Geld & Recht alle pijlers

Wat is er nou handig aan Facebookverkoopgroepen?

13-03-2017 15:53 27 berichten
Ik koop en verkoop graag via Marktplaats. Er zijn wel eens wat irritante dingetjes, maar in grote lijnen gaat dat goed.

Nu hoor ik steeds vaker dat mensen ipv via MP, via Facebook hun spullen verkopen.



In mijn woonplaats is ook een FB-groep en ik heb me aangemeld, maar het lijkt wel alsof ik niet snap hoe het werkt. Er worden dagelijks tientallen dingen op gezet, maar er is geen zoekfunctie. Dus als ik bv een tafeltje zoek moet ik dagelijks al die berichten van "Mientje heeft diverse spullen op Facebookgroep X gezet" en "Truusje heeft "van alles wat" op Facebookgroep X gezet" openen. Of 1500 foto's gaan doorspitten. Dat is toch totaal niet handig?



Dus ik overweeg me maar weer af te melden van die FB-groep maar wellicht ligt het aan mij, ben ik gewoon te dom om te snappen hoe het werkt . Er moeten toch voordelen aan zitten als zoveelduizend mensen dit doen.



Dus wie legt me uit: hoe zoek je in je lokale FB-groep naar een bepaald product, en wat is het voordeel van die FB-groepen boven MP?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er ook niks leuks en handigs aan. Naar mijn ervaring zijn het allemaal schaaflopers op fb die alles gratis willen. Spotprijzen reageren ze niet op, is het gratis dan liggen ze meteen voor je deur. Dan gooi ik het eerlijk liever in de container.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alleen lid van een groep van name it kinderkleding. Heb zo al diverse mooie kledingstukken kunnen kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven