Uitnodiging

25-03-2017 23:38 44 berichten
Ik kreeg net een uitnodiging van een vriendin voor een bijeenkomst over haar nieuwe bedrijf. Dit gaat haar meer vrijheid en een betere gezondheid opleveren, en ze wil graag met mij samenwerken.

Ik heb wel een vermoeden over de aard van haar nieuwe werk, maar wil even checken of jullie hetzelfde denken (of dat ik gewoon erg achterdochtig ben ).
quote:Bestaardigopzich schreef op 25 maart 2017 @ 23:59:

Als het een vriendin is bel je haar toch gewoon even op?

Kan je meteen zeggen dat je niet zit te wachten op die onzin...



En nee, alleen degenen die zoiets starten worden er rijk mee. Je vriendin ws ook niet maar zal het dwingende advies hebben gekregen zoveel mogelijk mensen mee te nemen naar die bijeenkomst.

Bummer... Dit dus
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad even bellen voor nadere uitleg.



Ik dacht er ook wel aan maar dacht gelijk: nee joh ibi, geen hond die daar nog insteekt vandaag de dag. Maar wellicht toch wel?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt ook platgemail op het ogenblik.

"Win" producten, pilletjes en poedertjes om je sportprestaties op te krikken.

Veel van mijn kennissen zijn er duidelijk ingetrapt.

Mij niet gezien!
Ken verschillende kennissen die allemaal vol enthousiasme begonnen met amway, tupperware of herbalife.

Uiteindelijk werken ze weer gewoon bij een baas. Kost teveel tijd en onzekere inkomsten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 26 maart 2017 @ 10:14:

Ken verschillende kennissen die allemaal vol enthousiasme begonnen met amway, tupperware of herbalife.

Uiteindelijk werken ze weer gewoon bij een baas. Kost teveel tijd en onzekere inkomsten.

En ze zijn nog agressief ook.

Jaren geleden ooit eens bij een toenmalige vriendin geweest die ook zoiets ging doen. Het was haar 1e avond en er was een soort instructrice bij die haar de kneepjes van het vak moest leren.

De gasten hadden er niet zoveel vertrouwen in, maar we kwamen voor die vriendin. Die instructrice allemaal vertellen hoe ontzettend rijk vriendin er wel niet mee ging worden. Toen er kritische vragen gesteld werden toen werd ze ook boos en was het van 'jullie gunnen vriendin gewoon geen rijkdom!'. Na die avond heb ik er nooit meer iets over gehoord
Alle reacties Link kopieren
Sommige producten zijn best goed. Bv van Aloë Forever ofzoiets. Maar dat geleur ermee op Facebook! Dat "werken wanneer jij wil en kan" en dan al die foto's erbij van spelende kinderen en een stralende moeder achter de laptop.
Ik ben jaaaaaaaren geleden ook eens op zo'n avond geweest: het ging om een of ander apparaat dat van alles in vers,drinkbaar water veranderde cq filterde. Zo'n avond waarop iedereen miljonair ging worden met een gouden Rolls Royce, althans volgens de voormalig makelaar met een roestige Mazda die e.e.a. organiseerde.



Toen de werking van de filter werd aangetoond door er bier in te gooien en er water uitkwam, ben ik geschrokken opgestaan en weggegaan.

Bier in water veranderen is omgekeerde evolutie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vroeger eens op zo'n avond geweest waar het om kleding en sieraden ging. Best leuk om te zien. Ik ben niet verder gekomen dan het kopen van een vestje.
Alle reacties Link kopieren
Laat je vriendin deze aflevering van Rambam eens bekijken: Rambam - multi level marketing



Piramidespellen zijn trouwens verboden in Nederland.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:maze schreef op 26 maart 2017 @ 10:23:

Sommige producten zijn best goed. Bv van Aloë Forever ofzoiets. Maar dat geleur ermee op Facebook! Dat "werken wanneer jij wil en kan" en dan al die foto's erbij van spelende kinderen en een stralende moeder achter de laptop.Ik ken iemand die dat verkoopt en die is er nog steeds niet rijk van geworden. Misschien leurt hij niet hard genoeg. Er zijn wel eens bijeenkomsten met andere verkopers en die zien er altijd gezellig uit. Misschien dat hij het daarom doet.
Alle reacties Link kopieren
Financial freedom wie wil dat nou niet hè.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 26 maart 2017 @ 10:31:

Ik ben jaaaaaaaren geleden ook eens op zo'n avond geweest: het ging om een of ander apparaat dat van alles in vers,drinkbaar water veranderde cq filterde. Zo'n avond waarop iedereen miljonair ging worden met een gouden Rolls Royce, althans volgens de voormalig makelaar met een roestige Mazda die e.e.a. organiseerde.



Toen de werking van de filter werd aangetoond door er bier in te gooien en er water uitkwam, ben ik geschrokken opgestaan en weggegaan.

Bier in water veranderen is omgekeerde evolutie.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:ThunderassMan schreef op 26 maart 2017 @ 10:31:

Ik ben jaaaaaaaren geleden ook eens op zo'n avond geweest: het ging om een of ander apparaat dat van alles in vers,drinkbaar water veranderde cq filterde. Zo'n avond waarop iedereen miljonair ging worden met een gouden Rolls Royce, althans volgens de voormalig makelaar met een roestige Mazda die e.e.a. organiseerde.



Toen de werking van de filter werd aangetoond door er bier in te gooien en er water uitkwam, ben ik geschrokken opgestaan en weggegaan.

Bier in water veranderen is omgekeerde evolutie.
quote:ThunderassMan schreef op 26 maart 2017 @ 10:31:

Ik ben jaaaaaaaren geleden ook eens op zo'n avond geweest: het ging om een of ander apparaat dat van alles in vers,drinkbaar water veranderde cq filterde. Zo'n avond waarop iedereen miljonair ging worden met een gouden Rolls Royce, althans volgens de voormalig makelaar met een roestige Mazda die e.e.a. organiseerde.



Toen de werking van de filter werd aangetoond door er bier in te gooien en er water uitkwam, ben ik geschrokken opgestaan en weggegaan.

Bier in water veranderen is omgekeerde evolutie.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, ik heb ook van die vriendinnen. Jaren geleden al Oriflame en Tupperware.

Tegenwoordig iets met afslankproducten en magnesium/oliën middeltjes.



I
Het is toch eigenlijk best sneu. Zou ze gelijk al met duizenden euro's hebben moeten instappen, of zijn er ook formules waar je minder hard het schip in gaat? En zijn er ook mensen die er wel echt een boterham mee verdienen?

Ik ga haar van de week wel even bellen. Bedanken voor de uitnodiging en vragen of ik haar kan helpen er onderuit te komen
Hierboven wordt ook Tupperware genoemd, maar volgens mij is dat wel een eerlijk concept. De hostess hoeft alleen haar demonstratie-artikelen te kopen en voor haar verkopen krijgt ze provisie. Die hoeft ze ook niet te voorfinancieren.
De tas met demonstratieproducten is behoorlijk duur hoor! Ook het kadootje voor de gastvrouw betaal jezelf.

Reiskosten ook zelf betalen, zoals ook belastingen.
Het bleek te gaan om WIN (Welness Internartional Network) en toen ik het googelde kwam ik nog op een oud topic uit 2013 Ik heb bedankt en haar veel succes gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven