Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
quote:nimbus schreef op 24 maart 2017 @ 21:34:

[...]



en het aantal candy bij gebruik van een ananas is nu correct.Als in: 5? Of 6?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
JA! Ik heb totodile!! Wat een schatje Nog 9 te gaan en het mooie aantal van 200 pokemon in mijn tas. Nog 15km voor chansey, dan is die ook weer klaar Iemand al een gele vis gevangen?
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 24 maart 2017 @ 23:38:

[...]



Als in: 5? Of 6?6, tenminste, dat was gisteren bij mijn totodile.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:nimbus schreef op 24 maart 2017 @ 21:34:

[...]



en het aantal candy bij gebruik van een ananas is nu correct.





Oh fijn en is het nu 5 of 6?



Vandaag een Pokémon ochtend gepland. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry, zie nu de berichten. 6 dus.



Ben wel benieuwd of je met een event met dubbele candy dan nog eens dubbel krijgt met een ananas. 12 candy voor 1 eerste evolutie Pokémon tikt lekker aan.
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond ving ik een flaaffy, die schijnen best zeldzaam te zijn. Vorige week had ik ook al een marreep. Volgens mij heb ik iets met schapen
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 25 maart 2017 @ 07:46:

Gisterenavond ving ik een flaaffy, die schijnen best zeldzaam te zijn. Vorige week had ik ook al een marreep. Volgens mij heb ik iets met schapen



Leuk! Ik schaapjes



Ik had gisteren ook een nieuwe: Cyndaquil. Vlammen uit zijn rug als ik op hem druk. Pittig ding!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook dat jullie Pokémon heel schattig vinden, maar hun evoluties echt gruwelijk!?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 25 maart 2017 @ 08:46:

[...]

Ik had gisteren ook een nieuwe: Cyndaquil. Vlammen uit zijn rug als ik op hem druk. Pittig ding!Volgens mij laat hij een dikke scheet
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 25 maart 2017 @ 09:09:

[...]





Volgens mij laat hij een dikke scheet Haha, dat zou ook kunnen natuurlijk! Met een aansteker erbij!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gavia schreef op 25 maart 2017 @ 09:00:

Hebben jullie ook dat jullie Pokémon heel schattig vinden, maar hun evoluties echt gruwelijk!?Ja, vooral mijn dochter is daar not amused over.
Alle reacties Link kopieren
Mijn Snorlax staat nu al voor de derde dag in een gym!!
Alle reacties Link kopieren
Net een vette qwillfish vanaf de bank, had ik nog niet.



Vanmiddag naar een meer waar sowieso wel veel Pokemon zitten. Ben benieuwd hoe het met dit waterevent gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Yay ik heb een shiny magicarp (van 33cp maar toch) ik zag ineens wat Geels rond flapperen toen ik hem aanklikte haha:) nu sparen voor rode gyrados
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Ik belandde vandaag in een Shucklenest (nieuw voor me), kreeg een Stantler uit mijn ei (ook nieuw), kreeg een derde Phanpy uit een ei (en nu dus genoeg candy om te evolven) én ik heb eindelijk ontdekt waar de pokestop zit waar ik vaak bijzonde pokemon zie zitten.

Alleen nog geen gele magikarp gevonden, maar verder was ik blij met deze pokedag!

Totodile en de andere kroko's heb ik nog nooit ergens gezien, ook niet in de nearby. Hoop dat ik die wel tegenkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gavia schreef op 25 maart 2017 @ 09:00:

Hebben jullie ook dat jullie Pokémon heel schattig vinden, maar hun evoluties echt gruwelijk!?Ja, alleen bij gastly/haunter/gengar vind ik de derde dan wel het aandoenlijkst.
Alle reacties Link kopieren
Een Croconaw als nieuwe vandaag, ook verschillende krokodillen, Remoraids, magicarp, squirtle etc aan het water gescoord.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik loop iets achter met lezen maar de berichten laden hier even niet. Zijn er al shiny blobvissen gevangen? En zie je die in de sightings ook zo of zie je ze als 'normale' of staan ze er helemaal niet in? Lijkt me overbodig te melden dat ik ze nog niet heb gevonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 25 maart 2017 @ 23:08:

Ik loop iets achter met lezen maar de berichten laden hier even niet. Zijn er al shiny blobvissen gevangen? En zie je die in de sightings ook zo of zie je ze als 'normale' of staan ze er helemaal niet in? Lijkt me overbodig te melden dat ik ze nog niet heb gevonden. Je ziet het niet in sightings, maar wel als je hem aanklikt om te gaan vangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf geloven in de krachten van de Magikarp muts, ik heb nu op level 31 eindelijk een Lapras



In het wild gevangen en hij is hartstikke waardeloos qua stats, maar wat ben ik er blij mee! Ik heb serieus een vreugdedansje gedaan op straat



Vlak daarna nog een Charmander en Totodile gevangen, dus het was wel de moeite waard om na het ontdekken van de schaduw van Lapras als een gek in de auto te springen met mijn man.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen shiny blobvis, wel een hitmonlee gevangen! Dit is mijn 2e, ooit in het begin eens 1 gevangen. En nog een chikorita, ook mijn 2e. Dan zijn die ananassen wel ideaal! Verder heb ik steelix kunnen maken en die groene kikker. Had m'n 7 day streak en blijkbaar in ene nog een special item, geen idee van wanneer. Ook nog zo'n wooper kunnen evolven. Best dagje zo! Inmiddels 199 in de pokedex en het zou 200 kunnen zijn als ik die oranje draak maak maar toch even afwachten of er een Dratini met betere iv komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf de 5 km eieren maar waardeloos vinden, had een psyduck en een magnemite. En daar loop je dan 10 km voor..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Is wooper zeldzaam buiten mijn woonplaats dan? Ik vang ze alleen voor de xp en de stardust.... zijn best leuk hoor maar ik ken ze nu wel.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 26 maart 2017 @ 17:44:

Is wooper zeldzaam buiten mijn woonplaats dan? Ik vang ze alleen voor de xp en de stardust.... zijn best leuk hoor maar ik ken ze nu wel.

Hier zitten er veel, nu tijdens het event al helemaal.



Gisteren een wobuffet gevangen. Zoontje twijfelde nog of hij hem wel wilde: 'die hoort bij de slechteriken, mama!'
Alle reacties Link kopieren
Larvitar uit een ei, dus met de candies gaat het goed, maar deze had wel zo'n beetje de slechtst mogelijke iv voor een ei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven