Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 2

23-10-2016 21:32 3008 berichten
Deel 2 alweer. Een onverwacht goed lopend topic over de F1 en Max (en de andere coureurs).

Hier gaan we weer verder met de laatste paar races van 2016. Eindigt Max nog als 4e dit jaar en waar eindigt Max in 2017?

Wordt Rosberg de wereldkampioen dit jaar of toch weer Hamilton? We gaan het zien!



Verder met 2017:















Alle starttijden van de races (de voorbeschouwingen beginnen via Ziggo een uur eerder en via Sky anderhalf uur eerder):

Go Bottas!!



En Max komt steeds dichterbij Kimi
Alle reacties Link kopieren
Gaat max nu echt een 'hammertime' inzetten?
Geluk is een keuze.
Hij gaat lekker op dit moment, snelste racerondje
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat hij Raikonen nu even gaat pakken.



not correct...
Geluk is een keuze.
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 07:52:

[...]



Wij hebben het thuis ook gewoon op tv maar we zijn op vakantie en Thai geven niets om F 1 dus is hier op tv niet te vinden.Wat leuk! Veel plezier gewenst!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 26 maart 2017 @ 08:16:

[...]





Wat leuk! Veel plezier gewenst! Dank je. Maar het is al bijna weer klaar. Over 2 dagen naar huis.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Beter.Laat schreef op 26 maart 2017 @ 07:56:

k doe ook eens even een duit in het zakje : ik vind het prettig dat de naam Verstappen nu eindelijk afgekort wordt als VER in plaats van VES...! Het heeft wel lang geduurd.



Zo, nu gaat RTL uit, ik moet met de hond uit en daarna naar mijn vrijwilligersbaantje.Succes en veel plezier! Wat doe je voor vrijwilligerswerk?
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 08:22:

[...]



Dank je. Maar het is al bijna weer klaar. Over 2 dagen naar huis.



Dat is dan weer jammer....

Wel grappig... ik dacht al dat je een zwembad in je tuin had
Alonso, Hulkenberg en Ocon
Balen zo vlak voor het einde, dat Alons eruit ligt.
Ja jammer, maar die 3 naast elkaar was wel geweldig om te zien
quote:IrishCassidy schreef op 26 maart 2017 @ 08:24:

Alonso, Hulkenberg en Ocon



Geweldig moment; strijd mooi zichtbaar.

Maar jammer voor Alonso dat het daarna snel over en uit was...

Trouwens dom dat ze Alonso nog een tijdje op de 12e plek lieten zien, terwijl hij al aan de kant stond.
Vettel gewoon 10 seconden voorsprong op Hamilton
Wat een snelle Ferrari
Leuk begin van het seizoen, geen Mercedes win in de eerste race. En Max toch mooi 5e ondanks alle problemen.
quote:IrishCassidy schreef op 26 maart 2017 @ 08:38:

Leuk begin van het seizoen, geen Mercedes win in de eerste race. En Max toch mooi 5e ondanks alle problemen.Zeker leuk om de start van het seizoen gezien te hebben. Toch heb ik veel betere races gezien. Vond het weinig spannend eigenlijk...
Nu nog hopen dat RBR een beetje dichterbij kan komen.

Zou mooi zijn als het gevecht om de titel weer eens tussen meerdere teams kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Bottas een zure vent zeg! Goed gereden, maar djesus...
Geluk is een keuze.
Ik blijf het zo wennen vinden om Rob Kamphues zonder bril te zien (vorig seizoen had ik dat ook al). Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 26 maart 2017 @ 09:01:

Ik blijf het zo wennen vinden om Rob Kamphues zonder bril te zien (vorig seizoen had ik dat ook al). Hebben jullie dat ook?



Met bril ook.



Anyways; had de race opgenomen want kon op dat tijdstip niet live kijken. Bewust nergens ingelogd om de uitslag niet alvast te zien. Fijn dat Verstappen op no. 5 is geeindigd en heel erg sneu voor zijn teamgenoot dat hij in zijn thuisland uitviel.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Annapicobella schreef op 26 maart 2017 @ 11:37:

[...]





Met bril ook.



Anyways; had de race opgenomen want kon op dat tijdstip niet live kijken. Bewust nergens ingelogd om de uitslag niet alvast te zien. Fijn dat Verstappen op no. 5 is geeindigd en heel erg sneu voor zijn teamgenoot dat hij in zijn thuisland uitviel.

Idd.

"Verplicht" gaan rijden met 2 ronden achterstand lijkt me nog vervelender dan dan maar niet starten
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 26 maart 2017 @ 08:22:

[...]

Succes en veel plezier! Wat doe je voor vrijwilligerswerk?



Ik doe al 16 jaar vrijwillig asielwerk.



Ik zie dat Max 5e is geworden, das mooi!
quote:Beter.Laat schreef op 26 maart 2017 @ 12:37:

[...]





Ik doe al 16 jaar vrijwillig asielwerk.



Ik zie dat Max 5e is geworden, das mooi!Wat een leuk vrijwilligerswerk!
Annapicobella en Corona67: dank voor jullie reacties.
Ik ben bang dat het een saai seizoen wordt..weinig inhaalacties en volgens Max heb je nu al last van je voorganger als je binnen een seconde of 2 zit... Races worden dit jaar gewonnen in Q en met pit strategie als dat zo door gaat.



Hopen dat ze bij RB nog wat vinden, met een paar tienden meer had Max toch al Kimi kunnen aanvallen zou je denken..als Kimi tenminste niet met de handrem erop reed..want dat is nog maar de vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven