Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
Lisa en Levi gaan ook met elkaar om, aan hun Instagram foto's te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan die Alex echt niet uitstaan... blegh, wat een bal. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat zij het helemaal heeft gehad met Niels, maar ik vind het toch een beetje zielig voor 'm. Volgens mij heeft hij daar echt twee weken met pure stress gezeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mesyn schreef op 26 maart 2017 @ 22:02:

Ik kan die Alex echt niet uitstaan... blegh, wat een bal. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat zij het helemaal heeft gehad met Niels, maar ik vind het toch een beetje zielig voor 'm. Volgens mij heeft hij daar echt twee weken met pure stress gezeten.Ik denk inderdaad ook niet bepaald dat het de vakantie van Niels' leven was
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Die Alex vind ik ook hélemaal niks, maar het levert wel heerlijk tenenkrommende televisie op
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Muurhanger schreef op 26 maart 2017 @ 13:34:

[...]





Er kwam idd al een facebookbericjt voorbij dat ze die neukgeluiden van herbert en saartje niet aan Jolien lieten horen, omdat ze hun huwelijk niet volledig wilden verpesten..En ik dacht nog dat ze de vorige seizoenen altijd principieel getrouwde koppels weigerden. Maar verloofd is nog niet getrouwd natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte717 schreef op 27 maart 2017 @ 00:56:

[...]

Ik denk inderdaad ook niet bepaald dat het de vakantie van Niels' leven was





Die arme, arme Niels. Ze laten ook steeds beelden zien bij het kampvuur waar die Alex hem nog eens flink onderuit haalt. Ze moeten Niels echt hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte717 schreef op 27 maart 2017 @ 00:56:

[...]





Ik denk inderdaad ook niet bepaald dat het de vakantie van Niels' leven was vind het toch ergens wel een beetje sneu voor hem
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Tja ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen, maar ik vind het ook sneu voor Niels.

Die parastoo die zich als een bloedzuiger aan hem vast heeft gezogen en zichzelf ook nog eens zwaaaaaaaar voor lul zet door zich zo in de kaart te laten kijken bij Niklas op de kamer.

Hij had een zwak moment en heeft daar oprecht spijt van.

Wat hij op de dreamdate uitspookt moet ik nog maar even afwachten of ik dan mijn woorden weer inslik of niet, maar vooralsnog is hij degene die imo begon als een loser en toch mijn sympathie heeft gekregen en diegene die het andersom voor elkaar heeft weten te spelen is Merijn. Wat een kwalbak!

Maar goed, die ijskoude Lisa past wat dat betreft dan weer prima bij hem.
Over het 'huwelijk' van jolien en Herbert wordt inmiddels gezegd dat ze de matchende ringen inmiddels niet meer dragen.

http://www.beautify.nl/di ... -herbert-echt-uitspookte/
Vind het wel nogal hypocriet dat een redactie een getrouwd stel toelaat, en vervolgens beelden niet laat zien "omdat ze niet tussen het huwelijk willen komen". Dan ziet Jolien die beelden toch op tv??? Dat lijkt me ook niet echt fijn... praat je het uit met je vriend/man, en vervolgens word je op tv met die beelden geconfronteerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dat ze misschien Niels de beelden van Rosanna laten zien.. en dat hij misschien daarom op de dreamdate denkt "Fuck it dan maar". Of ben ik nu excuses voor hem aan het verzinnen?
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren




Onze hunk Alex in zijn jongere jaren

Snap nu wel waarom hij de sportschool in dook.
Alle reacties Link kopieren
Da's een hele andere Alex
quote:GateKeeper schreef op 27 maart 2017 @ 17:05:

[afbeelding]



Onze hunk Alex in zijn jongere jaren

Snap nu wel waarom hij de sportschool in dook.ZO! Da's nog eens een gespierde spijker
Pff wat duurt die week lang zeg!

Is het al woensdag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 27 maart 2017 @ 13:50:

Ik gok dat ze misschien Niels de beelden van Rosanna laten zien.. en dat hij misschien daarom op de dreamdate denkt "Fuck it dan maar". Of ben ik nu excuses voor hem aan het verzinnen? Heb ik nou iets gemist of is dit gewoon een visioen van jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerenza schreef op 27 maart 2017 @ 20:56:

[...]



Heb ik nou iets gemist of is dit gewoon een visioen van jou?



heh?



Hahaha no 'ik gok' en 'misschien laten ze het zien' is geen visioen hoor En dat is ook niks gemist. Dat is iets wat ik denk dat kan gebeuren.. .
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 27 maart 2017 @ 13:50:

Ik gok dat ze misschien Niels de beelden van Rosanna laten zien.. en dat hij misschien daarom op de dreamdate denkt "Fuck it dan maar". Of ben ik nu excuses voor hem aan het verzinnen? Hij zegt steeds dat het allemaal nog goed kan komen zolang ze maar niet vreemd gaat hij zal vast erg blij worden van de beelden van Roos en Alex.
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 27 maart 2017 @ 21:01:

[...]





heh?



Hahaha no 'ik gok' en 'misschien laten ze het zien' is geen visioen hoor En dat is ook niks gemist. Dat is iets wat ik denk dat kan gebeuren.. .

Haha, nou, ik dacht dat Niels was vreemdgegaan tijdens de dreamdate en dat ik dat had gemist! In een voorstukje ofzo.



Als ze de beelden nu van de meiden laten zien dan is die dreamdate niks meer aan. Moeten ze tijdens het gezamenlijke kampvuur doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerenza schreef op 28 maart 2017 @ 08:34:

[...]



Haha, nou, ik dacht dat Niels was vreemdgegaan tijdens de dreamdate en dat ik dat had gemist! In een voorstukje ofzo.



Als ze de beelden nu van de meiden laten zien dan is die dreamdate niks meer aan. Moeten ze tijdens het gezamenlijke kampvuur doen!O zo! Ja, bij het laatste voorstukje zie je ws niels op een bed liggen zoenen!!
Home sweet home
quote:mama_lin schreef op 27 maart 2017 @ 09:45:

Over het 'huwelijk' van jolien en Herbert wordt inmiddels gezegd dat ze de matchende ringen inmiddels niet meer dragen.

http://www.beautify.nl/di ... -herbert-echt-uitspookte/

Degene die vind dat ze niet mooi is......wat een prachtige vrouw is ze!

Menig man draait zich echt om voor haarhoor. Ook een keer of 10. En dan heeft ze zo'n flut gozer! Grrrrrrrrr.
Roddelroddel: volgens Het Nieuwsblad wonen Ken en Lize al samen.
Dit is het hele stuk



De dreamdate en het allerlaatste kampvuur van ‘Temptation Island’ moeten nog uitgezonden worden, maar over de afloop van het avontuur van twee koppels doen erg hardnekkige geruchten de ronde. Het nieuwste in dat rijtje: Ken en Lize zouden samenwonen, volgens het weekblad TV Familie.

Het begon al toen de mannelijke verleiders zich voorstelden aan de vrouwen: de Nederlandse singer-songwriter Ken zong én speelde een liedje voor Lize en ze leek helemaal verkocht. Dat de man haar temptation zou worden, besefte ook haar vriend Jefferson. En hij kreeg gelijk: toen Parastoo haar benen als een tang rond hem klemde, was Lize er helemaal klaar mee. Nog meer zelfs toen de wulpse Natasja op het toneel verscheen en het volgens haar Jeffie ‘helemaal is’. Wat volgde: een innige omhelzing in het zwembad en een ‘dat was lekker’-vrijpartij tussen Ken en Lize. Geen onenightstand, zo wordt her en der gefluisterd. De twee worden heel vaak samen gespot, onder meer in Ken zijn thuisstad Haarlem. Ken duikt ook regelmatig op in Brussel, waar Lize woont. Volgens bronnen van het blad TV Familie zijn ze een koppel en wonen ze zelfs al samen. Officieel willen Ken en Lize hun relatie niet bevestigen, maar daar komt misschien verandering nadat 'Temptation Island' helemaal is uitgezonden.



Gesneuvelde relatie





Intussen gonst het ook van de geruchten dat papa Merijn, die naar het eiland trok met zijn vriendin Lisa, met een nieuw lief naar huis is gevlogen: verleidster Pommeline. En zijn Lisa, die vroeger nog acteerde in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’, zou het naar verluidt heel gezellig hebben met een mannelijke verleider. Niet Karim of Guiseppe, maar wel Levi. Dat Merijn en Lisa hun wegen na het programma zijn gescheiden, lijkt zeker op basis van giftige commentaren op hun sociale mediapagina’s. “Succes is de beste wraak”, schreef Merijn onlangs, waarop Lisa antwoordde dat “er niets mee inzitten de beste wraak is.” Of Jolien en Herbert nog een koppel - of zeggen we beter echtpaar? - zijn, is nog niet duidelijk.





Sorry aan je meisje



Van één koppel lijkt het al zeker dat ze de zware relatietest hebben doorstaan. Niels en Rosanna werden enkele weken geleden samen gezien tijdens het winkelen in het Oost-Vlaamse Gent, kusten in Breda en staan op Facebook nog in een relatie met elkaar. Zij was kapot omdat hij in een dronken bui in Parastoo haar broekje zat, hij huilde omdat ‘ik ga vieze dingen doen met je meisje’-Alex in zijn opzet leek te slagen en met haar in bed belandde. Vandaag lijkt alles vergeven... Zelfs de spierbundel die Niels bedreigde biedt nu zijn verontschuldigingen aan op Instagram. “Mensen geven zich op voor een programma met de naam ‘Temptation Island’, wat ik al niet begrijp want ik zou liever lekker samen op vakantie gaan. Wat de reden hiervan ook mag zijn: je kunt mij als verleider niks kwalijk nemen, ik heb precies gedaan waar ze voor gekomen zijn. Ik gun Niels en Rosanne oprecht al het geluk van de wereld in hun relatie en wil ze veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd”, staat er te lezen.
Plaatst iemand aub weer een linkje wanneer nieuwe aflevering online is?



Pleaaaaaaaaaase!
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 29 maart 2017 @ 13:15:

Dit is het hele stuk



De dreamdate en het allerlaatste kampvuur van ‘Temptation Island’ moeten nog uitgezonden worden, maar over de afloop van het avontuur van twee koppels doen erg hardnekkige geruchten de ronde. Het nieuwste in dat rijtje: Ken en Lize zouden samenwonen, volgens het weekblad TV Familie.

Het begon al toen de mannelijke verleiders zich voorstelden aan de vrouwen: de Nederlandse singer-songwriter Ken zong én speelde een liedje voor Lize en ze leek helemaal verkocht. Dat de man haar temptation zou worden, besefte ook haar vriend Jefferson. En hij kreeg gelijk: toen Parastoo haar benen als een tang rond hem klemde, was Lize er helemaal klaar mee. Nog meer zelfs toen de wulpse Natasja op het toneel verscheen en het volgens haar Jeffie ‘helemaal is’. Wat volgde: een innige omhelzing in het zwembad en een ‘dat was lekker’-vrijpartij tussen Ken en Lize. Geen onenightstand, zo wordt her en der gefluisterd. De twee worden heel vaak samen gespot, onder meer in Ken zijn thuisstad Haarlem. Ken duikt ook regelmatig op in Brussel, waar Lize woont. Volgens bronnen van het blad TV Familie zijn ze een koppel en wonen ze zelfs al samen. Officieel willen Ken en Lize hun relatie niet bevestigen, maar daar komt misschien verandering nadat 'Temptation Island' helemaal is uitgezonden.



Gesneuvelde relatie





Intussen gonst het ook van de geruchten dat papa Merijn, die naar het eiland trok met zijn vriendin Lisa, met een nieuw lief naar huis is gevlogen: verleidster Pommeline. En zijn Lisa, die vroeger nog acteerde in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’, zou het naar verluidt heel gezellig hebben met een mannelijke verleider. Niet Karim of Guiseppe, maar wel Levi. Dat Merijn en Lisa hun wegen na het programma zijn gescheiden, lijkt zeker op basis van giftige commentaren op hun sociale mediapagina’s. “Succes is de beste wraak”, schreef Merijn onlangs, waarop Lisa antwoordde dat “er niets mee inzitten de beste wraak is.” Of Jolien en Herbert nog een koppel - of zeggen we beter echtpaar? - zijn, is nog niet duidelijk.





Sorry aan je meisje



Van één koppel lijkt het al zeker dat ze de zware relatietest hebben doorstaan. Niels en Rosanna werden enkele weken geleden samen gezien tijdens het winkelen in het Oost-Vlaamse Gent, kusten in Breda en staan op Facebook nog in een relatie met elkaar. Zij was kapot omdat hij in een dronken bui in Parastoo haar broekje zat, hij huilde omdat ‘ik ga vieze dingen doen met je meisje’-Alex in zijn opzet leek te slagen en met haar in bed belandde. Vandaag lijkt alles vergeven... Zelfs de spierbundel die Niels bedreigde biedt nu zijn verontschuldigingen aan op Instagram. “Mensen geven zich op voor een programma met de naam ‘Temptation Island’, wat ik al niet begrijp want ik zou liever lekker samen op vakantie gaan. Wat de reden hiervan ook mag zijn: je kunt mij als verleider niks kwalijk nemen, ik heb precies gedaan waar ze voor gekomen zijn. Ik gun Niels en Rosanne oprecht al het geluk van de wereld in hun relatie en wil ze veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd”, staat er te lezen.Geweldig! Ook geweldig seizoen dit. Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven