Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 maart 2017 @ 10:56:

[...]





Ik denk wel eruit maar dan vrijwillig, er komt snel iets dat de onvrede wegneemt, richting toekomst oppassen wie je toelaat dus waarschijnlijk even goed opletten welk nieuwe huis het wordt.



De uitkomst is wel een fijn huis als bekroning van de inspanning.Ik hoop dat het zo is, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 maart 2017 @ 11:53:

[...]





Er lijkt weinig vooruitgang te zitten maar binnenkort komt daar verandering in, voor de toekomst het begin van een nieuwe periode, grote stap.Dank je wel voor je reactie. We zitttenn momenteel in een enorme dip in ons huwelijk en op dit moment weet ik niet of we er positief uit kunnen komen. Ik kan niet inschatten in welke richting de kaarten wijzen, welke kant het ook uit gaat, het zal in beide gevallen een nieuwe periode zijn.
Behandel geluk zorgvuldig, je hebt het te leen - Pam Brown
Alle reacties Link kopieren
Mag ik je ook vragen om voor mij kaarten te leggen? Ik ben heel onzeker in mijn huidige relatie. Het ging goed totdat ik erachter kwam dat iemand die ik vertrouwde, mijn vertrouwen erg geschaad heeft.

Ik ben er erg verdrietig van en vertrouw dus nu niemand meer..



Een specifieke vraag: doe ik goed aan deze relatie?
Alle reacties Link kopieren
Hi Tomcat, mag ik je ook iets vragen?

Mijn vriend is al tijden op zoek naar een baan die past bij zijn ervaring en opleiding. Hij doet wel van alles om zijn CV op peil te houden maar DE baan wil maar niet lukken en we worden er zo moedeloos van. Kun jij zien of er voor hem een goede baan in het verschiet ligt? We wonen overigens niet in Nederland, maar wel in Europa. Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 maart 2017 @ 10:41:

[...]





Je vriend twijfelt, hij evalueert de relatie om naar een nieuwe fase te gaan. Hij lijkt niet helemaal gelukkig me de rolverdeling tussen jullie, misschien dat je daar voorzichtig eens over kunt beginnen.dankjewel tomcat
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Tomcat!
Bedankt voor de legging, Tomcat!
Tomcat, dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 maart 2017 @ 11:49:

[...]





In eerste instantie is je baan een groot feest, erg relaxed en leuk, dan komt er onverwacht nieuws wat een wending gaat brengen in de aard van de werkzaamheden en op langere termijn zal je in een soort bemiddelaarsrol terecht komen waar je verschillende partijen bij elkaar brengt om het beste resultaat te verkrijgen.



Oh wauw! Klinkt goed!

Ik zou willen dat ik alvast even een kijkje kon nemen in de toekomst om te weten of het een beetje klopt



Bedankt in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!
Lieve Tomcat, ik hoop niet dat je het vind als ik nog een vraag stel.



Ik ben afgelopen jaar met een studie begonnen die ik hopelijk dit jaar positief kan afronden.

Ik zou graag willen weten jij dat ik de kaarten kan zien. Met name de laatste fase (portfolio en assessment) voel ik mij erg onzeker over...

Daarnaast wil ik weten wat ziet voor mij bij mijn stageplaats. Zal ik daar echt langer kunnen en zullen blijven?



Alvast bedankt!
Dankjewel tomcat
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 maart 2017 @ 11:51:

[...]





Zo te zien gaan alle partijen profijt hebben van de verandering.



Lieve Tomcat, dankjewel voor je kaartlegging!

Achtergrond info: mijn partner is sinds 12 maanden er voor uitgekomen transgender te zijn (ftm) en ondanks dat onze liefde al ruim 10 jaar bloeit twijfel ik nu voor het eerst of dat dit nu is wat ik wil/kan handelen (ik val op vrouwen) terwijl mijn partner naast lichamelijke kenmerken waarschijnlijk verder hetzelfde zal zijn.

Mijn partner is inmiddels gestart met een verandertraject wat 3 jaar gaat duren (psychologisch gesprekken/diagnostiek/hormonen/operaties.



Uit je tekst haal ik dat we er beiden van zullen profiteren, wat ook goed zou kunnen ook al zijn we niet meer samen. Ik hoop dat ik mijn vraag wat specifieker mag stellen?

Zit er toekomst in mijn relatie?



Daarnaast zou ik willen vragen of je in de toekomst een verzoening ziet in de kaarten tussen mij en mijn ouder(s).
Not my circus, not my monkeys
Mijn vraag is overgeslagen. Is dat expres of per ongeluk?
quote:biobitch1984 schreef op 27 maart 2017 @ 03:59:

Mijn vraag is overgeslagen. Is dat expres of per ongeluk?



Heb ik watgemist? stond ook zo'n rij vragen.



Het helpt als je je vraag hier even opniew bij plakt, ik ga niet terug zoeken hoor
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, leuk dat je dit doet!



Ik heb een vraag: ik ben namelijk heel benieuwd of er een nieuwe liefde op mijn pad komt de komende tijd?



Wil je een kaartje voor mij leggen? Dank je wel!
Hi Tomcat,

Ik ben nogal kritisch in de liefde geloof ik. Krijg ik uiteindelijk toch iemand waar ik gek op ben? Alvast bedankt.
quote:Jitsie schreef op 25 maart 2017 @ 12:37:

Zal het leven eindelijk wat rustiger verlopen voor mij en mijn vriend? Zullen wij onze doelen kunnen verwezenlijken?Voor jou lijkt er niet zoveel aan de hand maar bij je vriend zit een beslissing over of met iemand. Hij gaat in de toekomst geleidelijk betere tijden tegemoed. Voor jou in de toekomst een verwinning door strijd, voor jullie beiden samen komt er een goede kans om een nieuwe fase in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Kun je iets zeggen over de nieuwe school van mijn zoon? Hij gaat daar in mei beginnen.



Alvast bedankt.
quote:Onkruit schreef op 25 maart 2017 @ 13:02:

Dag Tomcat,

Ik heb een vraag. Ik sta op de wachtlijst voor (vrij intensieve) therapie, maar ben aan het twijfelen of dit de weg is die ik nu moet gaan.

Therapie is (uiteraard) erg naar binnen gericht, en ik vraag me af of mij dat gaat helpen op dit moment.

Kan jij wat helderheid brengen?



Starten met de therapie lijkt in ieder geval een goed idee, maar daarna zie ik twee paden..je kan op je eigen wijsheid en intuitie gaan vertrouwen of je kan een pad volgen waarin je meerdere zaken in balans gaat houden (dat lukt je overigens).



Het "balans pad" brengt je een lagdurig traject om jezelf te bekwamen

Het "intuitie pad" brengt je hele nieuwe paden om te bewandelen.
quote:Mintel88 schreef op 25 maart 2017 @ 13:32:

Mag ik je ook vragen om voor mij kaarten te leggen? Ik ben heel onzeker in mijn huidige relatie. Het ging goed totdat ik erachter kwam dat iemand die ik vertrouwde, mijn vertrouwen erg geschaad heeft.

Ik ben er erg verdrietig van en vertrouw dus nu niemand meer..



Een specifieke vraag: doe ik goed aan deze relatie?Lastig te zien, iets van concurentie of een noodzaak tot samenwerken om doelen te behalen rondom je relatie, maar er komt binnekort een uitnodigig of een sociale bijeenkomst waar wat zaken in perspectief komen, welvaart voor "je huis" met partner/gezin/naasten speelt een rol
quote:2reebruineogen schreef op 25 maart 2017 @ 13:40:

Hi Tomcat, mag ik je ook iets vragen?

Mijn vriend is al tijden op zoek naar een baan die past bij zijn ervaring en opleiding. Hij doet wel van alles om zijn CV op peil te houden maar DE baan wil maar niet lukken en we worden er zo moedeloos van. Kun jij zien of er voor hem een goede baan in het verschiet ligt? We wonen overigens niet in Nederland, maar wel in Europa. Dank je wel!



De kaarten geven aan dat hij nog even geduld moet hebben voordat hij kan tonen wat hij kan, de tijd is nog niet daar. Niet gaan forceren, niet gaan "showen" van kijk eens hoe geod ik ben, dat werkt nadelig.

In de toekomst wacht onverwacht nieuws, ineens "uit het niets" komt er verandering en waarschijnlijk een baan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Ik heb ook een vraag! Zijn mijn date (bijna relatie) en ik een match?
quote:Polkadot28 schreef op 25 maart 2017 @ 22:31:

Lieve Tomcat, ik hoop niet dat je het vind als ik nog een vraag stel.



Ik ben afgelopen jaar met een studie begonnen die ik hopelijk dit jaar positief kan afronden.

Ik zou graag willen weten jij dat ik de kaarten kan zien. Met name de laatste fase (portfolio en assessment) voel ik mij erg onzeker over...

Daarnaast wil ik weten wat ziet voor mij bij mijn stageplaats. Zal ik daar echt langer kunnen en zullen blijven?



Alvast bedankt!



Je studie rond je boven verwachtig af en je stageplaats lijkt een langdurig iets te worden.



Tussendoor wel een kaart die ik moeilijk kan plaatsen in je vraag, geluk en welvaart met je gezin/partner/naasten in de huiselijk kring..zegt jou dat iets?
quote:silent-witness schreef op 26 maart 2017 @ 22:22:

[...]





Lieve Tomcat, dankjewel voor je kaartlegging!

Achtergrond info: mijn partner is sinds 12 maanden er voor uitgekomen transgender te zijn (ftm) en ondanks dat onze liefde al ruim 10 jaar bloeit twijfel ik nu voor het eerst of dat dit nu is wat ik wil/kan handelen (ik val op vrouwen) terwijl mijn partner naast lichamelijke kenmerken waarschijnlijk verder hetzelfde zal zijn.

Mijn partner is inmiddels gestart met een verandertraject wat 3 jaar gaat duren (psychologisch gesprekken/diagnostiek/hormonen/operaties.



Uit je tekst haal ik dat we er beiden van zullen profiteren, wat ook goed zou kunnen ook al zijn we niet meer samen. Ik hoop dat ik mijn vraag wat specifieker mag stellen?

Zit er toekomst in mijn relatie?



Daarnaast zou ik willen vragen of je in de toekomst een verzoening ziet in de kaarten tussen mij en mijn ouder(s).



De transformatie verloopt volgens plan, in de toekomst richting jou ligt het loslaten van het verleden, iets uit het verleden lijkt vrij cruciaal voor je toekomst met deze partner, laat het los, je kan het niet meer veranderen zeggen de kaarten.



Richting je ouders ligt er een natuurlijke (on)balans die alleen te overkomen lijkt door een nieuw initatief, mogelijk reis gerelateerd, een reis die vruchten af kan werpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven