Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 14 maart 2017 @ 23:04:

Ik voorzie heeeel veel snoepende kindertjes en een winkel vol hageltjes





Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen hoor.

Ik neem toch aan dat er wel over is nagedacht, en niet ieder kind zomaar aan de tap kan gaan hangen.



Heb ook al visioenen van mezelf, hagelslag tappend en dat ie dan blijft hangen, en ik de inhoud van die hele silo over me heen krijg.

Zou echt iets voor mij zijn.

Ben nogal onhandig
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:littleme2 schreef op 14 maart 2017 @ 22:42:

De nieuwe Duo Penotti cookies&milk







Die staat hier al eeuwen in de kast



quote:Lotte35 schreef op 14 maart 2017 @ 23:23:

[...]







Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen hoor.

Ik neem toch aan dat er wel over is nagedacht, en niet ieder kind zomaar aan de tap kan gaan hangen.



Heb ook al visioenen van mezelf, hagelslag tappend en dat ie dan blijft hangen, en ik de inhoud van die hele silo over me heen krijg.

Zou echt iets voor mij zijn.

Ben nogal onhandig Herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 15 maart 2017 @ 14:09:

Die staat hier al eeuwen in de kast

Hier ook.

Ik vind 'm dan ook niet zo denderend.



De hagelslagtap is leuk!

Ik heb nog niet getapt, heb nog zoveel broodbeleg in huis.

Ze hadden ook karamelballetjes met zeezout.

De eerste keer dat ik ga tappen neem ik die
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Miriam1981 schreef op 14 maart 2017 @ 12:47:

Als je die met cookie dough van de Jamin heel lekker vindt zou je eigenlijk die van Milka eens moeten proberen "Milka biscuit paaseitjes" Volgens mij moet dat een soort cookie dough voorstellen en die zijn nog geweldiger.Ik eh... vind die van Jamin lekkerder
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
AH probeert trouwens ook zo'n paasei concept... maar geen van de smaken trekken me. Volgende keer maar weer naar Jamin want mijn zak a 5 euro is inmiddels leeg.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n tap hebben ze hier al een paar maanden.



Erg leuk, ik zie vaak grootouders met kinderen een bakje vullen. Nog nooit kinderen aan de tap zien hangen trouwens. Wat ook wel helpt dat ze zo hoog hangen dat kinderen er niet zelf bij kunnen. Is dat bij jou ook niet zo?
Alle reacties Link kopieren
Echt kleine kinderen kunnen er niet bij nee.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de KitKat cookie dough geprobeerd, maar ik weet niet hoe nieuw die nog is. Ik vond hem lekker maar hij smaakt niet naar cookie dough vind ik, hij is te crunchy.

Heeft iemand wel eens de Belvita Soft met stukjes chocolade geprobeerd? Die doet me wel aan cookie dough denken, best lekker.
Alle reacties Link kopieren
Belvita soft niet maar wel de aardbei yoghurt variant. Heerlijk vind ik die
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk gevonden en o o o wat is die lekker!



Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Iemand heeft het vast al genoemd, maar die nieuwe smaak karamel-zeezout Intense Vla van Mona is wel heel erg lekker. Vooral met veel slagroom.
Bij de Hema zag ik een doe-het-zelf pakket voor het maken van koffie-cupjes. Nespresso achtig.

Heeft iemand dat al geprobeerd?

Het startpakket kost 20 euro, dus ik ben benieuwd of het werkt, voor ik het ga kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 26 maart 2017 @ 14:21:

Bij de Hema zag ik een doe-het-zelf pakket voor het maken van koffie-cupjes. Nespreso achtig.

Heeft iemand dat al geprobeerd?

Het startpakket kost 20 euro, dus ik ben benieuwd of het werkt, voor ik het ga kopen. O, hier ben ik ook wel benieuwd naar
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag een voor mij nieuw bakje aubergine-yoghurtdip van de appie mee. Lag bij de 'verse' dipjes en olijven enzo.



Geen succes, het smaakt te geroosterd (lees: verbrand) en daarnaast een beetje raar-zurig.



Ik heb mijn boterham ermee opgegeten maar verder hoop ik dat manlief het lekker vindt.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka schreef op 26 maart 2017 @ 20:04:

Ik had vandaag een voor mij nieuw bakje aubergine-yoghurtdip van de appie mee. Lag bij de 'verse' dipjes en olijven enzo.



Geen succes, het smaakt te geroosterd (lees: verbrand) en daarnaast een beetje raar-zurig.



Ik heb mijn boterham ermee opgegeten maar verder hoop ik dat manlief het lekker vindt.



En anders maar aan de hond geven.



Ik had toevallig vorige week ook zo'n bakje geprobeerd, niet nieuw maar het is hier toch heel rustig. De mezze, kikkererwten met tahin. Je zou denken dat het gewoon naar hummus smaakt (want dat zijn kikkererwten met tahin ), maar niets is minder waar. Echt heel smerig.
Sourcy Fruit framboos en citroen geprobeerd. Valt qua smaak tegen en het drinkt niet lekker weg. Dat het niet lekker drinkt ligt waarschijnlijk aan het verdikkingsmiddel dat ze erin stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Twee nieuwe soorten Magnum gespot bij AH:







You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ooooh die Magnum met pindakaas lijkt me goddelijk!*kwijl*
Alle reacties Link kopieren
Die pindakaasmagnum heb ik wel eens op een tankstation gekocht. Was inderdaad lekker (ik ben alleen tegenwoordig helaas zo'n muts die die ijsjes veel te groot vindt...)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Maar dit zijn mini's. Ik heb er totaal geen moeite mee ;)
Alle reacties Link kopieren
Ooooohhhhh, die Magnums.
Alle reacties Link kopieren
PINDAKAAS
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 01 april 2017 @ 13:30:

Twee nieuwe soorten Magnum gespot bij AH:



[img=450]https://www.ocado.com/productImages/311 ... c1f8ecac56[/img]



[img=450]https://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/ ... 35_708.jpg[/img]



Die pindakaasversie staat op het boodschappenlijstje... 2 van mijn zwangerschapscravings bij elkaar.. ijs en pindakaas



Hier de nieuwe rivella koolzuurvrij met elderflower getest, niet heel verkeerd. Wel vrij zoet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koekiemonster26 schreef op 03 april 2017 @ 09:43:

[...]

Hier de nieuwe rivella koolzuurvrij met elderflower getest, niet heel verkeerd. Wel vrij zoet.



Ik heb net de Lemon variant geprobeerd en ik vond het niet lekker, ik vond het veel te zoet.

Ik leefde eerder op cola light maar mag ivm een maagverkleining geen koolzuur meer, dus ik had echt gehoopt dat dit lekker zou zijn als afwisseling van de thee en de slimpie, maar helaas.
Ohhh die pindakaas Magnums



Ik heb hiermee vanmiddag in mijn handen gestaan maar toch besloten om hem niet te kopen, ben bang dat het een beetje teveel minty wordt allemaal zo bij elkaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven