Zwanger worden met prenatale diagnostiek

23-10-2015 15:28 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wij hebben heel lang getwijfeld om nog een kindje te nemen, wij hebben al een zoontje van 7.

Mijn man is drager van BRCA1 borstkanker gen.

Eerst aangemeld voor Pgd maar dat zat aan alle kanten tegen.

Nu een jaar het helemaal laten rusten. Mijn man en ik zijn toen weer hierover in gesprek gegaan naar aanleiding van een telefoontje van de klinisch genetica.

Nu toch de keus genomen om het via prenatale diagnostiek te proberen.

Van de week telefonisch spreekuur gehad, alles in gote lijnen helemaal uitgelegd gekregen. Vanmorgen bij de huisarts geweest, alle gegevens zijn ondertussen door gemaild naar poli vrouw in het emc. Dus nu maaar afwachten wanneer we uitgenodigd worden voor een gesprek.



Zo benieuwd hoe alles gaat verlopen, zijn hier misschien mensen die daar ervaring mee hebben of daar ook mee bezig zijn?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje....ik zat gister op dag 29 van mn cyclus, ik heb m van 31 dagen. In de middag getest en ik ben zwanger!! Morgenochtend doe ik t nog een keer voor de zekerheid.



Wel apart zeg, de eerste cyclus dat ik dacht dat het zou kunnen, is het raak!



Deze keer wil ik het pas vertellen als we ook zeker weten dat we het mogen houden....dit worden lange weken!

Hoe zijn jullie daar mee omgegaan Netje?
Alle reacties Link kopieren
Ik juich nog even niet, de streep is lichter...even rustig afwachten dus.
Alle reacties Link kopieren
Hee heather,



Ik ben een tijdje afwezig geweest op het forum, ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het bij jullie is verlopen?

Was je zwanger en was alles goed? Ik duim voor je van wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven