is het enige verschil dat de eerste foto direct na de behandeling gemaakt is (en zo zie je ze dus meestal op alle websites) en dat de tweede foto na een week of 2/3 gemaakt is.



Ik heb zelf ook PMU laten doen, ook bij mij ontbraken er stukjes in mijn wenkbrauw en ik ben er superblij mee. Nu 3 jaar later moet ik het hoognodig weer eens laten bijwerken, omdat behoorlijk vervaagd is. De streepjes zijn ook niet meer echt strak maar echt een beetje 'uitgelopen' en verkleurd. Maar niet lelijk hoor.



Als je zelf nog behoorlijk wat wenkbrauw hebt en het is echt een opvulling, raad ik het je zeker aan. Als je zelf bijna geen wenkbrauwen meer hebt vind ik het een ander verhaal. Mn tante heeft het ook laten doen maar zij heeft bijna geen haartjes meer en de haartjes die ze nog heeft zijn blond. De kleur van de inkt is inmiddels een soort van roze geworden, niet echt mooi. Bij mij is heel donker bruin gebruikt (zwart wordt namelijk na verloop van tijd grijs) en dat is nu lichtbruin en ook wel een beetje rossig geworden. Doordat er nog best wat wenkbrauwhaartjes overheen/omheen vallen en ik het nu weer bijteken, valt dit niet zo op.



Ik heb er iets van 150 euro voor betaald, omdat het alleen 'opvullen' was.
Alle reacties Link kopieren
@muisje32: Mag ik weten waar jij je wenkbrauwen hebt laten doen? Ik zou dat ook heel graag willen.
Pluk de dag!;-)
Ik heb het laten doen bij (mag ik hier 'reclame' maken?) Hennita Wilts, zij zit in Waspik en Stadskanaal. Ben er erg tevreden over.
Ik heb ook permanente make up, maar ik laat het elk half jaar bij werken.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Muisje32!
Pluk de dag!;-)
Alle reacties Link kopieren
Als ik de dame zie van IngeBrows (Inge van der Plas) dan kan ik alleen maar aan Ernie denken. Vind haar wenkbrauwen veel te dominant voor haar gezicht. Bijna een scouser brow. Nou ja...laat dat bijna maar zitten.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 14 april 2017 @ 17:43:

Als ik de dame zie van IngeBrows (Inge van der Plas) dan kan ik alleen maar aan Ernie denken. Vind haar wenkbrauwen veel te dominant voor haar gezicht. Bijna een scouser brow. Nou ja...laat dat bijna maar zitten.Ai... Zij is inderdaad geen goede reclame voor haar eigen product...
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even inhaken? Heeft iemand toevallig ervaring met Brow HD sculpting? Dit blijft ongeveer 2 A 3 weken zitten en verdwijnt daarna weer. Ik heb heel lichte en hangende wenkbrauwen van mezelf. Dit zou het mooi liften.
Nog nooit van gehoord, maar ik heb het even opgezocht. Klikt op zich goed, al vraag ik me af wat voor spul ze dan gebruiken dat dit 2-3 weken houdt en dat het bestand is tegen water. Op de 'voorbeeldfoto' die ik zie, ziet het er wel heel mooi uit.



Lijkt me best wel wat, maar 39,95 voor 2-3 weken? Dan wordt wel heel duur. Ik lees bijv. ook dat het verven van je wenkbrauwen inclusief is. Voor dames met licht haar zal dat vast heel fijn zijn, maar als je zwart (wenkbrauw)haar hebt, is dat ook niet nodig.



Het is dat ik al PMU heb en dit over 2 weken weer wordt bijgewerkt (na 3 jaar wel nodig), maar anders zou ik het vast een keer proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven