Hoe vaak pijp je je vriend/man klaar?

25-03-2017 17:28 1062 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak laat je je man klaarkomen door hem tot het hoogtepunt te pijpen? Ik ben benieuwd hoeveel geluk ik heb met mijn vriendin (die me bijna elke dag op die manier laat klaarkomen). Hoe zit dat met de rest van Nederland?

Hoe vaak pijp je hem tot hij klaarkomt?

Totaal aantal stemmen: 326

elke dag (8%)
paar keer keer per week (11%)
paar keer per maand (25%)
paar keer per jaar (21%)
nooit (35%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 26 maart 2017 @ 08:02:

[...]





Nee, ik bedoelde, ik denk dat elke man dat wel lekker vind. Misschien zit ik ernaast, en vinden sommige mannen het vervelend om klaar gepijpt te worden. Maar ik denk het niet.Zat mannen die net zo lief of liever op een andere manier klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 25 maart 2017 @ 17:55:

[...]



Mijn IQ doet er niet toe. Ik heb waarschijnlijk een hoger opleidingsniveau dan jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 26 maart 2017 @ 12:24:

To, jij komt altijd klaar als je gepijpt wordt? Jullie doen niet aan pijpen zonder klaarkomen?Nee hoor, niet altijd, maar het is de manier waarop ik meestal klaarkom. We hebben ook regelmatig seks zonder dat ik klaarkom bv, of ik kom op een andere manier klaar.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 26 maart 2017 @ 12:50:

[...]



Zat mannen die net zo lief of liever op een andere manier klaarkomen.Ja natuurlijk, maar nooit, dat lijkt me dan wel weer erg jammer.
-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel opvallend dat je makkelijker klaarkomt van pijpen dan neuken. Bij de meeste mannen is het denk ik andersom, of er moet bij het pijpen flink wat handwerk komen. Maar dan kom je dus eigenlijk klaar van een handjob.
Alle reacties Link kopieren
quote:QuentinColdwater schreef op 26 maart 2017 @ 13:20:

Ik vind het wel opvallend dat je makkelijker klaarkomt van pijpen dan neuken. Bij de meeste mannen is het denk ik andersom, of er moet bij het pijpen flink wat handwerk komen. Maar dan kom je dus eigenlijk klaar van een handjob.Ja het handje wordt wel gebruikt, maar zeker niet flink. Het helpt wel dat ze heel erg goed is in pijpen, lukt inderdaad niet met iedereen.
-
Alle reacties Link kopieren
Bij nader inzien verwijderd.
anoniem_336233 wijzigde dit bericht op 26-03-2017 22:18
Reden: N.n.
% gewijzigd
Geluk is een keuze.
quote:typotypo schreef op 26 maart 2017 @ 13:10:

[...]





Ja natuurlijk, maar nooit, dat lijkt me dan wel weer erg jammer.Ja, omdat jij het geweldig vindt. Ooit bedacht dat iedereen een andere smaak heeft en van andere dingen houdt?
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsLady schreef op 26 maart 2017 @ 16:02:

[...]



Ja, omdat jij het geweldig vindt. Ooit bedacht dat iedereen een andere smaak heeft en van andere dingen houdt? JA, vandaar dat ik zei "dat lijkt me"
-
quote:Larabladiebla schreef op 26 maart 2017 @ 15:27:

Beetje door topic heen gescand. Nu weet ik weer waarom ik in de prostitutie werkte. Lekker pijpen, en nog betaald worden ook. Sneu natuurlijk voor alle echtgenotes die er vies van waren. Ongetwijfeld een aantal van die hypocriete tantes die hier nu gaan vragen of ik dat dan met of zonder condoompje deed.



Het antwoord is met en het gat in de markt door de 'nooit' stemmers is waanzinnig. #makethatthecatwise!Oh schat niemand boeit het iets of je wel/ niet een condoom gebruikt of hoeveel pikken je hebt afgezogen in je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 26 maart 2017 @ 16:17:

[...]





Oh schat niemand boeit het iets of je wel/ niet een condoom gebruikt of hoeveel pikken je hebt afgezogen in je leven Ik vind het wel interessant hoor. Hoeveel zijn het er geweest?
-
Alle reacties Link kopieren
Nooit van gehoord dat iemand sneller klaarkomt van alleen pijpen
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:Rednas1974 schreef op 26 maart 2017 @ 17:23:

Nooit van gehoord dat iemand sneller klaarkomt van alleen pijpenIk ben uniek! Serieus: dat wist ik niet, egeinlijk. Ik vind het makkelijker om me te ontspannen, bij neuken push ik te hard om klaar te komen en dan lukt het vaak niet.
-
Lijkt me helemaal niks een vent die niet klaar kan komen van neuken. Freak of nature.



Sex met zo iemand zou me snel gaan vervelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 26 maart 2017 @ 17:31:

Lijkt me helemaal niks een vent die niet klaar kan komen van neuken. Freak of nature.



Sex met zo iemand zou me snel gaan vervelen.Bedankt voor je inbreng!
-
quote:YouWish schreef op 26 maart 2017 @ 17:31:

Lijkt me helemaal niks een vent die niet klaar kan komen van neuken. Freak of nature.



Sex met zo iemand zou me snel gaan vervelen.



Dit inderdaad. Lijkt me echt geen kont aan.

System failure
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 26 maart 2017 @ 20:41:

[...]





Dit inderdaad. Lijkt me echt geen kont aan.

System failure Wat een lieve mensen toch hier!
-
quote:typotypo schreef op 26 maart 2017 @ 20:47:

[...]



Wat een lieve mensen toch hier!Als je iemand wilt bevruchten, is het wel van belang dat je in haar kan klaarkomen. Jij kan dat niet dus de natuur heeft gefaald.
quote:typotypo schreef op 26 maart 2017 @ 20:47:

[...]



Wat een lieve mensen toch hier!O dus jij mag je mening wel geven maar ik niet? Een man die niet eens klaarkomt met penetreren, sorry hoor.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 26 maart 2017 @ 20:49:

[...]



Als je iemand wilt bevruchten, is het wel van belang dat je in haar kan klaarkomen. Jij kan dat niet dus de natuur heeft gefaald.Ik heb twee kinderen, lieven schat. Ik kanhet wel, maar niet zo makkelijk.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 26 maart 2017 @ 20:52:

[...]





O dus jij mag je mening wel geven maar ik niet? Een man die niet eens klaarkomt met penetreren, sorry hoor..... Ik heb toch niemand willen kwetsen, dat lijkt me wel wat jij nu wil bereiken.
-
quote:typotypo schreef op 26 maart 2017 @ 21:01:

[...]





Ik heb twee kinderen, lieven schat. Ik kanhet wel, maar niet zo makkelijk.Ik ben jouw schat niet..
quote:typotypo schreef op 26 maart 2017 @ 21:02:

[...]





Ik heb toch niemand willen kwetsen, dat lijkt me wel wat jij nu wil bereiken.Dus jij kwetst je vriendin niet denk je? Dat lijkt me nog iets erger dan iemand op een forum kwetsen.
quote:Filee schreef op 26 maart 2017 @ 21:02:

[...]



Ik ben jouw schat niet..En ik denk dat je in je handjes mag knijpen daarom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven