Zwanger worden vanaf februari 2016 - vervolg

20-05-2016 23:02 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het over genomen van schuifspeltje. We gaan in deze tabel / forum verder..

Ik zal hem bewerken als nodig is.

Wat moet veranderen zet dat dikgedrukt dan pas ik hem aan.



Schuifspeltje sterkte en tot snel



Naam Leeftijd Leeftijd partner Ronde NOD Opmerkingen UD 1992Mel 23 27 4 zwanger , Afgelopen december gestopt met de pil beebie1 22 24 10 2/11 November gestopt met de pil, regelmatige cyclus Bloemm26 26 29 5 26/06 Laatste cyclus 22 dagen dennen 29 31 ronde 8 7/11 Regelmatige cyclus van 29 dagen Eefsz 25 26 2 0ndertussen moeder geworden. Van boy Positieve test op 26/02! 24/05 volgende echo 24/10 eskee 29 45 3 23/04 positieve test! Fopspeen 32 30 5 24/05 02/01 met pil gestopt lalabebie 23 7 Positieve test 10 februari, 3 maart echo, 1 april echo Linnie123 26 Begin januari gestopt met de pil Marijeens25 31 37 cyclus onbekend 2 x miskraam. Voorde miskraam cyclus tussen 27 en 32 dagen. Nu verder onderzocht medi-cirui gaan we in.vanaf jan 2016 bezig met zwangerworden nikki87 28 30 3 19/04 positieve test - termijnecho op 13 juni.- uitgerekend datum 29 dec Penguinlove 29 28 2x miskraam pluis85 30 41 4 20/04 R000sje 27 30 3 14/03 In december spiraal eruit, 2 juni echo silvia84 3 04/05 Gestopt met de pil juni 2014, miskraam gehad Zuster038 24 26 1 bevallen. 29/01 pil gestopt, 05/03 pos. test! 31/03 eerste echo: klopt, 28/04 termijnecho Streepje 29 30 okt postief test , november 2015 gestopt , onduidelijk cyclus over 2,5 week afspraak gynogoloog Jj 29 23 eind april uitgerekend, 2 echo 12-9 , zwanger , gestopt met pil sinds februari , cyclus onduidelijk viooltje-1990 26 29 5 Zwanger van jongen. ! 30/10 -20 weken ego 1 /11 normaal controle, Positief 18/7 , Cyclus regelmatig brillady 27 29 10 29/9 schuifspeltje Zwanger. Cyclus erg onregelmatig loopt bij een arts .
Alle reacties Link kopieren
@pinguinlove ja zo zit het precies :( aaaah ook weer n tegenvaller :(



onderzoek word n week later, want mn vriend is vannacht echt ziek geworden. en griep kan de uitslag beïnvloeden



We gaan maar weer aan de chocola pinguïn, dan is er tenminste iets positief :p
Alle reacties Link kopieren
Ohw bah! Beterschap voor je vriend! & een weekje later is wel te overzien.



Haha ik ben juist gestopt met chocola, daar krijg ik een heel gezicht vol met puisten van :(

Enige positieve als ik ongesteld wordt is dat ik ook mijn 2de wintersport aan de glühwein kan en dat mijn eisprong is wanneer wij daar zijn dus is het allemaal wat relaxter. (alleen zijn wel met mijn ouders op vakantie, haha, dus moeten zachtjes doen)



Iemand nog leuke weekend plannen? Geniet er van iig!



Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik ga weer een ronde verder :(



Dennen; heb jij de uitslag van je bloed al ontvangen?

& Beebie; is je vriend weer opgeknapt? Inmiddels zaad in kunnen leveren?



Marijeens; hoe voel jij je? Last van kwaaltjes of?



xx
Alle reacties Link kopieren
Het was. Je zo gunt m balen



Hier valt mee met kwaaltjes, weeïg gevoel meer trek, soms meer moe en moment zeer borsten . Maar nog niet misselijk.



In begin was nog wantrouwig of mis zou gaan! Merk nu dat ik minder dat gevoel nu heb



Al me al mag ik niet klagen heb ik lekker de eerst 6 weken mooi door staan!

Morgen ga ik week 7 in
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Van harte gefeliciteerd Marije! Het is weer gelukt en ik duim voor je, probeer te ontspannen en te genieten!



Heftig om te lezen dat jullie je soms zo down voelen, het is inderdaad alweer ruim een jaar geleden dat we met zn allen aan de 1e ronde begonnen. Ik wens jullie nogsteeds alle geluk en blijf meelezen.



Aanstaande dinsdag ben ik 40 weken zwanger, wat bijzonder dat de uitgerekende datum nu zo dichtbij is.

Hier nog alles rustig, spannnend spannend wanneer de bevalling gaat beginnen. Mijn man en ik genieten nu extra van de tijd met zn tweetjes, want het kan zomaar dat de kleine er met een dag, paar dagen, maar iig 16 dagen is.
Alle reacties Link kopieren
Oohh wat spannend Viooltje! Geniet inderdaad maar lekker van de laatste dagen samen.



Ik heb ook goed nieuws. Ik ben ook zwanger:)



Ik ga duimen voor de meiden die nog bezig zijn dat zij ook snel zwanger mogen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Viooltje. Spannend hoor echt nu de laatste loodjes.

Denne wauw wat fijn wanneer ben uitgerekend datat?



Hier ik heb echo gehad afgelopen donderdag .daar bleek dat ik minder lang zwanger ben dan gedacht. Kan best zijn. Dat innesteling trager geduurd heeften dT klein kindje is. Word nu schat op 6 weken inplaats bijna 8 .

Ze konden geen hartje horen hiermhou me dan ook maar aan vast maar kan heel goedzijn dat wel 8 weken ben maar dat stopt met groeien met 6 weken. Dat zou miskraamworden.

Tot nu blijft bloedingen weg. hoop ik dat goedzit.

En hoop,ik dat volgdeweek dinsdag hartje hoor en dat kindje gegroeid is .

Schijnt wel vaker voor te komen dat terug gezet word. Was ook bij een vriendin zo dus dat is mijn hou vast hoe wel soms echt minder postief ben . Maar goed we wachten af.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh viooltje geniet van je laatste dagen en heel veel succes voor de bevalling.

Je krijgt er zo iets moois voor terug



Ohhhh dennen echt!! Gefeliciteeeeeeeerd!!!!

Hoe ver ben je?? Voel je je goed?



Oh marijeens wat een onzekerheid!

Hopen op een goede afloop..

Ik ben ook heel vaak voor en achteruit gezet!



Hier een gezonde knul van bijna 5 maanden.

Gaat steeds beter! Tis echt een schatje.

Liefde liefde liefde!
Alle reacties Link kopieren
Whoehoeee! Dennen, gefeliciteerd!

Ik hoopte zo op goed nieuws bij het openen van 't vivaforum & ja hoor.



Geniet ervan!



Marijeens; ik weet precies hoe je je voelt.. Goed dat je er gewoon in blijft geloven, want het wil allemaal niks zeggen. Ik duim voor je, dat er volgende week een baby te zien is met kloppend hartje.



Vi00ltje, voor jou heel veel succes. We horen van je wanneer we je opnieuw kunnen feliciteren.



Eefsz, wat vliegt de tijd eh, 5 maanden alweer! Ik denk ook dat je er steeds meer van kan genieten, omdat het nu eenmaal in je leven hoort en je er in het begin misschien toch aan moet wennen ook?



Hier geen nieuw, op de wachtbank, maar verwacht er niks van. Geen idee of onze timing etc goed is geweest. Dus het zou leuk zijn, maar zo niet ook geen ramp. (zegt ze nu heel stoer :P)



Ik hoop dat de lente lief wordt voor ons! Dikke voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel puinig love ik probeer postief te blijven!

Vannacht was ik misselijk niet erg maar wel beetje .

Daar was hoe raar ook klinkt erg blij mee ;)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt nu niet anders dan positief blijven, dat is beter voor je gemoedsrust. Ik denk aan je! Ik weet hoe super zwaar deze dagen voor je moeten zijn.



Dennen, hoe voel jij je? Heb je inmiddels al contact gehad met een verloskundige?



Ik voel nog helemaal niks aan m'n lijf, dus wordt denk ik weer gezellig ongesteld volgende week.

Hebben onze gedachten ook even niet bij t zwanger worden. Zijn met een nieuw huis bezig, eigenlijk net zo spannend! Haha
Alle reacties Link kopieren
Wauw dennen, gefeliciteerd: het is gelukt! Probeer van deze eerste spannende weken te genieten.



Hier nog geen nieuws..
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je pinguïn!



Succes viooltje. Hier was er niks aan de hand.. geen voorwee kramp niks gehad..

En opeens kreeg ik buikpijn en 3 uur kater lag ik in het ziekenhuis. 12 uur na het eerste krampje lag er een baby in mijn armen haha
Alle reacties Link kopieren
Dankje Eefsz! Niet ongesteld worden zou leuk zijn deze maand, maar dat huis helemaal! Haha



Hoe dichter je ik bij m'n NOD kom, hoe zenuwachtig ik word. Ondanks dat ik niks verwacht, is daar toch die hoop die om de hoek komt, want t moet tenslotte toch een keer lukken? *zucht*

Gelukkig kan ik in het weekend mijn zinnen verzetten & dan nog maar een paar daagjes bikkelen op 't werk.
Alle reacties Link kopieren
Pinguinlove: ik hoop het zo voor je!



Marijens: hoe is het nu met jou? Hopelijk is alles goed met de zwangerschap. Ik ben 22 november volgens mijn eigen berekeningen uitgerekend.



Viooltje: Hoe is het bij jou? Heb je je zoon al in je armen?



Ik voel mij prima. Ik moet wel regelmatig eten en dan niet teveel. Zolang ik dat doe ben ik niet misselijk. Heel bijzonder allemaal. Maar ook onwerkelijk, behalve dat snel misselijk zijn merk ik niet zoveel.. De weken mogen wel voorbij vliegen:)



Aanvulling: Ik vergeet even voor het gemak dat mijn borsten inmiddels een hele cup gegroeid zijn...
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,



Denne hier gaat nog steeds alles goed . Gister had echt gevoel die overheest dat goed zit! Heel apart was het dat gevoel overheerst ook ! Ik voel me ook goed uitslapen kan lukt niet meer Standaart uittelijk 8 uur wakker paar dagen heel brak gevoelt. Voornamelijk avond dat ik moeier word .



Misselijk soms snaxhs beetje dan heb trek ook soms op me werk om dat pas laat klaar ben dan echt raar weeig gevoel rond half 6. Maar iets gegeten heb dan gaat goed

Echt misselijk tot spugen merk dat nog niet! Voel me tot heel goed!

Maar dinsdag weet meer!

Fijn denne dat je goed voelt hoop ,zo blijft!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je zo goed voelt Dennen! Dan kun je er ook echt van genieten denk ik?

Misselijkheid maar voor lief nemen dan wanneer begin die misselijkheid bij jou?



Marijeens, morgen weet je meer! Ik duim voor jou.



Hier zit ik ontzettend in spanning eigenlijk. Dag 26 van mijn cyclus, dus morgen ongesteld. Normaal heb ik 2 dagen hiervoor al wat lichtroze bloedverlies, maar dit heb ik nog niet ontdekt. Heb wel wat krampen nu dus het kan niet lang meer duren voordat ik wel daadwerkelijk ongesteld word denk ik, maar jeetje het zou zo leuk zijn als het gewoon niet gebeurd!
Alle reacties Link kopieren
Hey ik net terug van vk kindje was niet gegroeid ook geen hardje te zien! Dus zal weer miskraam krijgen .
Alle reacties Link kopieren
Neeeeee

Ik had zo gehoopt en geduimd dat dit jullie niet ging overkomen!



Lieve marijeens, ik weet helaas precies hoe je je voelt. Wees lief voor jezelf!

Heel erg veel sterkte de komende periode. Doe dingen waar je blij van wordt. Alleen zo worden de dagen/ weken/ maanden een beetje draaglijk. Dikke
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Marije!



hoe gaat het dennen? En bij jou pinguinlove?



Ik moet veel geduld hebben, nog geen weeen die doorzetten..



Groetjes van mij
Alle reacties Link kopieren
Hier vol goede moed ronde 7 of 8 in? Ik weet het niet meer gewoon.



Vanmorgen wel getest, maar negatief & tweede toiletbezoek helderrood bloedverlies. Stom, Stom lijf!



Jij heeeel erg veel geduld en succes met wachten. Maar hee, het kan geen maanden meer duren nu! Zet 'm op!
Alle reacties Link kopieren
@marijeens echt heel veel sterkte voor jullie en een hele dikke wat een vreselijk nieuws.



@pinguinlove hmm jammer weer dat de ongesteldheid door gebroken is :(



Hier ook weer een nieuwe ronde in, ben gewoon de tel kwijt. Ik heb me er een beetje bij neer proberen te leggen allemaal. elke keer de afspraak van mijn vriend niet door gegaan omdat hij ziek was (ik denk dat ie er tegenop ziet) dus laat hem ook zijn eigen tempo bepalen en ga geen nieuwe afspraak opdringen.

Verder zijn we gezonder gaan eten en wil ik wat kilo afvallen.. zodat ik wat fitter in mn vel kom te zitten. Eerst even hier aan werken en dan zien we wel weer verder



bericht gekregen dat mijn vriendin zwanger is van de tweede (zijn gelijk begonnen voor de eerste) dus dat is wel even slikken. ik gun het haar van harte maarja blijft lastig. had inmiddels op dit forum ook wat beter nieuws verwacht :(
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh dames dikke knuffels voor jullie alle drie !

Alle reacties Link kopieren
Oh jee dames! Ik dacht ik log een keertje weer in en zag eerst het goede nieuws van Marije, maar toen de laatste berichten :( Veel sterkte gewenst meis, wat naar dat je dit nu alweer moet meemaken :( En het geduld van jullie, Puinguin en Beebie, wordt ook wel erg op de proef gesteld he? Je bent er zo machteloos in verder, het is soms echt een kansspel..



Een beetje een rare omschakeling zo naar het positieve, heel dubbel voelt het, maar ik wil Dennen graag even feliciteren, wat een goed nieuws! Hoe ver ben je nu? En Viooltje écht de laatste loodjes dus. Is er al iets veranderd de afgelopen uren? Spannend hoor!



Ik ben nu ruim 26 weken en alles verloopt voorspoedig. Ik mag weinig klagen gelukkig, alhoewel dat vast niks zegt over hoe voorspoedig de bevalling straks wordt Ik weet niet of ik het al had gedeeld, maar we krijgen een jongetje We hadden een kleine voorkeur voor een meisje, maar dat is nu helemaal gedraaid nu het nieuws is geland. Zo leuk, een jongetje!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden.



Bedankt voor lieve reactie



We net naar de gynaloog geweest was fijn gesprek.

Ik heb pillen gekregen om de miskraam op te wekken. Hier zal ik dan ook nog behoorlijk ziek van zijn. Ik begin vanavond dus ik zal weekend wel plat liggen.

Als bloeden gestopt krijg weer echo en controle. En daarna in gesprek met de gynacaloog hoe nu verder. Dat Willen wij graag omdat wij al meer dan jaar bezig en nu 2 miskraam in vroeg stadium hebben gehad.

Ik vind fijn om onderzocht te worden zo dat dingen uitsluiten wat zou kunnen zijn. Tuurlijk ben ik van bewust ook geen oorzaak gevonden kam worden. Maar wellicht kunnen ons dan helpen met zwangerworden. En het ook behouden.

Hoe ik nu voel, - down - echt huilen niet echt meer, maar wellicht komt ook nog weer terug. Maar voel me verdrietig over en baal we goed van dat weer mis gaat.

Man is wat nuchter er onder hij baalt ook wel, hij zegt ook blij nu verder traject in gaan. Nog spontaan lukt en goed blijft gaan mooi mee genomen maar. Hij denkt zelf als weer lukt dan dan ook weer 8 mnd verder zijn .net vorige keren.

Ik heb gelukkig wel lieve mensen om heen. Ze kunnen niet echt op. Bezoek komen omdat afstand verder is maar ze bellen of wasappen wel. Ook hebben de meeste het niet meegemaakt ze reageren begripvol en met meedeleven zonder voor mij harde of raar opmerking. Waardoor ik wij ons gevoel gedachten wens kunnen praten en dat lucht op.



Schuifspeltje fijn om te horen dat alles goed gaat houwe zo en lekker genieten meid ! Is jullie zo gunt.



Puining en beebie balen dat toch ongesteld bent geworden zo frustrerend elke mnd weer !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven