Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst







Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).





Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Welke Viva Amber?
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek ook iets nieuws.... kan het ff niet vinden. Misschien iemand hier die me weer aan een fijne verslavende serie kan helpen?

Heb recent veel Scandinavische politieseries gekeken, maar ben nu meer op zoek naar een dramaserie-achtig iets.



Wat ik geweldig vond: Orange is the new black, Nashville, 30 degrees in February en toch ook maar noemen: The Bridge.



Ik was begonnen aan Life Unexpected, maar vind het veeeel te zoet en te gestyled.



Tips iemand?
Bloodline, Top of the lake?
Alle reacties Link kopieren
The Affair. Veel drama, gelieg, geseks.
Er komt iets nieuws: 13 reasons why. Lijkt me erg goed. Een Netflix Original.



En vraagje.....waarom al een tijd geen nieuwe Riverdale aflevering meer???





Is al zo k*t om steeds te moeten wachten, nu helemaal van de zotte.
Alle reacties Link kopieren
@Fee de Goede Bloodline (1e seizoen) en Top of the Lake heb ik al gezien. Vond ik allebei heel goed! Bloodline 2e seizoen ook de moeite waard?



@elninjaa: dank voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
één keer is genoeg...
Ja, zeker kijken als je seizoen 1 goed vond. Moeite waard.
quote:Troeteltje schreef op 26 maart 2017 @ 11:30:

Er komt iets nieuws: 13 reasons why. Lijkt me erg goed. Een Netflix Original.



En vraagje.....waarom al een tijd geen nieuwe Riverdale aflevering meer???





Is al zo k*t om steeds te moeten wachten, nu helemaal van de zotte.Midseasonbreak, heel normaal in de VS, 31 maart nieuwe aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Begonnen aan chewing Gum.. weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ingobernable
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:gizzmo-returns schreef op 26 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Midseasonbreak, heel normaal in de VS, 31 maart nieuwe aflevering.Ow, echt? Thnx.
Alle reacties Link kopieren
Ben net begonnen aan Iron Fist samen met mijn vriend. We houden allebei van Marvel, maar deze serie vind ik helaas erg tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel How I met Your mother aan het kijken. Heb wel eens losse afleveringen op tv gezien en dan vind ik het wel leuk maar niet bijzonder. Nu ik alles kijk vind ik het zeer vermakelijk.
Ik kijk voor de vermakelijkheid New Girl. Heel onderhoudend, maar nu in seizoen vier wordt het een beetje van hetzelfde.



How I met Your Mother heb ik geprobeerd en daar heb ik na 10+ afleveringen zelfs nog nooit om moeten grijnzen.

Niet eens een ietwat omgekrulde bovenlip. Nadaa. Die hype ga ik never nooit begrijpen.



Qua serie met een soort van inhoud kijk ik People vs OJ.

Goed gemaakt, al heb ik steeds een beetje moeite met David Schwimmer. Ik heb last van zijn lollige imago. Zal vast afnemen naar mate ik verder kom
Zijn lollige imago? Bedoel je dat hij dat imago vanuit Friends heeft en je hem daardoor moeilijk in een andere rol kunt bekijken?



Of doet hij in die serie over OJ ook lollig?

Ken de serie niet.
quote:Lucylucille schreef op 28 maart 2017 @ 16:20:



Qua serie met een soort van inhoud kijk ik People vs OJ.

Goed gemaakt, al heb ik steeds een beetje moeite met David Schwimmer. Ik heb last van zijn lollige imago. Zal vast afnemen naar mate ik verder kom Ik zag een voorstukje. Ross die van baan veranderd is. Het klopt ook niet in mijn hoofd.
Ik wilde er niet aan beginnen want het leek me helemaal niks die serie met die oude wijven maar ik ben er op terug gekomen.



Grace&Frankie vind ik toch wel leuk
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 maart 2017 @ 18:36:

Ik wilde er niet aan beginnen want het leek me helemaal niks die serie met die oude wijven maar ik ben er op terug gekomen.



Grace&Frankie vind ik toch wel leuk
quote:Troeteltje schreef op 28 maart 2017 @ 17:22:

Zijn lollige imago? Bedoel je dat hij dat imago vanuit Friends heeft en je hem daardoor moeilijk in een andere rol kunt bekijken?



Of doet hij in die serie over OJ ook lollig?

Ken de serie niet.



Ik vind hem algeheel een lollige, sullig imago hebben. Niet alleen door de rol van Ross, maar gewoon David zelf.



In OJ is hij niet lollig nee, hij speelt Robert Kardashian ( papa van ), de advocaat van OJ Simpson.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 24 maart 2017 @ 11:48:

[...]



En eind van het jaar als het goed is seizoen 7 op Netflix
Alle reacties Link kopieren
Heb nog een paar afleveringen van seizoen 2 van How to get away with murder aan het kijken.

Vind ook dit seizoen weer goed ook al zijn er verschillende verhaallijnen.



Ik geef toch de voorkeur voor een serie die al klaar is want het er na een half jaar/jaar weer inkomen vind ik elke weer lastig het is net als een boek na een half jaar verder lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 22 maart 2017 @ 18:07:

Bijna klaar met The Godd Wife wat een goede serie!



Geen idee wat ik hierna ga kijken, er staat zoveel in mijn lijst.



Vind ik ook! Er is nu een vervolg bezig: The Good Fight, waarin Diane Lockhart, Lucca Quinn en een nieuw karakter gespeeld door Rose Leslie (van Game of Thrones) de hoofdrol spelen. Hoop dat dit ook op Netflix komt.



Kijkt er iemand ook Ingobernable? Dit is een goede Netflix Original waarin de Mexicaanse First Lady op de vlucht slaat. Meer wil ik niet zeggen want het spoiled al snel.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 maart 2017 @ 18:36:



Grace&Frankie vind ik toch wel leuk



Ik ben nu seizoen drie aan het kijken, en mán wat valt het me tegen.

Waar ik in het eerste seizoen vaak hardop heb zitten lachen kan ik nu nauwelijks een glimlachje opbrengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 29 maart 2017 @ 14:47:

[...]





Ik ben nu seizoen drie aan het kijken, en mán wat valt het me tegen.

Waar ik in het eerste seizoen vaak hardop heb zitten lachen kan ik nu nauwelijks een glimlachje opbrengen.Ik ben het met je eens.. Ik had mij er ook echt op verheugd maar vond het tegenvallen. Het was nu nog steeds wel aardig maar absoluut niet meer die feelgood serie van de 1e 2 seizoenen.
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven